Renix onsteking

Alle overige modellen van Renault
Plaats reactie
anomalic
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 20 feb 2011 15:50
Contacteer:

Hallo forumleden, wie o wie kan mij aan een Renix onsteking helpen van een Renault Safrane 2.2i RN 1995?

Ik ben met pech momenteel in den Bosch, heb de ANWB er al bij gehad, maar die heeft die dingen nu eenmaal niet op voorraad, ik betaal zonder meer de kosten en prijs voor het ding,

telefonisch bereikbaar via PM, mocht je zo'n ding hebben of een andere oplossing

met dank!
Menno
Berichten: 6437
Lid geworden op: ma 2 apr 2001 0:00
Locatie: ZutFun

Dat is toch gewoon een renix bobineblok, zoals op vrijwel alle renaults van die tijd? Heb nog wel wat liggen, maar moet makkelijker te regelen zijn, elke sloop heeft m.
rev it like a rental
anomalic
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 20 feb 2011 15:50
Contacteer:

of het op de sloop te krijgen is weet ik zo niet, ik heb vanmiddag de anwb er bij gehad, ik logeerr nu in den bosch, maar eigenlijk moet ik uiterlijk morgen naar apeldoorn, vandaar de oproep

ik wil al je kosten vergoeden plus het onderdeel als je wat voor me hebt en we iets kunnen regelen, ik zit er echt mee omhoog, en we hebben net ontdekt dat 1 van de bougiekabels ook verrot is (de langste lengte)


edit: kan dit mogelijk de oorzaak zijn dat de bobine stuk is ?? (doorslaan?)
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Bel Engelbert eens. Die zitten in den bosch (empel). Dichterbij zal niet lukken denk ik.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Ronald1916V
Berichten: 5548
Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
Car: Renault 19 2.0 16V
Locatie: Zwolle

Ik wou zeggen, heb zo'n ding vast ook nog wel liggen. maar op elke Clio/19/Megane/Scenic tussen '91 en '99 zit wel zo'n ding. :)
Plaats reactie