Waar liggen de kabels en (witte) stekkers van de stoelverwar

Post hier al je vragen over de Renault 19

Waar liggen de kabels en (witte) stekkers van de stoelverwar

Postby Theedooz75 » Sun 4 Mar 2018 16:15

Ik ben bezig de stoelverwarming die in mijn (voor mijn 19 cabriolet niet orginele) lederen stoelen zit werkend te krijgen.
Daartoe heb ik originele schakelaars in de middenconsole geplaatst en aangesloten. Ze branden als je ze aanzet.
De passagiersstoel heb ik even gedemonteerd om onder het tapijt te zoeken. Ik vond alleen de kabel naar de gordelspanner, en een andere kabel die midden in de deuropening aftakt van de dorpel richting handrem. Dat zat daar verder vast, en ik vond geen stekker.
Kan iemand mij zeggen waar deze kabels en stekkers zouden moeten liggen? Want onder de pook lagen wel gewoon de stekkers voor de schakelaars.
Theedooz75

Car: Megane3, Clio3, R19

Re: Waar liggen de kabels en (witte) stekkers van de stoelve

Postby FS1 » Sun 4 Mar 2018 18:24

die onder de pook zitten in elke 19, ook 3-deurs en 5-deurs hebben deze stekkers zitten terwijl deze nooit met stoelverwarming geleverd zijn (heb ik toch nog nooit gezien)

in m'n nieuwste aanwinst zitten ook originele stoelverwarming stoelen in, ik zal eens kijken waarnaartoe die draden lopen, maar dat kan nog wel even duren voordat ik daar aan te kom...
FS1

Postby Theedooz75 » Sun 4 Mar 2018 18:52

Volgens mij waren de 16v en Baccara versies van de hatchback wel met stoelverwarming leverbaar.
Maar volgens jou liggen er dus standaard geen kabels naar de stoelen in een cabrio. Nu zou je die ook zelf kunnen trekken natuurlijk.
Theedooz75

Postby FS1 » Sun 4 Mar 2018 19:40

nee, ik heb toch al minstens 4 cabrio's gesloopt, en die bedrading heb ik nog nooit zien liggen
FS1

Postby Theedooz75 » Mon 5 Mar 2018 15:34

Is er wellicht iemand die die kabels nog heeft liggen en ze kwijt wil?
Theedooz75

Return to Renault 19