GT5 League 2013 - Race 5: DEEP FOREST

Alles over de RTC GT5 League voor de PS3
Gesloten
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Gran Turismo 5 League 2013 - Race 5: DEEP FOREST

We zijn op de helft, zaagmans zal aanstaande donderdag het seizoen officieel in 2'en zagen, wat wil zeggen dat we er nog 4 te gaan hebben!

Ook tijdens de eerste en enige regenrace van het seizoen heeft onze Vlaamse vriend Droes Junior het voor elkaar gekregen om in het eindklassement nog verder uit te lopen op zijn achtervolgers, door netjes als 2e over de finish te komen, op dik een halve minuut van de snelste van de dag: Arco. Met Roderik op een respectabele 3e plek, Antonie op 4 en Roy op 5 blijft het ongekend spannend aan de kop van het veld. Door de winst van afgelopen donderdag maakt Arco een flinke sprong naar plaats 2 in het klassement. (Y)

[img]http://img703.imageshack.us/img703/3809 ... arace4.png[/img]

Zoals een echte regenrace hoort te zijn was hij onvoorspelbaar, van A tot Z. Het was al duidelijk dat we op een kurkdroge baan en met een waterig zonnetje zouden starten, maar vanaf de eerste minuut was het voor iedereen onbekend wat het weer zou gaan doen. Door de redelijk gematige instellingen kon het alle kanten op en juist dat was de bedoeling. Bij poging 1 was de kwalificatie eigenlijk voor 90% droog, tot het digitale noodlot toesloeg in De Kelder van De Selder. Als host van de race is een stabiele en snelle internetverbinding van essentieel belang, maar waar hij het al eerder had laten afweten, was het ook vandaag mis. Na een kwartiertje kwalificeren gaven de kroonsteentjes er de brui aan en werd iedereen onaangekondigd uit de Race Lobby gemikt. (Y) Uithuilen en opnieuw beginnen dus! Gelukkig had Gerarh zijn zaakjes beter op orde en kon al snel een nieuwe room opzetten, waarin we weer van voor af aan konden beginnen. 20 minuten kwalificatie, 25 rondjes High Speed Ring.

De kwalificatie startte ook nu droog, maar in tegenstelling tot de eerste poging begon het al snel te druppelen. Na een minuut of 10 was de startopstelling wel bekend en wist Roderik dat hij van pole zou vertrekken, met Merijn rechts achter hem op plaats 2. Bijna iedereen had voor het eind van de kwalificatie even een bandenwissel gedaan, om de race te starten op intermediates, omdat het toch wel erg hard bleef regenen.

Terwijl het in de kwalificatie flink was gaan regenen, was het bij aanvang van de race ineens weer aardig zonnig! Behalve voor MartijnG, die tijdens de kwalificatie nog even in de lobby rondhing om een nieuwe auto uit te zoeken, terwijl de race startte. Hij was helaas niet in staat om op tijd op de grid te verschijnen, waarmee zijn race direct strandde. (U)

Met 10 man op de grid en een kleine 20% surface water op het asfalt was het nog niet zo zeker dat intermediates de juiste keus waren, maar wat zou het weer verder doen? Zou het droger worden of ging het toch weer regenen?? Gezien de zon en het percentage oppervlaktewater wat langzaam terugliep, besloot het merendeel van de mensen de slicks uit de bandenwarmers te trekken en in ronde 2, 3 of 4 naar binnen te duiken, in de hoop op een drogere baan.

Bijna iedereen op zachte slicks en wat gebeurt er? Juist... Het begint weer te regenen! (B) En wat nu? Toch maar even doorrijden en afwachten wat er gebeurt... Op slicks was het nog goed te doen, dus even doorrijden. Maar het bleef maar regenen en het percentage oppervlaktewater werd er ook niet minder op, dus op een gegeven moment besloot het merendeel toch weer over te stappen op intermediates.

En ineens... Arco op P1! En niet zo'n beetje ook... Hij is 1 van de weinigen die niet naar binnen was gegaan in de eerste fase van de race, toen het droger leek te worden en dat werpt zijn vruchten af! Met iedereen op een gedwongen 2-stops strategie, nam Arco de gok. En met succes! Met een grote voorsprong van meer dan 30 seconde op nummer 2 passeerde hij de finishlijn. (Y)

Achter hem was het glibberen, glijden, spinnen en schelden! Jochem die tijdens zijn pitstop per ongeluk 2 verschillende typen banden op zijn voor- en achteras gooit, Merijn die meer achterstevoren staat dan met de neus in de juiste richting, Roderik die gekatapulteerd wordt door Lex... Bijna iedereen heeft een 'bewogen' race achter de rug. Maar daarom niet minder leuk! :D

De uitslag van race 4:
[img]http://img600.imageshack.us/img600/2204 ... grace4.png[/img]


Na 3 races met extra restricties staat er donderdag 7 maart een redelijk standaard race op de kalender. Met enkel 500 PP's als restrictie is de keuze gemakkelijker als het gaat om de auto en strategie. Voordat afreizen naar het snelle en 'bumpy' La Sarthe van 2005 staat de Deep Forest Raceway op het programma.


