[KALENDER] GT5 League 2013-2014 (DEFINITIEF!)

Alles over de RTC GT5 League voor de PS3
Gesloten
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Update 15-08-2013: RACEKALENDER AANGEPAST
Er bleken toch nog een paar kleine foutjes in de kalender te zitten. Deze zijn er nu uitgehaald...

Wijzigingen:

Race 3 - Aantal ronden: 45
Race 5 - Max PP.: 550
___________________________________
Update 07-08-2013: RACEKALENDER DEFINITIEF

De kalender moest hier en daar nog bijgeschaafd worden en wat velden moesten nog worden ingevuld. Vandaag is de racekalender compleet gemaakt. Zie hieronder het eindresultaat!

[img]http://img7.imageshack.us/img7/6846/dnt.png[/img]
Wijzigingen en fouten voorbehouden!

Zoals je kunt zien is er een wijziging doorgevoerd bij Indy en Daytona. De klasse is omgegooid. Verder zijn bij verschillende races de PP, PK en gewichtslimieten aangepast en mogen er bij een aantal races geen aero-parts gemonteerd worden.

We denken hiermee een leuk en gevarieerd raceseizoen te hebben opgezet en hopen dat we er met z'n allen (14 man!!) een hoop lol aan gaan beleven.

GENTLEMEN, START YOUR ENGINES! :D

___________________________________
Update 01/07/2013: CONCEPT RACEKALENDER
Na een avondje brainstormen zijn Gerarh en ik eruit! Zie hieronder de concept-kalender voor het nieuwe seizoen! :D

[img]http://imageshack.us/a/img542/9963/kws.png[/img]

Er zijn nog wat kleinigheidjes in te vullen, maar de basis staat!

Laat het commentaar maar komen... :lol: :smile:

Kleine aanpassingen:
- De puntentelling blijft hetzelfde, maar we voegen er een punt bij voor de pole position en een punt voor de snelste ronde in de race.
- Verder zal, schrik niet, TCS verboden zijn tijdens alle races van dit seizoen!
- De race met je persoonlijk slechtste resultaat zal niet meetellen in de eindklassering. Hiermee kun je evt. een race missen, zonder verdere consequenties.


Meer info volgt snel.

:beer:
Laatst gewijzigd door Merijn op do 15 aug 2013 17:41, 6 keer totaal gewijzigd.
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

leuk....clio v6 op hard :smile:
data staan in de agenda
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Is iedereen een beetje tevreden over de gekozen circuits en auto's? :P
Allepinie
Berichten: 887
Lid geworden op: vr 30 sep 2005 13:19
Car: Clio III RS

Ik moest even slikken toen ik de beperkingen zag, het is wel een heel andere opzet dan vorig jaar. Maar dat heeft als voordeel dat je minder tijd kwijt bent aan het zoeken naar dé auto. Het lijkt me een leuk lijstje waar we ons zeker wel mee zullen vermaken. Ook de punten voor quali en snelste ronde vind ik leuk.

Puntje van kritiek: het begint pas halverwege oktober! (U)
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

De beperkingen zijn bewuste keuzes. Je zag vorig jaar dat als we het vrij laten en uitsluitend beperken op PP's, dat bijna elke race hetzelfde brommobiel ingezet werd. Dat wilden we voorkomen, dus dan moet je minder ruimte geven. :) Ik denk dat het erop vooruit gaat door deze variatie, al zal het erop neerkomen dat in de races veelal met dezelfde auto's gereden wordt. Maar wel elke race een andere auto! :)

De planning is met opzet zo gekozen. Door de vakanties die doorlopen tot in september en zelfs oktober, is besloten om pas halverwege oktober te starten. Dat geeft iedereen voldoende tijd om zich voor te bereiden. :) Het duurt alleen nog eventjes! Het belooft wel een mooie winter te worden. :P
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Wat mij betreft ziet het er prima uit. Ik mag wel wat meer gaan oefenen!
Na dik een half jaar niet meer gespeeld te hebben is het er wel een beetje uit...

