RTC Circuitrijders chattopic
- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Mwa, we sjouwen er een beetje steigerpijp in en dan vinden we het wel best.
In hoeverre het er veiliger op wordt? Ik heb het niet doorgerekend
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y184/a ... 101825.jpg[/img]
In hoeverre het er veiliger op wordt? Ik heb het niet doorgerekend
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y184/a ... 101825.jpg[/img]
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Eh juistja, ik weet niet of ik me hier nu wel zo veilig mee zou voelen
Ach gewoon altijd die glimmende kant boven houden, dan valt het wel mee.
Als je nu over de vooruit drukt, vouwt ie die kooi namelijk gewoon naar achteren
In principe moet je ook in een 21 een prima 6-8 punts neer kunnen zetten die wat stijfheid + veiligheid brengt, onder de 1000 euro.
Alles is beter dan niets en bij biesheuvel kun je altijd nog opties openlaten voor uitbreiding
Ach gewoon altijd die glimmende kant boven houden, dan valt het wel mee.
Als je nu over de vooruit drukt, vouwt ie die kooi namelijk gewoon naar achteren
Ja dan ga je dus lekker naar Biesheuvel en laat daar gewoon een normale basis in elkaar zetten.-jo- schreef:een kooi voor een 21 is niet bepaald te vergelijken met een clio of 19. Renault had destijds een 14 punts en 22 punts kooi voor de diverse categoriën.
Safety devices bouwt er eentje in voor 1200 ex (£)
In principe moet je ook in een 21 een prima 6-8 punts neer kunnen zetten die wat stijfheid + veiligheid brengt, onder de 1000 euro.
Alles is beter dan niets en bij biesheuvel kun je altijd nog opties openlaten voor uitbreiding
-
- Berichten: 161
- Lid geworden op: vr 10 feb 2006 17:29
Adinsx schreef:Mwa, we sjouwen er een beetje steigerpijp in en dan vinden we het wel best.
In hoeverre het er veiliger op wordt? Ik heb het niet doorgerekend
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y184/a ... 101825.jpg[/img]
rob geus word hier niet zo vrolijk van
Ben ik het niet mee eens. Ik mag nu een kooi steken gezien het NL kenteken dus laat ik het liever gelijk goed doen. Das mijn visie op het hele kooi-gebeuren. Hetgeen hierboven gepost staat, nou sorry met alle respect, das geen kooi maar nutteloos overtollig gewicht.Steven schreef:Ja dan ga je dus lekker naar Biesheuvel en laat daar gewoon een normale basis in elkaar zetten.
In principe moet je ook in een 21 een prima 6-8 punts neer kunnen zetten die wat stijfheid + veiligheid brengt, onder de 1000 euro.
Alles is beter dan niets en bij biesheuvel kun je altijd nog opties openlaten voor uitbreiding
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Ben het met Jo eens... Zelfde als die kooi in de rooie 5, die eigenlijk bedoeld is voor een Alpine (Turbo). Een kooi is niet voor niets op een bepaalde manier in elkaar gezet. Een paar buizen aan elkaar knopen kan (bijna) iedereen, maar er zit toch wel een gedachte achter, bij 'echte' kooien.
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
die kooi in die rode 5 is een halve kooi en das al helemaal een sierkooi dus een vergelijk van niks merijntje , jullie hebben anders ook 'maar' een 6puntskooi(toch?) net als mij
ik snap je beredenering niet jo, waarom wil je een flinke kooi? race je er mee? rally?
ik snap je beredenering niet jo, waarom wil je een flinke kooi? race je er mee? rally?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Martijn,
ik ben wat met vanalles bezig en hoop volgend jaar met regelmaat te kunnen rijden. Maar om op het kooiverhaal terug te komen. De 21 heeft natuurlijk 2 extra deuren en is een pak groter dan bv een clio of gtt. Om dat helemaal stijf te krijgen heb je wel wat meer puntjes nodig.
