RTC Circuitrijders chattopic

Hier vind je alle topics betreffende circuitrijden en racerij!
Plaats reactie
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Quadra?
-jo-
Berichten: 5493
Lid geworden op: do 20 mar 2008 0:39

nope, fwd :smile:

quadra staat in de garage, stof te happen.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-Ray-
Berichten: 21541
Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

nou, wij kennen dr voorlopig uit neef-o
Immer wieder die verdammte Holländer
Haas
Berichten: 26590
Lid geworden op: wo 27 mar 2002 0:00
Car: Megane RS
Locatie: Nijmegen

geen idee of ik het hier moet posten, maar goed, zal ook niet fout zijn...

Heb thuis nog 2 Momo kuipstoeltjes staan en die staan nu eigenlijk maar te staan omdat de bekleding nogal naar de naggel is. Ben links en rechts al wat aan het rondvragen of er nieuwe bekledingen voor te leveren zijn, maar aangezien de stoelen al een aantal jaar oud zijn, gok ik van niet.

Ik zat er zelf aan te denken en kleermaken te benaderen om de hoezen na te maken, maar misschien hebben jullie nog ideeen?

(een aantal RTC'ers kent de stoeltjes wel ;) )

Geen idee wat ik er nog mee ga doen, maar nu liggen ze maar te liggen vanwege de scheuren en gaten, maar de polyester kuipen zelf zijn nog in goede staat naar mijn idee, dus ook zonde om weg te pleuren. Je kunt nou eenmaal niet alles houden, maar vind het eigenlijk zonde ze zomaar weg te flikkeren...

:)
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Ik zoek nog een stoeltje voor mijn simracer :p :p

Maar de stukken stof laten namaken is inderdaad goed mogelijk.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
antoine
Berichten: 7739
Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
Car: Renault Clio III RS
Locatie: mont chêne

Probeer de stoelen te verkopen.. Het bekleden van kuipstoelen is erg tijdrovend en daardoor ook erg duur. Voor dat bedrag kan je nieuwe stoelen kopen.
Martijn
Über-Spammer
Berichten: 8103
Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
Locatie: Zwinderen
Contacteer:

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
antoine
Berichten: 7739
Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
Car: Renault Clio III RS
Locatie: mont chêne

Ik heb dit type ook gehad maar heb die snel weg gedaan..De band vond ik te hard in mijn schouders snijden vanwege de breedte.
Geert
Berichten: 3876
Lid geworden op: vr 27 okt 2006 17:14
Locatie: rijssen
Contacteer:

Geef 1 keer iets meer uit en je hoeft voorlopig niet meer. Zoals de QSP budget reeks, deze hebben een fia keur en een quickrelease

http://www.pritechautosport.nl/;jsessio ... 6E88DF4AB4
Laatst gewijzigd door Geert op vr 31 dec 2010 13:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Haas
Berichten: 26590
Lid geworden op: wo 27 mar 2002 0:00
Car: Megane RS
Locatie: Nijmegen

Heb die dingen ook om gehad in een BMW en dat snijdt inderdaad best wel. Misschien minder als je stuurt, aangezien je dan toch wat minder in de auto hangt dan als bijrijder, maar ik vind onze riemen beter :)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Geert schreef:Geef 1 keer iets meer uit en je hoeft voorlopig niet meer. Deze hebben een fia keur en een quickrelease

http://www.pritechautosport.nl/;jsessio ... 6E88DF4AB4
Pritech jouw site Geert, of is het een clubsponsor?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Martijn Kool
Berichten: 6440
Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
Locatie: Nijverdal

TVS Aalten dan?

pritech is geen sponsor, maar biedt die dingen gewoon goedkoop aan dus waarom geen link naar die webshop?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Ik stelde gewoon een vraag hoor, meer niet.
Zoals de waard is vertrouwd die zijn gasten Martijn?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Het is de manier waarom je m stelt. Al was het de site van Geert, en dan?

Dat je vraagt of het een clubsponsor is maakt jou die gast, aangezien die vraag érg retorisch is.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Riël schreef:Het is de manier waarom je m stelt. Al was het de site van Geert, en dan?

