[INFO&CHAT] Ardennenweekend 2012 - AFTERCHAT

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Het is misschien wat aan de vroege kant, maar beter te vroeg dan te laat. :)

De definitieve datum voor het Ardennenweekend 2012 is vastgesteld op 8-9 september.

AANMELDEN: KLIK!
OPKOMST: KLIK!

We hebben ervoor gekozen om het weekend wat eerder in het jaar te plannen, om zo wat meer zekerheid te hebben wat betreft het weer. Ondanks dat het ook in september alle kanten op kan, is het waarschijnlijk wel een stuk warmer en is de kans op regen wat kleiner. Hopelijk zal dat er ook voor zorgen dat de opkomst nog groter is en het aantal kampeerders wat hoger ligt. :)



Er zijn echter wel 2 belangrijke wijzigingen!

1. Hotelovernachtingen
Hotelovernachtingen zullen niet meer worden geregeld door de organisatie. Enkel de zaken die rechtstreeks via Camping Floreal lopen worden door ons georganiseerd. Dat wil zeggen dat er enkel een beperkt aantal caravans beschikbaar zijn, maar volop campingplaatsen. Uiteraard staat iedereen het vrij om zelf een hotelkamer te boeken. We willen echter iedereen verzoeken om gebruik te maken van de faciliteiten die de camping biedt, om iedereen gezellig bij elkaar te houden.

2. Kosten
Aangezien het weekend eerder in het jaar gepland is, zullen de kosten van overnachtingen hoger liggen. Wat de kosten zijn is op dit moment nog niet helder. Reken op een aardige prijsverhoging, aangezien vorig jaar een miscalculatie is gedaan, waarvoor RTC in de buidel heeft moeten tasten. Dit jaar kan en zal geen beroep meer gedaan kunnen worden op de clubkas, dus zullen de prijzen hoger liggen.


Zodra er meer informatie is, zal ik deze direct posten!


Tot in september. :)



_______________________________
UPDATE - 28-06-2012: Versterking van de organisatie!


De zaterdagroute zal dit jaar uitgestippeld worden door Jean-Paul (J-P-S) en Daniel (Daan2D). Ze hebben aangegeven er een eigen draai aan te gaan geven, waardoor we dit jaar echt een ander deel van de Belgische Ardennen gaan ontdekken.

Helemaal super dat JP en Daan deze zware, ingewikkelde, maar ook leuke taak op zich hebben genomen! :worship: Maak er wat moois van, heren!


_______________________________
UPDATE - 13-07-2012: BELANGRIJKE MEDEDELINGEN!


1. Samenwerking RTC/CRS een feit!

In overleg met het bestuur van CRS en RTC is overeenstemming bereikt om van dit evenement een officieel clubweekend te maken! De samenwerking heeft vooral zijn uitwerking in de zichtbaarheid van de RTC/CRS en ook zal er ledenvoordeel van toepassing zijn. Betalende leden krijgen een mooie korting om deel te nemen aan dit evenement. (Y)

Met dank aan MartijnG, Willem-Jan en Wouter de Wit!

2. De prijzen zijn bekend!

Aangezien er nog even wat overleg moest plaatsvinden met het bestuur van RTC/CRS, heeft het iets langer geduurd, voordat de kosten van het weekend bekend gemaakt konden worden. Nu is het moment dan toch daar! :)

Overnachting tent
€10,- per tent van max. 2 personen

Overnachting cabine

€155,- per cabine van 4 personen (uitsluitend als geheel te boeken!)


BBQ/Ontbijt
Betalende leden RTC/CRS: €25,- p.p
Niet-leden: €30,- p.p.

Voorbeeld calculatie:

Je bent betalend lid en meldt je aan met 3 vrienden, waarvan 2 geen betalende leden zijn. Je wilt overnachten in een cabine.

Kosten betalende leden:

Overnachting cabine: € 155 / 4 = € 38,75
BBQ/Ontbijt: € 25,-
Totaal: 38,75 + 25 = € 63,75 p.p.

