GT5 League 2013 - Race 4: HIGH SPEED RING

Alles over de RTC GT5 League voor de PS3
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18298
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

Heel aparte race... ik moet 'm nog ff terugkijken, maar heb een goede keuze gemaakt blijkbaar.

Gestart op slicks intermediates en had gehoopt op een beetje regen... Ik zag ineens na ronde 1 een hoop mensen de pit in gaan en ronde 2 nog een aantal (uit m'n hoofd gezegd)

AvM en Droes waren lekker druk met elkaar bezig de eerste ronde en kon redelijk aanhaken ondanks dat ik in de begrenzer reed op het rechte end totdat zij dus de 2de ronde pits in gingen..

Ik kon i.i.g. de eerste pitronde overslaan dacht ik / hoopte ik en reed vrolijk verder. In m'n uppie .... :( Ronde 4 /begin 5 kwam de regen :p

Bij ronde 11 de pits in gegaan ivm teveel nat op de baan en toch wat bandenslijtage / glibberen. (ik was echt in de veronderstelling dat ik nog op slicks reed (0) :lol: ) En koos dus voor intermediates.

Bij opgaan van de baan kwam ik achter Lex, Droes & Roderik te zitten.
en wat verder achter mij zat Roy.

Roderik maakte een fout voor de tunnel in ronde 12 en kon dus aanhaken.
Ik zag hem alleen maar glijden ... Binnendoor, buitenom... het lukte net niet :D Paar tikjes hier & daar in ronde 13, maar wel fair en laten leven/ruimte geven om te corrigeren. (Y)
Begin ronde 14 eind rechte stuk kon ik er eindelijk voorbij :beer:
de bocht daarna zat ie vlak achtermij aan de buitenzijde. Ik moest remmen en remde net ff brussker dan normaal. roderik moest uitwijken en pakte net de vangrail/greppel mee en moest afhaken ... de jacht op Droes was begonnen 8) de tijden tussen mij en Droes liepen steeds meer terug zag ik :D

Eind ronde 15 ging Droes voor de 2de maal de pits in en was plek 1 voor mij :p :smile:

De rest van de ronden heb ik wat achterblijver die met elkaar in gevecht waren ingehaald en constante tijden gereden van zo'n 1:10.
de afstand tussen mij en nummer 2, Droes, bleef redelijk gelijk met zo''n 30 seconden.

Ik ben i.i.g. heel erg blij met de punten en doe nog volop mee in het kampioenschap :D
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Gesloten