Dat je vraagt of het een clubsponsor is maakt jou die gast, aangezien die vraag érg retorisch is.
Och spuit elf bemoeit zich er ook weer mee.
Ik zach de link gewoon onder zijn naam staan en aangezien ik nog wat spullen nodig heb even gekeken of er nog aanbiedingen waren via de rtc sponsoren afdeling, maar daar stond die niet, vandaar die vraag. Omdat ik vaak sponsoren of leden die iets verkopen het meer gun dan dat ik 1 dubbeltje kan besparen itt bepaalde anderen.

Maar ben jouw schijnheilige gedoe een beetje zat, als je maar kan zeiken over of op bepaalde mensen is jouw dag weer goed zeker, heb echt medelijden met de club als jij weer voorzitter zou worden, dan mogen vriendjes weer alles en normale leden niks :dSb: :plz:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-jo-
Berichten: 5493
Lid geworden op: do 20 mar 2008 0:39

breath in, breath out...woooooooosaaaaaaaaahhhhh...

(0)
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Arjen
Berichten: 4102
Lid geworden op: di 30 jan 2001 0:00
Locatie: Tremelo, Plopsaland

Luco/Alpine-racer schreef:
Riël schreef:Het is de manier waarom je m stelt. Al was het de site van Geert, en dan?

Dat je vraagt of het een clubsponsor is maakt jou die gast, aangezien die vraag érg retorisch is.
Och spuit elf bemoeit zich er ook weer mee.
Ik zach de link gewoon onder zijn naam staan en aangezien ik nog wat spullen nodig heb even gekeken of er nog aanbiedingen waren via de rtc sponsoren afdeling, maar daar stond die niet, vandaar die vraag. Omdat ik vaak sponsoren of leden die iets verkopen het meer gun dan dat ik 1 dubbeltje kan besparen itt bepaalde anderen.

Maar ben jouw schijnheilige gedoe een beetje zat, als je maar kan zeiken over of op bepaalde mensen is jouw dag weer goed zeker, heb echt medelijden met de club als jij weer voorzitter zou worden, dan mogen vriendjes weer alles en normale leden niks :dSb: :plz:
Gezien jouw verleden hier op de site en de manier waarop je de vraag stelt kun je verwachten dat mensen gaan denken: "wat zou hij nu weer te zeiken hebben". En helaas kunnen mensen geen gedachten lezen want jouw latere verklaring voor jouw vraag is natuurlijk een hele goede!!

(F)
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Ach hij laat zich weer goed kennen met zijn reactie, eerst op Martijn (waar sloeg die op, dat is de reden van de mijne) en dan op mij.

:beer:
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Vos
Berichten: 4534
Lid geworden op: di 8 jan 2002 0:00
Locatie: Enschede

Gelukkig nieuwjaar.... :p :beer:
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Bitchfight :D
Martijn Kool
Berichten: 6440
Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
Locatie: Nijverdal

hmm ik had niet in de gaten dat het om zijn onderschrift ging overigens.

maar goed, de beste wensen dan maar :smile:
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Arjen schreef:
Luco/Alpine-racer schreef:
Riël schreef:Het is de manier waarom je m stelt. Al was het de site van Geert, en dan?

Dat je vraagt of het een clubsponsor is maakt jou die gast, aangezien die vraag érg retorisch is.
Och spuit elf bemoeit zich er ook weer mee.
Ik zach de link gewoon onder zijn naam staan en aangezien ik nog wat spullen nodig heb even gekeken of er nog aanbiedingen waren via de rtc sponsoren afdeling, maar daar stond die niet, vandaar die vraag. Omdat ik vaak sponsoren of leden die iets verkopen het meer gun dan dat ik 1 dubbeltje kan besparen itt bepaalde anderen.

Maar ben jouw schijnheilige gedoe een beetje zat, als je maar kan zeiken over of op bepaalde mensen is jouw dag weer goed zeker, heb echt medelijden met de club als jij weer voorzitter zou worden, dan mogen vriendjes weer alles en normale leden niks :dSb: :plz:
Gezien jouw verleden hier op de site en de manier waarop je de vraag stelt kun je verwachten dat mensen gaan denken: "wat zou hij nu weer te zeiken hebben". En helaas kunnen mensen geen gedachten lezen want jouw latere verklaring voor jouw vraag is natuurlijk een hele goede!!