Overigens lijkt het internet op de basis het nu elke avond wel prima te doen :(

Edit: klinkt een beetje lullig maar mocht dit zo blijven kan/mag het wat mij betreft alsnog op een andere dag als dat over het geheel beter uitkomt?
Laatst gewijzigd door tutuur op di 2 jul 2013 14:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Je hebt nog een week of 14 om te oefenen. :P
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

tutuur schreef:Edit: klinkt een beetje lullig maar mocht dit zo blijven kan/mag het wat mij betreft alsnog op een andere dag als dat over het geheel beter uitkomt?
Gaat niet gebeuren. Met een verschil van 2 stemmen is woensdag als voorkeursdag uit de bus gekomen. Daarmee zou jouw wijziging nog steeds niet veranderen aan die uitslag. :)

[img]http://imageshack.us/a/img818/3671/pu8.png[/img]
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Klopt niet helemaal, zie ik... De zondag staat ook op 10 stemmen, ipv 8. Maar dat verandert nog steeds niets, aangezien je al aangegeven hebt op zondag wel te kunnen. :P
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Geen probleem! Zou wel mooi geweest zijn als het voor anderen voordelig was (Y)
GeniustheGzA
Berichten: 863
Lid geworden op: vr 2 mei 2003 15:33
Locatie: Tilburg

Heb nu al zin de laatste race op de Ring..... :gitar:

vooral de replay van de start beluisteren, euh -kijken... :D

hopelijk is iedereen (of in ieder geval de meerderheid..) tevreden over de diversiteit die we nu [gedwongen] creëren.

Zoals ladyboy (0) (F) al zegt, we willen voorkomen dat zo'n beetje iedere race een gixxer race wordt. en dat is in ieder geval gelukt :D
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18298
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

Clio V6 op hard zonder TC ... :( (N) Maak er dan medium van ...

Race 6 is ook een aardige. "Dikke Duitse sedans" .... 2000kg en meer ... Moet je dus gewicht erbij gooien bij alle auto's ... :( :-(
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Er moet hier en daar nog getweakt worden, Arco... Maar de basis zal niet veranderen. Circuit en auto's staan vast. Wellicht dat er nog wat gerommeld wordt met vermogen, gewicht en PP's.

Ik kan je wel melden dat de banden blijven zoals ze zijn... :) Het is gewoon wennen, maar geloof me als ik zeg dat het een leuke race gaat opleveren! (Y)
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

600 pp jaren 90 DTM ....is onzin.
Red je namelijk niet... :p
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Hahaha... Da's duidelijk. :) Dan moet ook daar nog wat aan gedaan worden.
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

UPDATE!

Update 07-08-2013: RACEKALENDER DEFINITIEF

De kalender moest hier en daar nog bijgeschaafd worden en wat velden moesten nog worden ingevuld. Vandaag is de racekalender compleet gemaakt. Zie hieronder het eindresultaat!

[img]http://img7.imageshack.us/img7/6846/dnt.png[/img]
Wijzigingen en fouten voorbehouden!

Zoals je kunt zien is er een wijziging doorgevoerd bij Indy en Daytona. De klasse is omgegooid. Verder zijn bij verschillende races de PP, PK en gewichtslimieten aangepast en mogen er bij een aantal races geen aero-parts gemonteerd worden.

We denken hiermee een leuk en gevarieerd raceseizoen te hebben opgezet en hopen dat we er met z'n allen (14 man!!) een hoop lol aan gaan beleven.

GENTLEMEN, START YOUR ENGINES! :D
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Er bleken toch nog een paar kleine foutjes in de kalender te zitten. Deze zijn er nu uitgehaald...

Wijzigingen:

Race 3 - Aantal ronden: 45
Race 5 - Max PP.: 550
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Nog 31 nachtjes slapen... :D
Gesloten