Als ik naar de 21 van Mick kijk, die lifte zen achterwiel al bij het oprijden van de dyno
ik ben wat met vanalles bezig en hoop volgend jaar met regelmaat te kunnen rijden. Maar om op het kooiverhaal terug te komen. De 21 heeft natuurlijk 2 extra deuren en is een pak groter dan bv een clio of gtt. Om dat helemaal stijf te krijgen heb je wel wat meer puntjes nodig.
Als ik naar de 21 van Mick kijk, die lifte zen achterwiel al bij het oprijden van de dyno
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Trouwens Martijn,
als je begint met dit[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... 004327.jpg[/img]zou je het dan niet gelijk goed doen ? Of zou je daar een 2dehands half passend ding inpegelen?
als je begint met dit[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... 004327.jpg[/img]zou je het dan niet gelijk goed doen ? Of zou je daar een 2dehands half passend ding inpegelen?
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
hmm ok daar zit wat logica in
krijg je geen gezeik met je NL kenteken trouwens? reed naar mettet laatst en hoorde toen op de radio dat ze belgen met auto's op NL kenteken willen gaan aanpakken, klopt dat?
krijg je geen gezeik met je NL kenteken trouwens? reed naar mettet laatst en hoorde toen op de radio dat ze belgen met auto's op NL kenteken willen gaan aanpakken, klopt dat?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
ik lees kooi, ik denk in dat grijze ding van je, maar dan heb ik niks gezegd
was dat trouwens? ik zie 150 euro oud ijzer
was dat trouwens? ik zie 150 euro oud ijzer
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Het eerste plan was om een kooi in die grijze te duwen, bij nader inzien kan ik beter investeren in die nieuwe koets. Hét grote nadeel...tis een ph2 koets...dus eigenlijk geen echte 21 TMartijn Kool schreef:ik lees kooi, ik denk in dat grijze ding van je, maar dan heb ik niks gezegd
was dat trouwens? ik zie 150 euro oud ijzer
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Klopt, maar hij is wel voor de Clio ontworpen...Martijn Kool schreef:die kooi in die rode 5 is een halve kooi en das al helemaal een sierkooi dus een vergelijk van niks merijntje , jullie hebben anders ook 'maar' een 6puntskooi(toch?) net als mij
Die zou ik naar biesheuvel brengen en een echte doorgelaste fia kooi in laten lassen met certificaat.-jo- schreef:Trouwens Martijn,
als je begint met dit[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... 004327.jpg[/img]zou je het dan niet gelijk goed doen ? Of zou je daar een 2dehands half passend ding inpegelen?
nooit geweten dat deze ook kooien in lasten. Dacht dat zij alleen kooien leverde ala sparco en omp.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18299
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Is dat de kas uit jouw loods Jo ??
Ga je er aan beginnen ??
Ga je er aan beginnen ??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8103
- Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
- Locatie: Zwinderen
- Contacteer:
Ik ben onderhand vrij handig met rioolbuis, dus ik kom er ook wel.
@ Jo: heb je nog een olieleiding voor me?
@ Jo: heb je nog een olieleiding voor me?
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Er is niks verboden aan om de auto op iemand anders zijn naam te hebben...Hetzij in een ander land...-jo- schreef:Dat werd gezegd maar hier zeggen ze zoveel. Als ik aan kant gezet wordt zien we wel.
Jo rijd gewoon net toevallig in de auto van een maat van hem
Ho, dat is niet helemaal waar, Arthur.
Als jij als nederlander in Nederland rondrijdt in een auto met een belgisch kenteken, al heb je 'm voor 1 keer geleend, en je wordt aangehouden, dan bestaat de kans dat je de BPM af mag tikken...
Als jij als nederlander in Nederland rondrijdt in een auto met een belgisch kenteken, al heb je 'm voor 1 keer geleend, en je wordt aangehouden, dan bestaat de kans dat je de BPM af mag tikken...
Wtf!!! Slaat dat nou op
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11128
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Wat ik er van gehoord heb is 1e keer een fixse waarschuwing, 2e keer betrapt is bpm + boete.Merijn schreef:Ho, dat is niet helemaal waar, Arthur.