[img]http://img689.imageshack.us/img689/6684 ... eway6b.jpg[/img]

Race details:

Datum: 07 maart 2013
Lobby open: 19:45 uur
Start Practice: 20:00 uur
Start Race: 20:20 uur
Circuit: Deep Forest
Weather: Dry, daylight

Event Settings
Game Mode: Normal Race
Laps: 30
Start Type: Grid Start
Grid Order: Fastest First
Boost: No
Penalty: Weak (Also Effective During Free Runs)
Automatic Race Start Cycle: 20 Minutes
Race Finish Delay: 180 seconds
Visible Damage: On
Mechanical Damage: Light
Disable Collisions: Off
Slipstream Strength: Weak
Tyre/Fuel Depletion: Normal
Grid Reduction on Wet Track/Track Edges: Real

Regulation Settings
Car Restrictions: Unrestricted
Performance Points: 500
Power: Unrestricted
Weight: Unrestricted
Drivetrain: Unrestricted
Tyre Restrictions: : No Limit
Vehicle Tuning: Unrestricted
No Skid Recovery Force: Yes
No Active Steering: Yes
No ASM: Yes
Driving Line Off: No
No TCS: No
No ABS: No

Layout van het circuit
[img]http://img703.imageshack.us/img703/6497/deepforest.png[/img]


Huisregels

Om de races in goede banen te leiden zullen er een aantal regels gelden waaraan iedere deelnemer zich zal moeten houden. Aangezien ook hier de normale fatsoensnormen gelden en ik er vanuit ga dat iedereen zich daar aan weet te houden, zal ik hier geen opmerkingen over maken. Wanneer toch blijkt dat er niet op een fatsoenlijke wijze met elkaar omgegaan kan worden, zal dit nader worden besproken.

Clean Racing
Het is de bedoeling dat we een competatief en eerlijk raceseizoen kunnen rijden. Dat wil onder andere zeggen dat we elkaar 'laten leven'. Ook al rijden we op een virtueel circuit in een virtuele auto en zijn de consequenties van ongelukken minimaal, wil dit niet zeggen dat daarom ook makkelijker omgegaan zal worden met zaken die niet op een circuit thuis horen, zoals fikse tikken uitdelen, afsnijden of gewoonweg iemand de baan af beuken.

Om dit te voorkomen hieronder een aantal tips:
- Houdt afstand. Iemand van achter aantikken betekent 9 van de 10 keer een crash, welke op jouw conto zal komen.
- Haal alleen in waar je dat 'in het echt' ook zou doen.
- Maak jezelf zichtbaar alvorens je een inhaalactie doet.
- Wanneer mogelijk, praat met elkaar via je headset. Geef aan wat je van plan bent. Dit zorgt voor meer raceplezier voor beiden.
- Doe geen 'Do or Die' acties. Zeker niet wanneer je de binnenbocht neemt/hebt.
- Gebruik je verstand.
- Behandel een ander, zoals je zelf behandeld wilt worden.

Aangezien onbehoorlijk gedrag de races negatief zal beinvloeden, moet de organisatie de mogelijkheid hebben sancties op te leggen. Elke race zal worden opgeslagen in de vorm van een replay en, wanneer daar aanleiding toe is, zullen de beelden gebruikt worden om te kijken of er onbehoorlijk gedrag is vertoond. Als dit zo is, dan kunnen daar consequenties aan hangen, in de vorm van een tijdstraf, in mindering brengen van punten, het volledig schrappen uit de uitslag van de desbetreffende race of zelfs het schorsing voor de eerst komende race(s).

Qualifying / Practice
Het is tijdens de kwalificatie / oefensessie voorafgaande aan de race verboden om:

- In tegengestelde richting te rijden (wanneer je bijvoorbeeld in de laatste bocht voor start/finish een fout gemaakt hebt en daardoor een slechte start van je kwalificatierondje hebt).
- Achteruit te rijden, om bovenstaand voordeel te hebben.
- Stil te staan langs of op het circuit. Wanneer je niet rijdt, ga je de pits in. Ook al verlies je hiermee het gewichtsvoordeel van een lege(re) tank.

