cliogek [Clio RS182]
Ook maar even een topic gestart over mijn RS 182 project.
Er zullen nog geen extreme dingen gaan gebeuren.
De auto houd ik zoveel mogelijk origineel aan de buitenkant. Zo ook het interieur en de binnenkant van de motor.
Waar ik wel aan denk zijn:
- Jenvey throttle bodies.
- Luchtfilter op maat.
- DTA S60 computer met lineaire lambdasonde met temperatuurcorrectie electronica zodat deze in closed loop kan lopen. Lekker zuinig en toch veilig bij even flink gassen. kabelboom op maat.
- Afstelling op MaHa bank met uitdraai.
- Semi slicks.
- Bilstein, Koni of ProFlex onderstel.
- PU bussen rondom.
- Oliedruk- en olietemperatuurmeter.
- Miltek uitlaatsysteem.
Een bolt on inlaatspruitstuk voor de throttle bodies heb ik nog niet gevonden.
Weet iemand waar deze geleverd worden? Anders wordt het op maat maken en dat is veel meer werk.
Wat ik al heb gedaan is:
- LLuminar raamband om van die felle zonlicht af te zijn. Met certificaat en werkt echt en ziet er ook nog leuk uit. Aan de binnenkant laten aanbrengen dus geen schade door de ruitenwissers.
- Een originele chromen RS veerpootbrug gekocht maar nog niet gemonteerd.
Morgen zal ik even een paar plaatjes trekken.
Vandaag eerst even de wielen gepoetst. Zien er weer puik uit.
Dus.......wordt vervolgd!
Er zullen nog geen extreme dingen gaan gebeuren.
De auto houd ik zoveel mogelijk origineel aan de buitenkant. Zo ook het interieur en de binnenkant van de motor.
Waar ik wel aan denk zijn:
- Jenvey throttle bodies.
- Luchtfilter op maat.
- DTA S60 computer met lineaire lambdasonde met temperatuurcorrectie electronica zodat deze in closed loop kan lopen. Lekker zuinig en toch veilig bij even flink gassen. kabelboom op maat.
- Afstelling op MaHa bank met uitdraai.
- Semi slicks.
- Bilstein, Koni of ProFlex onderstel.
- PU bussen rondom.
- Oliedruk- en olietemperatuurmeter.
- Miltek uitlaatsysteem.
Een bolt on inlaatspruitstuk voor de throttle bodies heb ik nog niet gevonden.
Weet iemand waar deze geleverd worden? Anders wordt het op maat maken en dat is veel meer werk.
Wat ik al heb gedaan is:
- LLuminar raamband om van die felle zonlicht af te zijn. Met certificaat en werkt echt en ziet er ook nog leuk uit. Aan de binnenkant laten aanbrengen dus geen schade door de ruitenwissers.
- Een originele chromen RS veerpootbrug gekocht maar nog niet gemonteerd.
Morgen zal ik even een paar plaatjes trekken.
Vandaag eerst even de wielen gepoetst. Zien er weer puik uit.
Dus.......wordt vervolgd!
Laatst gewijzigd door cliogek op ma 22 apr 2013 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.
voor een complete trottlebodie set met DTA kan je terrecht bij k-tec.
Snap alleen niet helemaal wat je wil met je schokbrekers. verschil tussen koni (600 euro) en proflex (3000+) is enorm groot.
Snap alleen niet helemaal wat je wil met je schokbrekers. verschil tussen koni (600 euro) en proflex (3000+) is enorm groot.
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
En Semi-slicks voor straatgebruik zou ik ook niet doen, verder een mooi project !
Moeten natuurlijk wel wat foto's bij
Moeten natuurlijk wel wat foto's bij
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Beter vragen, wat ben je van plan met je auto? flink geld erin pompen waarvoor? Later opstaan en eerder op je werk zijn
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Je hebt ook koni's van 3000 euro hoorGeert schreef:voor een complete trottlebodie set met DTA kan je terrecht bij k-tec.
Snap alleen niet helemaal wat je wil met je schokbrekers. verschil tussen koni (600 euro) en proflex (3000+) is enorm groot.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Je gaat het flink aanpakken zie ik al wel
PS: mocht de milltek er onder gaan, gooi de originele uitlaat niet weg!
PS: mocht de milltek er onder gaan, gooi de originele uitlaat niet weg!
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Alles wat er onderuit gaat bewaar ik.
Ik had met de 241,4pk Corsa de fout gemaakt om alle originele onderdelen weg te doen. En de DTA die daaronder zat kon niet met closed loop overweg.
Even wat ophelderen.
