Sinds mei de zeer trotse bezitter van een Megane RS 250 Cup met lederen Recaro's en de Sport Monitor. Tevens is de auto verlaagd doormiddel van een H&R verenset, is de uitlaat vervangen door een Milltek exemplaar en zijn er spacers (niet ideaal inderaad) geplaatst waardoor de wagen zeer breed oogt. Komende van een Alfa 147 had ik niet verwacht ooit nog een ander merk te bezitten maar de RS-modellen van Renault heb ik altijd gaaf gevonden. De opvolger van mijn 147 moest een Giulietta QV of een Megane RS worden. Kwam best onverwacht deze RS tegen en was meteen verkocht. Geweldige auto! Het stuurgedrag en de drang van de auto om constant sneller te willen zijn verslavend. Trek er daarnaast veel meer bekijks mee dan ik had verwacht, van collega's die in de pauze even rond de auto lopen tot jongens van een jaar of 10 bij de supermarkt die vragen of ze de binnenkant even mogen bekijken. De auto is hier ook bekend in het register had ik al gezien!
Verder ben ik woonachtig in het noorden van Friesland, ben ik in het dagelijks leven systeembeheerder en hebben computers en simracing naast auto's mijn grootste interesse.