LET OP: Houd er rekening mee dat wanneer je de Lounge in gaat om je instellingen te wijzigen, je kwalificatietijd ontnomen wordt. Ook al heb je op dat moment de snelste tijd staan, je zult niet op pole position starten! Je beste tijd, gereden in de laatste sessie die niet onderbroken is door terug te zijn gegaan naar de Lounge, is je kwalificatie-rondetijd.


Ik ga er vanuit dat een ieder zich weet te beheersen en bovenstaande niet van toepassing zal zijn tijdens de races. Het is een vriendschappelijke competitie en dat willen we graag zo houden!


Race
Donderdag 7 maart zal vanaf 19:45 uur een race gehost worden in de Open Lobby, genaamd GT5 League - Race 5. Om deze race te vinden filter je op 'Deep Forest' en 'Race for Real'. De race zal dan naar alle waarschijnlijkheid zichtbaar als 1e of 2e in de lijst. Ook zal het unieke nummer van de race in dit topic gepost worden, wanneer de lobby geopend is. Hou dit topic dus in de gaten!

Aangezien de kwalificatie pas om 20:00 uur start, zullen er extra restricties van toepassing zijn. Het maximale aantal Performance Points zal worden teruggebracht naar het minimum, zodat niemand een kwalificatietijd kan neerzetten. Vaaf 20:00 uur zal deze restictie worden opgeheven, waarmee het startschot voor de 20-minuten durende kwalificatie gegeven wordt.

De race zal automatisch starten om 20:20. Zorg dus dat je ruim op tijd een kwalificatierondje hebt gemaakt. :)


Wildcards

Op dit moment zijn er 12 mensen die zich officieel hebben aangemeld.

01. Merijn (DeSelder)
02. Roy (REALGRAPJAS)
03. MartijnG (kastlampie)
04. peternofx (RockingPete)
05. Droes Junior (R5AlpineTurbo)
06. Allepinie (AvM79)
07. Jochem de Haas (gtt16vpower)
08. GeniuztheGza (Gerarh)
09. Arco (peije)
10. Lex (Lex5GTT)
11. Roderik (Aggie_R6)
12. Twan (De_Bastaard)

Wildcard:
01. edjeRS-2001 (opposit89)
02. Jeff rsi (Dieeeselll)
03.
04.

In totaal zijn dit 12 mensen, terwijl er 16 plaatsen per race beschikbaar zijn. Er zijn dus in principe 4 wildcards te vergeven voor mensen die ook eens mee willen doen. Meldt je hiervoor aan via PM, in dit topic of in het aanmeld topic. (Y) LET OP: Als je je niet aanmeldt, zul je niet worden toegelaten tot de race! Wanneer er wildcards zijn vergeven worden deze vermeldt in deze startpost.


Mochten er vragen zijn, laat het dan even weten. (Y)
Laatst gewijzigd door Merijn op vr 22 mar 2013 10:30, 5 keer totaal gewijzigd.
edjeRS-2001
Berichten: 223
Lid geworden op: wo 10 feb 2010 16:27
Locatie: zwolle

Wildcart voor mij? Zelfde verhaal ivm werk ;-)
clio RS 2001 voor een goed bod te koop.
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Je staat erbij! :)
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Zo voelde me ik een beetje, afgelopen donderdag. ;)

[img]http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/ph ... 60s_v1.jpg[/img]
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18298
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

:klop: :lol: (Y)
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Jeff en Edje toegevoegd aan de wildcard-rijders! :D Nog 2 vrij... :)
Jeff rsi
Berichten: 1234
Lid geworden op: vr 26 feb 2010 19:20
Locatie: Noord-Holland

En weer een gsx race?
R19 16V '91
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Ja ....je ontkomt er gewoon niet aan.
Jeff rsi
Berichten: 1234
Lid geworden op: vr 26 feb 2010 19:20
Locatie: Noord-Holland

Ik ga hoe dan ook deze keer niet met een gsx! !