Kosten niet-leden:

Overnachting cabine: € 155 / 4 = € 38,75
BBQ/Ontbijt: € 30,-
Totaal: 38,75 + 30 = € 68,75 p.p.

Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust! Je kunt dit doen in dit topic of via PM. Reactie volgt zo spoedig mogelijk!


_______________________________
UPDATE - 02-08-2012: CHECK JE E-MAIL!


Zojuist heeft elke persoon die zich aangemeld heeft voor het Ardennenweekend een e-mail ontvangen. Graag ontvangen we zo snel mogelijk, maar uiterlijk 7 augustus 2012 reactie!

Alvast bedankt voor de medewerking! (Y)

_______________________________
UPDATE - 08-08-2012: CARAVANS VERGEVEN!


Zoals al aangegeven zijn er maar een beperkt aantal slaapplaatsen in caravans beschikbaar voor het Ardennenweekend. De uitkomst van de mailing van afgelopen vrijdag is bekend en alle caravanbedjes zijn gevuld.

Vanavond zal ik iedereen een e-mail sturen met de uitkomst van de mailing en de kosten.
Laatst gewijzigd door Merijn op ma 10 sep 2012 10:45, 22 keer totaal gewijzigd.
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Klinkt goed. Echter met het oog op vakantie enzo nog wat lastig nu al 100% te zeggen of het gaat lukken.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Er is nog tijd genoeg om te kijken of het gaat lukken. De deadline zal waarschijnlijk eind juli/begin augustus zijn.
Tim
Berichten: 7604
Lid geworden op: wo 24 jan 2007 0:05
Car: E36 M3

Ik heb hem in de agenda gezet. Ik zit met hetzelfde puntje als Tom maar het is dermate vroeg dit jaar dat ik er in principe gewoon bij ben.

Topweekend welke je niet missen mag!
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Ik verwacht inderdaad niet dat er nu al veel mensen zich aanmelden, maar het is wel makkelijk om alvast in je agenda te zetten, zodat er niks anders voor in de plaats gepland wordt. :P
Haas
Berichten: 26590
Lid geworden op: wo 27 mar 2002 0:00
Car: Megane RS
Locatie: Nijmegen

ik zou niet weten waarom je je niet zou aanmelden? Het is een fantastisch weekend, gezellige mensen, erg ruim van tevoren bekend... dus... (F) ;)
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Klopt, maar ja... Je weet hoe mensen in elkaar zitten, he. :P Vastleggen is eng! ;)
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Is dit eigenlijk ook open voor CRS leden? Dit is wel iets waarmee je leuk kunt fuseren, zo leren we ook volk van de CRS kennen (Y)
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Het is open voor iedereen, dus ook voor CRS leden. Wanneer alles verder duidelijk is, zal ik ook een oproep op hun forum plaatsen.
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

(Y)
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Denk dat ik m'n neef en oom ook es laat aanmelden hiervoor, die zijn ook lid van CRS, dat kan mooi inmengen inderdaad.
-Ray-
Berichten: 21541
Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

ik ben wel lid maar ik kom met de VW, mag dat? :p
Immer wieder die verdammte Holländer
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Eindelijk geen binnendoor wegen meer.....

http://frontpage.fok.nl/nieuws/535620/1 ... opend.html
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Dat zal de McDonald's merken! ;)
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Even afstoffen hier. Is het wellicht slim al eens te informeren bij de camping of er nog wat beschikbaar is en eventueel al vastleggen?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Wat bedoel je? :)

De locatie is al gereserveerd en ik heb alle cabines die nog vrij waren ook vastgelegd. Er is ruimte genoeg voor ca. 75 tentjes en eventuele hotelkamers zullen door de mensen zelf geregeld moeten worden.