Schokbrekers ben ik nog niet uit welke het worden en inderdaad ook Koni heeft dure setjes. Wat duidelijk is, is dat ik geen prutsdempers en veren eronder wil. Minimaal een Koni schroefset.
Proflex valt af denk ik. Te duur voor de openbare weg, dus waarschijnlijk zonde van het geld. Alhoewel! haha!
Anders kan ik net zo goed het orginele spul erop laten wat dat doet het best aardig.
Ga er niet veel mee racen. Hooguit 1 of 2x per jaar een circuitdag en een paar legale dragraces in Drachten. Auto moet tenslotte in topconditie blijven maar ik wil wel weten wat ie kan.
En natuurlijk de stoplichtsprintjes. maar ik heb zoiest van goed of helemaal niets.
In de Corsa had ik het inwendige van de motor ook maximaal aangepakt zoals lichte krukas, JE-Pistons zuigers, snelle nokkenassen, loodbrons voeringen, maximale kopbewerking etc etc.. Dit hou ik nu allemaal origineel zodat alles in een dag weer origineel te krijgen is.
Maar de Clio heeft standaard zo'n 180pk dus met een throttlebodie setje kom je dik boven de 200pk en toch zuinig genoeg voor dagelijks gebruik.
Daarbij kan ik het geluid van de tb's niet missen. Heerlijk gewoon en permanent een smile op je gezicht!
Maar ik ben nu eenmaal gek op goede tuning. Dus niet de spoilers en andere tupperware maar spul waar je echt iets aan hebt.
Zo denk ik ook aan HiSpec remmen in RS blauw als mijn remmen op raken. Je kan het zo gek maken als je wilt maar het moet dat wel beter worden dan origineel.
De semi-slick komen op de originele wielen.
Foto's later vandaag.
Ik had met de 241,4pk Corsa de fout gemaakt om alle originele onderdelen weg te doen. En de DTA die daaronder zat kon niet met closed loop overweg.
Even wat ophelderen.
Schokbrekers ben ik nog niet uit welke het worden en inderdaad ook Koni heeft dure setjes. Wat duidelijk is, is dat ik geen prutsdempers en veren eronder wil. Minimaal een Koni schroefset.
Proflex valt af denk ik. Te duur voor de openbare weg, dus waarschijnlijk zonde van het geld. Alhoewel! haha!
Anders kan ik net zo goed het orginele spul erop laten wat dat doet het best aardig.
Ga er niet veel mee racen. Hooguit 1 of 2x per jaar een circuitdag en een paar legale dragraces in Drachten. Auto moet tenslotte in topconditie blijven maar ik wil wel weten wat ie kan.
En natuurlijk de stoplichtsprintjes. maar ik heb zoiest van goed of helemaal niets.
In de Corsa had ik het inwendige van de motor ook maximaal aangepakt zoals lichte krukas, JE-Pistons zuigers, snelle nokkenassen, loodbrons voeringen, maximale kopbewerking etc etc.. Dit hou ik nu allemaal origineel zodat alles in een dag weer origineel te krijgen is.
Maar de Clio heeft standaard zo'n 180pk dus met een throttlebodie setje kom je dik boven de 200pk en toch zuinig genoeg voor dagelijks gebruik.
Daarbij kan ik het geluid van de tb's niet missen. Heerlijk gewoon en permanent een smile op je gezicht!
Maar ik ben nu eenmaal gek op goede tuning. Dus niet de spoilers en andere tupperware maar spul waar je echt iets aan hebt.
Zo denk ik ook aan HiSpec remmen in RS blauw als mijn remmen op raken. Je kan het zo gek maken als je wilt maar het moet dat wel beter worden dan origineel.
De semi-slick komen op de originele wielen.
Foto's later vandaag.
Laatst gewijzigd door cliogek op zo 28 mar 2010 7:44, 1 keer totaal gewijzigd.
De wielen glimmen weer
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-6SXHBTD4.jpg[/img]
Hier de foto van de aangebrachte raamband.
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-NYHSOGCK.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-6SXHBTD4.jpg[/img]
Hier de foto van de aangebrachte raamband.
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-NYHSOGCK.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door cliogek op vr 12 aug 2011 10:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Blijf het toch echt een wijs kleurtje vinden!
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Thanks!
Ben ook erg blij met de kleur en krijg er veel positieve reacties op.
Ja de rest ook even snel een btje gewassen.
Wielen waren echt nodig. Die hadden inmiddels 4 kleuren, van wit via grijs tot zwart met hier en daar een laagje mos. Was net marmer.
Er kwamen gelukkig onbeschadigde wielen onder vandaan.
Het meeste twijfel ik nog over de uitlaat.