Wat zijn tot nu toe de tijden?
R19 16V '91
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

1:13 ongeveer als snelste
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Allepinie
Berichten: 887
Lid geworden op: vr 30 sep 2005 13:19
Car: Clio III RS

Inderdaad, heb gisteren een 1:13.0 gezien voor ik het opgaf... :-(
Roy
Moderator
Berichten: 6618
Lid geworden op: wo 28 mar 2001 0:00
Locatie: Zuid-Holland

Van de week had ik een 1.12.963.... :smile:
5 GT Turbo '88 GT5
Droes Junior
Berichten: 750
Lid geworden op: zo 18 jun 2006 11:45
Car: R5 Alpine Turbo
Locatie: België

kunnen we vanaf deep forest geen ban invoeren voor de GSX-r?
5 Alpine Turbo
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Droes Junior schreef:kunnen we vanaf deep forest geen ban invoeren voor de GSX-r?
Dat zal dan enkel nog nut hebben.....op de laatste race de ring.
De rest is lambo zonder turbo....en 500pp voorwielaangedreven.
Roderik
Berichten: 124
Lid geworden op: ma 10 mar 2003 16:48
Locatie: Oss

En het is nog maar de vraag of de GSX ook de snelste is op de ring. Een foutje daar is heel snel gemaakt ;-)

We zullen ons eerst maar eens op deze race concentreren. Zal ik het nog moeilijk genoeg mee hebben. :lol:
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Ja jij zeker....
Jeff rsi
Berichten: 1234
Lid geworden op: vr 26 feb 2010 19:20
Locatie: Noord-Holland

Ik stem ook voor een algehele gsx ban...
R19 16V '91
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Dit seizoen gaat er niks meer aan de regels veranderen... Volgend seizoen verzinnen we wel iets. Misschien wat meer restricties wat bereft motor en aandrijving, gewicht of gewoon races met stock auto's. :)

Dit seizoen was ook een beetje een leermoment, dus we kunnen in het najaar wel weer gaan tunen aan de opzet die we nu gekozen hebben. (Y)
GeniustheGzA
Berichten: 863
Lid geworden op: vr 2 mei 2003 15:33
Locatie: Tilburg

Merijn schreef:Dit seizoen gaat er niks meer aan de regels veranderen... Volgend seizoen verzinnen we wel iets. Misschien wat meer restricties wat bereft motor en aandrijving, gewicht of gewoon races met stock auto's. :)

Dit seizoen was ook een beetje een leermoment, dus we kunnen in het najaar wel weer gaan tunen aan de opzet die we nu gekozen hebben. (Y)
met een simpele restrictie in aandrijflijn (FR) ben je er al.
en ik beaam volledig dat er dit seizoen niets meer wijzigt.

een mooi leermoment. en eerlijk is eerlijk, het seizoen en aanverwanten is ook redelijk snel in elkaar gezet.

maar ik denk overigens wel dat ondanks de weinige diversiteit in autogebruik er niet minder lol is online. en dat is volgens mij waar het om te doen is/was...

we leren hiervan en gaan voor het volgend seizoen een nog beter seizoen (met betere/leukere races) in elkaar prakken met meer/betere voorwaarden voor de voertuigen.
Daarmee zal het best een keer voorkomen dat de gsx de beste keuze is, maar niet in meer dan de helft van de races zoals nu het geval is.

me dunkt...
Jeff rsi
Berichten: 1234
Lid geworden op: vr 26 feb 2010 19:20
Locatie: Noord-Holland

Ik ga het morgen niet redden helaas.
Sorry.
R19 16V '91
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Jammer, man! Over 2 weken weer een kans. :D
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Officieuze uitslag:
[img]http://img266.imageshack.us/img266/9729 ... grace5.png[/img]

Officieuze stand in het kampioenschap:
[img]http://img29.imageshack.us/img29/6971/s ... arace5.png[/img]
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Geen idee hoe ik het steeds doe....
Maar ik word er wel moe van...in de laatste bocht gespint..achteruit de pits in..automatisch drive thrue penalty....dag race dag... |:

Verder wel lekker gereden maar er zat meer in ...
Roderik
Berichten: 124
Lid geworden op: ma 10 mar 2003 16:48
Locatie: Oss

Sja, ik was vandaag niet de beste maar door fouten van anderen kwam ik toch als eerste over de meet. :p

Verder was mijn race niet zo spectaculair. Gelukkig wat puntjes in kunnen lopen op de concurrentie. Een DNF is nou niet echt lekker voor je plaats op de ranglijst :@

Tot slot mijn complimenten voor Arco. Een uitzichtloze 10de plaats ombuigen naar een tweede plek. Knap gereden!

Op naar LeMans!! :beer: :beer:
Allepinie
Berichten: 887
Lid geworden op: vr 30 sep 2005 13:19
Car: Clio III RS

:(
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo



IK HOEF NIET TE TANKEN, SCHAT!! DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!!!

:lol:
Allepinie
Berichten: 887
Lid geworden op: vr 30 sep 2005 13:19
Car: Clio III RS

Sikerim!
Roderik
Berichten: 124
Lid geworden op: ma 10 mar 2003 16:48
Locatie: Oss

Ik vertrouw die donkere jongen niet... Hij doet mij pijn...!
AAAAAAUUUUUWWWW!!!!! :smile: :smile:
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Gerharh met zijn .......
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18298
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

:klop:


Tja... wat een race zeg ... Moet nog ff de herhaling kijken, maar wat had ik de balen erin zeg ...