(F)
Daar zou je een punt hebben, maar dan kan je het ook gewoon vragen :-)
Volgens mij is het ook zo dat ik de afgelopen twee jaar nergens meer over heb "gezeurd" omdat 99% het toch niks interreseert, dus ga ik daar ook geen energie meer insteken :biertjuh:

Maar blijkbaar willen bepaalde figuren ook elke keer bewust er negatief op reageren om een rel uit te lokken, succes met deze mensen als voorzitter (F)
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Ik neem me voor niet teveel te reageren, maar nee, een rel uitlokken is echt niet wat ik wil Luco :) :beer: :lol: :lol:
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Zo komt het iig wel over, want als je de vraag goed zou lezen staat er een? achter, maar goed als vragen al niet meer toegestaan is ook prima, succes.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Ik zag trouwens alleen maar de link, en reageerde op de reactie die je op martijn gaf. Een link in een sig is idd alleen ovor sponsoren.

Dat je me weer beticht van vriendjespolitiek wil ik je graag op de ALV even over aan de tand voelen ;)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Hey geen gebitch in m'n mooie topic ;)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

:grin:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

Even een ontopic vraag, met welk merk en type band rijden de meeste RTC circuitrijders??
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Lex
Über-Spammer
Berichten: 13324
Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

ik denk Toyo T1-R of R1-R

(Y)
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

Die Toyo T1-R heb ik een tijd lang onder de Williams gehad. Vond dat ze met nat weer wel heel snel ging glijden


Ga jij trouwens nog terug naar 15" Lex of blijf je nog lekker een jaartje rijden?
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Lex
Über-Spammer
Berichten: 13324
Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Ik koop voor aankomend jaar nog 2 bandjes voor de 16inchers bij. En dan misschien volgend jaar op de schoepies semi's.....

Ik heb vandaag wel weer wat ideeen op gedaan op wheel-whores.com
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Vertel!
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

Moet je maar is ff kijken Tuutuut
Lex schreef:Ik heb vandaag wel weer wat ideeen op gedaan op wheel-whores.com
:worship: Zitten mooie dingen tussen he
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Wouter de Wit schreef:Even een ontopic vraag, met welk merk en type band rijden de meeste RTC circuitrijders??
Voor de ring doe ik R1R of R888, maar vind dat ik nog niet hard genoeg ga voor de R888 :p
Voor Zandvoort heb ik wel R888 nodig, omdat ik die R1R daar gewoon aan vellen rijd. Al ben ik dan ook wel iets lomp bezig soms :D

Maarrrr het hangt erg van je ervaring af, je moet dat opbouwend doen.
Eerst gewoon leren rijden en beetje constante tijden zien te scoren op een normale sportieve straatband. Daarna pas naar de hogere straatbanden kijken als een R1R, federals en semi's als R888.


Tis echt een probleem dat je met beginnen op (semi)slicks vaak gewoon verkeerde lijnen aanleert omdat je toch wel hard de hoek omgaat.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Steven schreef:
Wouter de Wit schreef:Even een ontopic vraag, met welk merk en type band rijden de meeste RTC circuitrijders??
Voor de ring doe ik R1R of R888, maar vind dat ik nog niet hard genoeg ga voor de R888 :p
Voor Zandvoort heb ik wel R888 nodig, omdat ik die R1R daar gewoon aan vellen rijd. Al ben ik dan ook wel iets lomp bezig soms :D

Maarrrr het hangt erg van je ervaring af, je moet dat opbouwend doen.
Eerst gewoon leren rijden en beetje constante tijden zien te scoren op een normale sportieve straatband. Daarna pas naar de hogere straatbanden kijken als een R1R, federals en semi's als R888.


Tis echt een probleem dat je met beginnen op (semi)slicks vaak gewoon verkeerde lijnen aanleert omdat je toch wel hard de hoek omgaat.
En:
Des te meer grip des te kleiner de grensmarge is :smile:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Plaats reactie