ArdennenWeekend 2013 "the after chat"

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

aan het einde van de tweede ronde kreeg ik overigens nog een duimpje omhoog van een motorrijder (volgens mij een die ik ingehaald had eerder de ronde). Redelijk uniek :smile: :lol:

En de tweede ronde zat de esp aardig dwars in de grote caroussel. Echt niet normaal, alle snelheid haalde hij eruit door dat gestuiter (volgende keer dus daar effe uitgooien).
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
m1n1 (Jasper)
Berichten: 787
Lid geworden op: do 31 mei 2007 12:51
Car: R5 GT Turbo PH1
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Het was weer een super weekend!
Nog iemand die Lambo fakkel gezien op de 61? Wij stonden er +/- 100 meter vanaf in de file, er blijven alleen wat velgen van over eigenlijk...
Ik heb trouwens ook een extra hamer in m'n auto liggen mist iemand er een?

Twee rondjes gereden en de vijf heeft 't weer prima volgehouden, binnenkort waarschijnlijk nog maar een keer naar de ring blijf toch erg leuk :D
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Was weer een geweldig weekend mensen!

Heb de Clio weer flink op de kloten gegeven op de altijd knappe wegen van de Ardennen :D

Super gezellig op de camping en weer dik voor elkaar!

Dagje bij de ring begon wat mistig en lichtelijk nat maar is uiteindelijk toch nog aardig weer geworden. Tussen de baansluitingen door toch nog 4 rondjes kunnen sturen met de Clio.

Érg veel lol beleefd weer!

Bedankt allemaal (Y)
Ronald1916V
Berichten: 5548
Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
Car: Renault 19 2.0 16V
Locatie: Zwolle

Was een top weekendje! Ouderwets gezellig, ik wist niet meer hoe ik het had toen ik die ruit er uit hoorde gaan. :D

Lekker rustig aan gedaan Zondag, beetje rond gekeken bij de Ring en een beetje op tijd naar huis gegaan omdat Gerben nog wel aardig last had van die gevaarlijke kleine flesjes Jupiler. :D
Entity_Razer
Berichten: 260
Lid geworden op: di 8 feb 2011 21:19
Contacteer:

Heerlijk weekeindje gehad jonges (en dames die erbij waren) !

R19 heeft ook ze vuurdoop overleeft (minus 1 plastiek dopje ergens :) ) Thuiskomen was nog spannend want de alternator (de nog "frisse", maar niet gereviseerde) begint nu ook te mankeren ... dus was nog spannend of ik ging thuis geraken of niet :D uiteindelijk met genoeg toeren te janken (alles boven de 4K was goed) nog lekker thuis gekomen (Y)


Volgend jaar opnieuw (maar dan wel misschien een nieuwe route ? :p )
Tim
Berichten: 7604
Lid geworden op: wo 24 jan 2007 0:05
Car: E36 M3

Het was weer een fantastisch weekend! Organisatie bedankt, de rest voor alle gezelligheid en mooie momenten en natuurlijk Tom en Rob voor het voorrijden, navigeren en het heerlijke tempo! :D

GJ, die ecostand was wel bijzonder haha, volgende keer weer in de sportstand ;)
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Ik heb t ook prima naar men zin gehad, nachtje geen slaap is niet ideaal, zeker niet op mijn leefdtijd maar ach.
De alpine heeft t ook naar zijn zin gehad en op de terug weg mocht ie nog ff los....3x een porsche tegen gekomen.
Dus ff kijken of t klopt wat ooit in "de folder" stond dat het een porsche killer moest zijn.

Helaas maar de oude heer gaf partij....
m1n1 (Jasper)
Berichten: 787
Lid geworden op: do 31 mei 2007 12:51
Car: R5 GT Turbo PH1
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Jochem de Haas schreef:zeker niet op mijn leefdtijd
Niet zeuren Jochem, je bent zo oud als je je voelt / gedraagt... :D
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Klopt helemaal ouwe....
derbimarcel
Berichten: 844
Lid geworden op: vr 2 jul 2010 20:20
Car: Clio 16V 2.0
Locatie: Tinte

Voor mij ook weer een geslaagd weekend ook al was ik niet in de Ardennen.

Zaterdag middag 2,5 ronden op de ring kunnen rijden en 's avonds een Duitse vriendin gebeld naar welke kroeg we gingen.
Uiteindelijk beland op een Wijnfeest in Remagen met de trein. En rond 03:30 waren we weer op de camping na een geweldige avond :smile:
Zondag om 09;00 opstaan om extra lang van je kater te kunnen genieten maar eenmaal op de ring was ik weer beter :grin:
Eigenlijk alleen de baan afgegaan om te tanken en mensen op te pikken en daardoor 17 rondes op 1 dag gereden ondanks de sluitingen (Y)
Jammer van de 1,5 te drukke rondes Luuk volgende keer ff opnieuw! Geoffrey thx voor het compliment.