Het enige nadeel van de RS 182 is meteen ook een voordeel. En dat is het rustige geluid. Men verwacht geen snelle auto naast zich en dat is erg grappig en het is tevens heel erg relaxed rijden als je een auto gewend bent waar de audio is uitgebouwd vanwege de overheersende throttlebodies.
Zo...zal het beestje eens wakker gaan maken! Mijn plicht roept weer.
Dé manier om met plezier naar je werk te gaan is een lekkere auto!
Ben ook erg blij met de kleur en krijg er veel positieve reacties op.
Ja de rest ook even snel een btje gewassen.
Wielen waren echt nodig. Die hadden inmiddels 4 kleuren, van wit via grijs tot zwart met hier en daar een laagje mos. Was net marmer.
Er kwamen gelukkig onbeschadigde wielen onder vandaan.
Het meeste twijfel ik nog over de uitlaat.
Het enige nadeel van de RS 182 is meteen ook een voordeel. En dat is het rustige geluid. Men verwacht geen snelle auto naast zich en dat is erg grappig en het is tevens heel erg relaxed rijden als je een auto gewend bent waar de audio is uitgebouwd vanwege de overheersende throttlebodies.
Zo...zal het beestje eens wakker gaan maken! Mijn plicht roept weer.
Dé manier om met plezier naar je werk te gaan is een lekkere auto!
Laatst gewijzigd door cliogek op ma 29 mar 2010 7:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Helemaal mee eens. Ik stap na 2,5 jaar ook nog steeds met plezier de Clio in 's morgens en eind van de middag.
En inderdaad de Clio klinkt lekker rustig. Dat houdt mij ook tegen om er een Milltek onder te leggen. Nadeel, originele uitlaat kost 1037 euro
Maargoed, succes met het project
En inderdaad de Clio klinkt lekker rustig. Dat houdt mij ook tegen om er een Milltek onder te leggen. Nadeel, originele uitlaat kost 1037 euro
Maargoed, succes met het project
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Deze veerpootbrug gaat er binnenkort op komen.
Het is een originele brug van de Renault Sport afdeling in België.
Tig gelast aluminium en minder dan 600 gram!
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-V8XHJHIB.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-TBFQ7PFU.jpg[/img]
Wordt dit jaar ook gebruikt door het Baaf team.
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-TTKGC3RJ.jpg[/img]
De oude (rode)veerpootbrug van Baaf woog een paar kilo!
Het is een originele brug van de Renault Sport afdeling in België.
Tig gelast aluminium en minder dan 600 gram!
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-V8XHJHIB.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-TBFQ7PFU.jpg[/img]
Wordt dit jaar ook gebruikt door het Baaf team.
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-TTKGC3RJ.jpg[/img]
De oude (rode)veerpootbrug van Baaf woog een paar kilo!
Ik weet waar het is, maar ik kan het ff niet plaatsen....Cliogek1970 schreef:
Zo...volgende week eindelijk weer wat aan de Clio doen en verbeteren.
Het stuur gaat eraf en wordt in Duitsland bekleed met echt leer.
Er komen nieuwe duimgrepen in en ook die worden met echt leer overtrokken.
Verder nieuwe sapjes, bougies, filters en Xenon.
Ook komt de aluminium RS veerpootbrug er eindelijk op.
Ligt al vele weken in de schuur te wachten dankzij tijdgebrek.
Zal er foto's van maken!
Daarna ga ik rustig kijken naar een goede schroefset, aluminium 4-zuiger remklauwen en nog later motortuning.
Tot slot komt er op de motor afdekplaat mogelijk een mooie airbrush. Mijn buurvrouw is airbrush kunstenaar en die is heel erg goed!
Tis te verwijderen dus kan weer weg als ik het zat ben. Ben ik dus nog niet helemaal uit, laat staan over wát erop moet komen.
Het stuur gaat eraf en wordt in Duitsland bekleed met echt leer.
Er komen nieuwe duimgrepen in en ook die worden met echt leer overtrokken.
Verder nieuwe sapjes, bougies, filters en Xenon.
Ook komt de aluminium RS veerpootbrug er eindelijk op.
Ligt al vele weken in de schuur te wachten dankzij tijdgebrek.
Zal er foto's van maken!
Daarna ga ik rustig kijken naar een goede schroefset, aluminium 4-zuiger remklauwen en nog later motortuning.
Tot slot komt er op de motor afdekplaat mogelijk een mooie airbrush. Mijn buurvrouw is airbrush kunstenaar en die is heel erg goed!
Tis te verwijderen dus kan weer weg als ik het zat ben. Ben ik dus nog niet helemaal uit, laat staan over wát erop moet komen.