Plek 5 kwali. Niet slecht dacht ik. Start ging lekker. Beetje naar links om de bocht naar links strak langs de kant te pakken en een beetje de rest uitremmen lukte redelijk en lag op plek 3. Ik zat dacht ik achter Roderik en dat ging zo richting ronde 2 totdat ik iets teveel in een slipstream zat en uitbrak. Corigeren bood geen soelaas en kwam raar de baan op waardoor ik door bijna het hele veld ben aangereden als een bag konijn die staart in grootlicht. Alles was kapot ; motor & wielophanging. Ik kon niets meer. Van plek 2 naar plek 11 .... :@ :( :-( (N)

Nou ja... dan maar kijken of er iets te verbeteren valt met inhalen... Af en toe wat drammen en pushen en steeds een plekje verder... Ik dacht ; dat gaat lekker. Plek 3 - 4 ben ik tevreden. Mooi. Totdat ik zag dat er een aantal de pits ingingen en zag dat er 30 ronden werden verreden ipv de gebruikelijke 25 ... (S) (0) Hmmzz... dat bood perspectieven :p :D
Ik lag ineens op plek 4 en zag de top 3 met Roderik, Allepinie en Droes de pits in gaan .... :thnx:

Plek 1 was mijn deel en rustig rijden zonder gekkigheid het devies.... :smile: Totdat mijn banden wel steeds slechter werden ik van constant 1:14:500 tot 1:15:000 ineens naar de 1;16 ging en hoger ... (N) Roderik kwam snel dichterbij en heb 'm dan ook keurig voorbij gelaten. Ik wist dat ik dit niet kon winnen... Ik moest alleen nog Allepinie en Droes achter mij laten... wat lukte. de race had geen ronde langer moeten duren i.i.g.

Wederom een strategisch leuke zet met goed resultaat. De top 4 ligt redelijk dichtbij elkaar :beer: momenteel.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Arco schreef: Beetje naar links om de bocht naar links strak langs de kant te pakken en een beetje de rest uitremmen lukte redelijk

.
Ja ten koste van mij ....boink ..toen boink van de andere kant door ? en ik lag van 4 naar 9 ....
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18298
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

door mij ?? Een beetje wellicht ... Net ff terug zitten kijken.

Ik kwam links voorbij. Jij was daarvoor al door Merijn een tikje naar links gekomen. Jij raakte mij rechtsachter / ik reed iets verder rechtdoor / remde iets later en daardoor slipte je en viel terug... (F)

Mijn terugval was aan mijzelf te wijten ... Ik ging te hard de bocht in naar het rechte stuk na de tunnel. Ik had teveel snelheid mee dankzij slipsteam Roderik. Op het gras en corrigeren naar links. de muur in en weer naar rechts de baan op (onzichtbaar). ineens weer zichtbaar en vol achterop geraakt door Martijn G (kastlampie) die daardoor ook in een slip belande en ook achteraan mocht sluiten ... (F) Ik lag op plek 10 en hij op 11....
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Allepinie
Berichten: 887
Lid geworden op: vr 30 sep 2005 13:19
Car: Clio III RS

Heb net ook even de highlights bekeken. Mijn eerste crash was gewoon jammer. Opkomen rechte stuk 10cm gras meegepakt, auto ging haaks linksaf. Komt jullie vast wel bekend voor. Weg leidende positie, hallo lijdende positie. Naar Droes toegereden en ingehaald. Toen dichter en dichter naar Roderik, samen de pits in met een kleine 3 seconden verschil. Outlap, koude banden, vlak voor een groepje verkeer, dus wel moeten pushen. Foutje één-na-laatste bocht, links de vangrail in. Groepje verkeer ging mij dus voorbij. Met een scheef wiel het recht stuk op, weer even de vangrail in. Toen vlak voor de tunnel een hoop rook, knal bovenop iemand die gespind is. Twee scheve wielen...

Tempo weer opgepakt, snel richting Roy gereden, ik was veel sneller, na wat geblok, duw en trekwerk er voorbij. Met nog 7 rondes te gaan 7 seconden achter op Droes. In rond 28 clean ingehaald, maar einde recht stuk kwam ie mij weer voorbij. Hij ging wijd, ik dook binnendoor, liet 'm naar buiten uitlopen bij het uitaccelereren en Droes moet het gras op.

Uiteindelijk kwam ik een halve ronde tekort om gladdebandenkoning Arco te pakken...
Gesloten