Van keycard naar Keyless ??

Stel hier je vragen op electronisch gebied, accu, startmotor, dynamo etc.

Van keycard naar Keyless ??

Postby flynn » Fri 9 Nov 2018 12:21

Ik zit met een vraagje/ idee (I) .

Ik heb nu 2 Megane RS-jes gehad die keyless entry hadden en (hoe stom....) ging ik met mijn nieuwe 3e RS ervan uit dat dit standaard was.
Het is een M RS 3 uit 2015 en vraag me af of dit makkelijk (en niet te duur) te activeren is.

Ben al een aantal keren weggelopen zonder de RS op slot te zetten. Gewoontes kan je afleren, maar tot nu toe nog niet gelukt :lol:
flynn

Car: M 3 RS 265 (299 pk)

Re: Van keycard naar Keyless ??

Postby FS1 » Fri 9 Nov 2018 14:27

al eerst eens kijken of je wel sensors hebt zitten achter de deurklinken? indien niet zal je een hele hoop spullen nodig hebben waaronder een andere kaart
FS1

Postby Niels V Dijk » Fri 9 Nov 2018 17:06

Die luxe ineens moeten missen lijkt me ook verschrikkelijk! Maar ik zelf zou er misschien toch maar aan proberen te wennen, dit omdat er met keyless heel veel gestolen worden (U)
Niels V Dijk

Donateur
Car: Clio III RS Lux 2008

Postby flynn » Sat 10 Nov 2018 20:44

Niels V Dijk wrote:Die luxe ineens moeten missen lijkt me ook verschrikkelijk! Maar ik zelf zou er misschien toch maar aan proberen te wennen, dit omdat er met keyless heel veel gestolen worden (U)

Klopt, dat las ik ook overal tav keyless entry, makkelijk te hacken. Maar ze zijn verrekte handig. Geen knoppen drukken, gewoon bij je, ben gewoon 5 jaar verwend, hahaha :grin:

Zitten geen sensoren op de portierhendels, dus laat het lekker zo en hopen dat ik de RS steeds minder vergeet op slot te doen :p
flynn

Car: M 3 RS 265 (299 pk)

Return to Electronica