Hoi ......... (je echte naam te weten zou zoveel prettiger zijn.),
Wat een ontstellend mooie auto is het toch !
Je plannen zij ook top .
Vraagje: welke velgen zijn het precies?
Voorstel: Laat ons zorgen voor je onderstel, geheel aangepast op jouw rijstijl, en ik zorg dat je er bij komt op de volgende pagina:
http://www.steverinkbanden.nl/nieuws.ph ... =home&id=5
Dolf
Wat een ontstellend mooie auto is het toch !
Je plannen zij ook top .
Vraagje: welke velgen zijn het precies?
Voorstel: Laat ons zorgen voor je onderstel, geheel aangepast op jouw rijstijl, en ik zorg dat je er bij komt op de volgende pagina:
http://www.steverinkbanden.nl/nieuws.ph ... =home&id=5
Dolf
Laatst gewijzigd door dolf jans op zo 11 jul 2010 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.
clio 2 phase 2 1.6 16v dynamique 'H&R'
Bedankt weer voor de reacties!
@dolf.....ik zal zeker nog contact met je opnemen over de schroefset.
Waar ik aan denk is een iets hardere set maar niet té hard i.v.m. het gebruik op de weg. Anders in hardheid verstelbaar.
Per jaar zal ik 1 tot 3 keer een circuit pakken en een enkele keer een legale sprintwedstijd.
Bijna dagelijks 1 of meerdere stoplichtsprintjes maar daarvoor zal een sper ook helpen. De rest alleen dagelijks gebruik en woon-werkverkeer.
Op mijn 242pk Corsa had ik een Koni(ingekort geel) Sport schroefset. Daarmee moet het een beetje vergelijkbaar zijn. In hardheid te verstellen is een voordeel zodat ik op een sprint de dempers op maximaal hard kan draaien.
Wielstand meer op standje straat/circuit dan sprint.
Koni is alleen prijzig maar als het vergelijkbaar niet goedkoper kan dan kies ik liever voor kwaliteit dan voor een iets lagere prijs.
We hebben het er nog wel over via pm, oké?
Oh ja.....zijn er mensen met kennis over of ervaring met DINITROL antiroest behandelingen?
@dolf.....ik zal zeker nog contact met je opnemen over de schroefset.
Waar ik aan denk is een iets hardere set maar niet té hard i.v.m. het gebruik op de weg. Anders in hardheid verstelbaar.
Per jaar zal ik 1 tot 3 keer een circuit pakken en een enkele keer een legale sprintwedstijd.
Bijna dagelijks 1 of meerdere stoplichtsprintjes maar daarvoor zal een sper ook helpen. De rest alleen dagelijks gebruik en woon-werkverkeer.
Op mijn 242pk Corsa had ik een Koni(ingekort geel) Sport schroefset. Daarmee moet het een beetje vergelijkbaar zijn. In hardheid te verstellen is een voordeel zodat ik op een sprint de dempers op maximaal hard kan draaien.
Wielstand meer op standje straat/circuit dan sprint.
Koni is alleen prijzig maar als het vergelijkbaar niet goedkoper kan dan kies ik liever voor kwaliteit dan voor een iets lagere prijs.
We hebben het er nog wel over via pm, oké?
Oh ja.....zijn er mensen met kennis over of ervaring met DINITROL antiroest behandelingen?
Dank je, reden te meer voor een fotosessie met onze Clio's!Cliogek1970 schreef:Antwoord vergeten.dolf jans schreef: Vraagje: welke velgen zijn het precies?
Het is de Speedline Corse Turini in de maat 7x16".
Blauw en wit , allebei witte Speedlines. Lijkt me fantastisch.
Stel je voor dat Anthony dat wil doen, dan wordt het MEGA......
dolf
clio 2 phase 2 1.6 16v dynamique 'H&R'
Ja zover is deze ouwe al wel !Cliogek1970 schreef:Zeker mooi.
Doe jij ook aan digitale fotografie?
Zit nu alleen zonder stuur.
Wordt morgen naar Duitsland verzonden om met leder te bekleden.
Dat idee van je stuur bekleden is ook wel wat voor mij trouwens.
We houden contact, laat maar weten wanneer je zover bent en of je ergens een mooie fotografeerplek weet. Liefst iets moderns, industrueel, design. Oftewel geen groen !!!! Dolf
clio 2 phase 2 1.6 16v dynamique 'H&R'
Doe dan maar een verlostangTom schreef:Griptang?Cliogek1970 schreef: Zit nu alleen zonder stuur.