Als jij als nederlander in Nederland rondrijdt in een auto met een buitenlands kenteken, al heb je 'm voor 1 keer geleend, en je wordt aangehouden, dan bestaat de kans dat je de BPM af mag tikken...
degene over wie ik het heb rijdt nu met zijn auto + trailer (incl speeltje) tot net over de grens. stapt daar in zijn speeltje op duitse platen en gaat naar de ring toe
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Leuk bij zijdelingse impact precies op de buis zo strak achter je stoel, heb je ineens een bobbel of pijp in je rugkrickie_11turbo schreef:Adinsx schreef:Mwa, we sjouwen er een beetje steigerpijp in en dan vinden we het wel best.
In hoeverre het er veiliger op wordt? Ik heb het niet doorgerekend
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y184/a ... 101825.jpg[/img]
rob geus word hier niet zo vrolijk van
Jo 1200 pond, valt me nog mee, ik denk dat je bij biesheuvel niet veel goedkoper uit bent.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Steven schreef:Ja flauw he, ik wilde er ook een Toyota Starslet en Astra GSi tussenzetten, maarja dat mag niet van mezelfLuco/Alpine-racer schreef:Hee worden er alleen van die roestige franse hokken in het register opgenomen??
Tsssssssssss........ iets met oogkleppen.....
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11128
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
js tr .. staat er toch wel tussen als tracktoolTim schreef:Telt je eigen willy niet meer mee?
Project: GTT Blue Sport
-
- Berichten: 1530
- Lid geworden op: di 6 dec 2005 10:40
- Locatie: r`dam
die van jou rijd niet toch ?Tim schreef:Telt je eigen willy niet meer mee?
-
- Berichten: 65
- Lid geworden op: ma 5 apr 2010 9:23
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
En een keertje met de club gaan sprintjes rijden op het midland circuit? Heb het een keer gedaan met de BMW '02 dag en dat was heel leuk. Dat was een soort kofferbak-sale/lul eens met elkaar/verkiezing mooiste voertuig/sprintdag. Het circuitje was een minuut lang beetje afhankelijk van de wagen/bestuurder, wanneer je eraf ging waren er een paar pylonnen gedeukt en verder niets. Je gaat om beurt en je wordt getimed. Was toen onbeperkt rijden en toegang per auto.
Moet ik navragen hoe dat ook alweer zat?
Groeten Michiel
Moet ik navragen hoe dat ook alweer zat?
Groeten Michiel
Moet eerlijk zeggen dat persoonlijk die slaloms me niet zo trekken, het is een beetje in de categorie behendigheidswedstrijden die de CRS ook wel met enige regelmaat uitzet.
Maargoed als daar animo voor is, wil ik het best eens proberen ergens volgend jaar.
Maargoed als daar animo voor is, wil ik het best eens proberen ergens volgend jaar.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Gewoon voor een paar euro lid worden van team wimedo, kan je regelmatig meedoen, is op zich wel leuk en voor iedereen een beker
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Wimedo slalom is wel geinig in Lelystad maar komt bij lange na niet bij het circuitrijden/racen in de buurt, 1x met Martijn Kool heen geweest en eigenlijk toch best wel vermaakt hoor maar racen is racen en dat moet gewoon op een circuit gebeuren, en ja.. het Midland Circuit heeft dan mischien de naam maar dat bedoel ik dus net even niet.
Hier nog even een onboardfilmpje tijdens de Wimedo Slalom in Lelystad met de 19 16V
Hier nog even een onboardfilmpje tijdens de Wimedo Slalom in Lelystad met de 19 16V
- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Kenteken van de 21 gevonden.
TF-12-GJ
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y184/a ... 001154.jpg[/img]
Oh en tracktool dus, ipv dagjesrijder.
TF-12-GJ
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y184/a ... 001154.jpg[/img]
Oh en tracktool dus, ipv dagjesrijder.
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90