En het mooiste van het weekend.... Ik heb eindelijk de Ringtaxi ingehaald :bang:
Laatst gewijzigd door derbimarcel op ma 23 sep 2013 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Ring rondes: 1127 (clio 16v 2.0)
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

ik heb de Gopro ook nog ff op het voorraam gehad tijdens een rondje ring, het ging wel lekker moet ik zeggen, de Clio heeft alleen veel te weinig vermogen :p

Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

m1n1 (Jasper) schreef:Twee rondjes gereden en de vijf heeft 't weer prima volgehouden, binnenkort waarschijnlijk nog maar een keer naar de ring blijf toch erg leuk :D
Wel lastig dat je voet zo van de koppeling schiet als je net een beetje gas geeft, zoals bij Guilia en op de camping (0)
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

Waarom?? Gewoon omdat het kan!
LuukRS
Berichten: 910
Lid geworden op: do 3 mei 2012 19:27
Car: Meerderen Renault's
Locatie: Beverwijk NH

Was super mannen weer ontzettend gelachen en lekker een stuk gescheurd :worship:
zelf nog 2 rondes gedaan had nog een kaart met een aantal rondes maar die deed het niet meer weg geld :-(
na een grote pizza bij Gulia nog mee gereden met Marcel wat gaat dat hard maar ontspannen :worship:

derbimarcel schreef:Voor mij ook weer een geslaagd weekend ook al was ik niet in de Ardennen.

Zaterdag middag 2,5 ronden op de ring kunnen rijden en 's avonds een Duitse vriendin gebeld naar welke kroeg we gingen.
Uiteindelijk beland op een Wijnfeest in Remagen met de trein. En rond 03:30 waren we weer op de camping na een geweldige avond :smile:
Zondag om 09;00 opstaan om extra lang van je kater te kunnen genieten maar eenmaal op de ring was ik weer beter :grin:
Eigenlijk alleen de baan afgegaan om te tanken en mensen op te pikken en daardoor 17 rondes op 1 dag gereden ondanks de sluitingen (Y)
Jammer van de 1,5 te drukke rondes Luuk volgende keer ff opnieuw! Geoffrey thx voor het compliment.

En het mooiste van het weekend.... Ik heb eindelijk de Ringtaxi ingehaald :bang:
Komt vast nog wel een keer misschien dat ik toch nog een keer heen ga met rusty ff kijken hoe het weer is
m1n1 (Jasper)
Berichten: 787
Lid geworden op: do 31 mei 2007 12:51
Car: R5 GT Turbo PH1
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Wouter schreef:Wel lastig dat je voet zo van de koppeling schiet als je net een beetje gas geeft, zoals bij Guilia en op de camping (0)
Ja raar inderdaad snap het niet zo goed, het heeft schijnbaar te maken dat m'n voor banden ongeveer op zijn en ik al nieuwe heb besteld bij Steverink voor de ondersteltuningdag :D
Haas
Berichten: 26590
Lid geworden op: wo 27 mar 2002 0:00
Car: Megane RS
Locatie: Nijmegen

chapeau voor de organisatie, was weer gezellig (Y)
m1n1 (Jasper)
Berichten: 787
Lid geworden op: do 31 mei 2007 12:51
Car: R5 GT Turbo PH1
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Filmpje van de afgefikte Lambo op de 61 tijdens de terugweg...
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Daar is weinig meer van over.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Ja organisatie nog bedankt, vooral de nuchterheid van Wouter laat ook zien dat alles elke keer weer goed komt :)

Kep weer flink gelachen in ieder geval en heb weer wat werk aan de Clio gevonden, hij stuurt nog steeds niet 100% strak.
Ik heb in ieder geval nog 4 ronden op de kaart staan, kijken of ik daar de BMW nog mee ontmaagd of die Clio alsnog met Astra laat battlen.

Wanneer begint het winterseizoen voor Marcel?
Tim
Berichten: 7604
Lid geworden op: wo 24 jan 2007 0:05
Car: E36 M3

Ik heb ook nog 3 rondes op m'n kaart staan. Had afgelopen weekend een aangename verrassing toen er niet de verwachte 2 rondes op de kaart stonden maar 6! :)
Binnenkort maar weer even die kant op, Alleen zal dat pas later in oktober zijn wat mij betreft als we met een groepje willen.
derbimarcel
Berichten: 844
Lid geworden op: vr 2 jul 2010 20:20
Car: Clio 16V 2.0
Locatie: Tinte

Steven schreef:Ja organisatie nog bedankt, vooral de nuchterheid van Wouter laat ook zien dat alles elke keer weer goed komt :)

Kep weer flink gelachen in ieder geval en heb weer wat werk aan de Clio gevonden, hij stuurt nog steeds niet 100% strak.
Ik heb in ieder geval nog 4 ronden op de kaart staan, kijken of ik daar de BMW nog mee ontmaagd of die Clio alsnog met Astra laat battlen.