Ik zal komende week even een update geven voor wat betreft de prijzen, zodat de aanmeldingen en betalingen echt gedaan kunnen worden.
m1n1 (Jasper)
Berichten: 787
Lid geworden op: do 31 mei 2007 12:51
Car: R5 GT Turbo PH1
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

(Y) ben sowieso van de partij!
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Me2! Doe maar maar een cabine :D
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Ga dan maar vast sparen... ;)

Omdat het hoogseizoen is en het nieuwe cabines zijn, zijn ze fors duurder! De exacte prijzen heb ik even niet bij de hand, maar ik schrok er goed van.
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Aha, ik weet nog van 2 jaar terug dat het 12,5 p.p oid was :D
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

Het is verplaatst naar begin september dus de kans op lekker warm weer is dan groter (Y)

(prijzen zijn dan volgens mij nog wel hoogseizoen maar ach)
Laatst gewijzigd door Wouter op vr 15 jun 2012 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Ik vind het helemaal prima (Y)
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Laat die prijzen maar eens horen dan Merijn. (0)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Gebruikersavatar
GJ
Berichten: 3720
Lid geworden op: do 30 sep 2004 18:50
Car: Megane 4 RS
Locatie: Nijmegen

Ik heb toch ook wel erg veel intresse in een cabine.
Megane R26 -> Megane 4 RS
Geert
Berichten: 3876
Lid geworden op: vr 27 okt 2006 17:14
Locatie: rijssen
Contacteer:

ik hoop er dit jaar wel echt bij te zijn. Maar wordt dit weer zo'n laffe lease bak meeting of komen er ook daadwerkelijk renaults?
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Het overgrote deel zijn altijd Renaults geweest... De leasebakken kwamen pas om de hoek als de Renault het (weer) eens liet afweten. :-P

Vorig jaar was 95% Renault, als ik het me goed herinner. (Y)
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Leasebak heb ik nog nooit gehad........maar een Renault nu ook niet meer (0)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Robke
Berichten: 6061
Lid geworden op: za 12 jan 2002 0:00
Car: Lexus IS250
Locatie: d'n Berg

Verstand komt met de jaren. (0) :p
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

ook bij jou? :p
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Hee Tom hoe moet dat nou..?
Mag je dan eigenlijk wel mee ? :p
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Ik ben gewoon betalend lid (0)

En in tegenstelling tot sommige andere leden :p heb ik wel gewoon rijdende auto's :beer:
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Tom schreef:ook bij jou? :p
Rob probeert mij in een Hyundai of Kia te praten... Dus nee, ik denk het niet. ;)
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Ghehe ik ben ook weer van de partij en ik denk dat Rob en ik de zondagroute vast nog wel een keer willen voorrijden ter controle.

Even controleren wanneer die fietstocht daar in Duitsland ook alweer was met die dikke agenten die Rob wilde omrijden. Die datum moeten we hebben :smile:

En een cabine wil ik ook wel :)
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Tom schreef:Laat die prijzen maar eens horen dan Merijn. (0)
Cabines kosten in dit weekend €155,- voor 4 personen. Wat neerkomt op €38,75 p.p.

Vorig jaar zijn we al flink de boot ingegegaan, omdat er onjuiste prijzen gehanteerd waren en ook dit jaar zijn de prijzen een stukkie hoger. Er zijn er ook maar 2 beschikbaar, dus max. 8 personen kunnen er gebruik van maken. De rest zal een tentje moeten opzetten of een hotel moeten boeken.

Als er meer aanmeldingen zijn voor cabines dan er beschikbaar zijn, dan stel ik voor om te loten. Dat lijkt me de meest eerlijke manier...

Ik zorg dat komende week alle prijzen bekend worden. Waarschijnlijk zal er een korting voor betalende RTC en CRS leden komen, maar ook daarover volgt spoedig meer info.
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

hmmz, twee cabines maar. Dat gaat niet opschieten natuurlijk. Hebben ze daar geen grote hal ofzo waar je in kunt gaan liggen?

voor die 4 tientjes pp. kun je ook wel hotel krijgen denk ik........
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Plaats reactie