Wanneer begint het winterseizoen voor Marcel?
Ik ben er 13 oktober of 27 oktober weer.
denk ergens rond half/eind November dat ik voor het laatsts ben.

Met wat voor schokdempers/veren en stabilisatorstang rijd jij nu eigenlijk?
Nog steeds DeCarbon Cup met megane 25mm stang?
Ring rondes: 1127 (clio 16v 2.0)
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Correct, al wil ik voor die DeCarbon toch eens andere veren gaan zoeken, die 25mm stang zit er nu onder met powerflex paars, maar dit kan ik ook nog wel iets strakker in de draagarm trekken heb ik het idee.
Verder zit ik met een rotte spoorstang rechts, wat 'm nogal zwabberig maakt, en er zit ook iets niet lekker met de draagarm.

Toch heb ik nog een mooi handfilmpje van mn laatste uitrijronde achter de Raggende Merino, moet zeggen dat ik vroeger veel minder moest bijpoken om t bij te houden, je laat 'm goed dansen dat hok! :D
Helaas zwabbert het beeld een beetje, dus niet kijken als je misselijk bent :p

Ronald1916V
Berichten: 5548
Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
Car: Renault 19 2.0 16V
Locatie: Zwolle

Steven schreef:Correct, al wil ik voor die DeCarbon toch eens andere veren gaan zoeken, die 25mm stang zit er nu onder met powerflex paars, maar dit kan ik ook nog wel iets strakker in de draagarm trekken heb ik het idee.
Verder zit ik met een rotte spoorstang rechts, wat 'm nogal zwabberig maakt, en er zit ook iets niet lekker met de draagarm.

Toch heb ik nog een mooi handfilmpje van mn laatste uitrijronde achter de Raggende Merino, moet zeggen dat ik vroeger veel minder moest bijpoken om t bij te houden, je laat 'm goed dansen dat hok! :D
Helaas zwabbert het beeld een beetje, dus niet kijken als je misselijk bent :p

Had jij nou gebeld van de week ? Ik zag dat ik een oproep gemist.. enorm druk de laatste tijd dus die telefoon mis ik wel eens vaker, mocht het nog nodig zijn dan moet je het nog maar een keer proberen. :p
Haas
Berichten: 26590
Lid geworden op: wo 27 mar 2002 0:00
Car: Megane RS
Locatie: Nijmegen

Hij dwijlt goed hehe... Dat verklaart de sporen op de achterbanden ook wel ;)
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Ik ben maar in 1 bocht een beetje de mist in gegaan... De rest ging boven verwachting goed. 8)
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Sporen op de achterbanden? Zeur niet zo Haas, jij moet ook gewoon wat meer gasgeven :p

Einde van de maand willen Kloes en ik misschien ook nog ff een rondje doen am ring, gaan jullie mee dan?
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Als ik kan, ben ik erbij. Effe kijken wat Haasie doet. Anders kom ik wel met mijn dagelijkse auto.
Geert
Berichten: 3876
Lid geworden op: vr 27 okt 2006 17:14
Locatie: rijssen
Contacteer:

Ik ben ook wel geinterreseerd, heb nog 7 rondjes na mn drama weekend in mei.
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Geert schreef:Ik ben ook wel geinterreseerd, heb nog 7 rondjes na mn drama weekend in mei.

Wij gaan zondag nog even, dus als je het risico niet wilt lopen, dan wil ik ze eventueel wel van je overnemen. Nieuwe kopen kan altijd, natuurlijk... :)
m1n1 (Jasper)
Berichten: 787
Lid geworden op: do 31 mei 2007 12:51
Car: R5 GT Turbo PH1
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Er moet hier eerst een Subaru af voor wij weer gaan...
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

m1n1 (Jasper) schreef:Er moet hier eerst een Subaru af voor wij weer gaan...
Neej joh, gewoon met de Renault Neger of 5 :p
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Ronald1916V
Berichten: 5548
Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
Car: Renault 19 2.0 16V
Locatie: Zwolle

m1n1 (Jasper) schreef:Er moet hier eerst een Subaru af voor wij weer gaan...
Is 't nog goed gekomen met de gaskabel van "de neger"" trouwens ?
m1n1 (Jasper)
Berichten: 787
Lid geworden op: do 31 mei 2007 12:51
Car: R5 GT Turbo PH1
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Ja de negert heeft alles goed volgehouden
Hij heeft ook een beetje het Afrikaanse tempo...
Ronald1916V
Berichten: 5548
Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
Car: Renault 19 2.0 16V
Locatie: Zwolle

m1n1 (Jasper) schreef:Ja de negert heeft alles goed volgehouden
Hij heeft ook een beetje het Afrikaanse tempo...
Ik vond dat ie prima mee kwam met ons. Al moesten we af en toe even van het gas af maar op sommige stukken zat het tempo er aardig in. :grin:
Plaats reactie