Wordt morgen naar Duitsland verzonden om met leder te bekleden.
clio 2 phase 2 1.6 16v dynamique 'H&R'
- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Had het wat eerder aangegeven Richard, ik heb hier mijn oude stuur nog liggen. Mag voor 50 euries weg
Incl cruisecontrol knoppen, excl airbag.
Weer mooie plannen trouwens. Hoe zit het met de zetels? Daar wilde je kuipstoelen in hebben toch?
Incl cruisecontrol knoppen, excl airbag.
Weer mooie plannen trouwens. Hoe zit het met de zetels? Daar wilde je kuipstoelen in hebben toch?
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Stoelen hou ik voorlopig.
Ik kwam een mooie set Megane RS stoel tegen im zwart/RS blauw maar die zijn aan een ander verkocht.
Kwam wel een foto tegen van RS stoelen met de RS182 kleurstelling.
Namelijk donkergrijs leder met alcantara.
Nu heb ik me laten vertellen dat deze verstelbare Recaro kuipen een (origineel)optie waren op de Clio RS182.
Weet iemand of dit klopt?
Dus dezelfde stoelen als in een Megane maar dan in ander kleuren. Ze zouden CUP stoelen heten.
Stuur komt hopelijk vandaag of morgen met de post aan. Dan zal ik er een foto van maken.
Veerpootbrug pastte niet omdat deze links tegen de kleppendeksel komt en rechts tegen de steun van de computer.
Moet dus net als het Baaf Rallyteam gebruik gaan maken van busjes van 1cm hoog.
Kan iemand hier die misschien maken/draaien? De onderkant moet iets schuin worden.
En welke bouten moeten er worden gebruikt bij een veerpootbrug?
Welke dikte? En sterkte 10.8 of toch beter de 12.9 nemen?
Ik kwam een mooie set Megane RS stoel tegen im zwart/RS blauw maar die zijn aan een ander verkocht.
Kwam wel een foto tegen van RS stoelen met de RS182 kleurstelling.
Namelijk donkergrijs leder met alcantara.
Nu heb ik me laten vertellen dat deze verstelbare Recaro kuipen een (origineel)optie waren op de Clio RS182.
Weet iemand of dit klopt?
Dus dezelfde stoelen als in een Megane maar dan in ander kleuren. Ze zouden CUP stoelen heten.
Stuur komt hopelijk vandaag of morgen met de post aan. Dan zal ik er een foto van maken.
Veerpootbrug pastte niet omdat deze links tegen de kleppendeksel komt en rechts tegen de steun van de computer.
Moet dus net als het Baaf Rallyteam gebruik gaan maken van busjes van 1cm hoog.
Kan iemand hier die misschien maken/draaien? De onderkant moet iets schuin worden.
En welke bouten moeten er worden gebruikt bij een veerpootbrug?
Welke dikte? En sterkte 10.8 of toch beter de 12.9 nemen?
- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Er waren geen Cup-stoelen bestelbaar op de 182. Misschien op de Trophy? Maar die was niet in NL leverbaar.
Op de boutiquesite van renault-sport.com staan wel de kuipstoelen, die beschikbaar zijn voor de Clio II.
PDF staat hier: http://www.renault-sport.com/fr/Images/ ... -53765.pdf
Busjes van 1cm hoog kun je denk ik ook best nog vinden bij de bouwmarkt. en 10.9 lijkt me ook wel sterk zat eigenlijk.
Op de boutiquesite van renault-sport.com staan wel de kuipstoelen, die beschikbaar zijn voor de Clio II.
PDF staat hier: http://www.renault-sport.com/fr/Images/ ... -53765.pdf
Busjes van 1cm hoog kun je denk ik ook best nog vinden bij de bouwmarkt. en 10.9 lijkt me ook wel sterk zat eigenlijk.
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
-
- Berichten: 3611
- Lid geworden op: ma 12 jul 2004 12:28
- Locatie: Spijkenisse
Echt onbegrijpelijk dat er zo weinig in NL in deze kleur rondrijden. En de combinatie met de witte Turini's is super. Doet me denken aan m'n vorige en m'n huidige Rallye.Cliogek1970 schreef:Thanks!
Ben ook erg blij met de kleur en krijg er veel positieve reacties op.
- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Er worden tegenwoordig ook niet veel auto's meer verkocht zónder metallic lak hè.
Deze Dynamoblue is een non-metallic, en eigenlijk heeft niemand deze kleur besteld, want beide auto's zijn door RenaultNL via een prijs o.i.d. bij de eigenaar terecht gekomen.
De geleverde kleuren:
[img]http://i263.photobucket.com/albums/ii15 ... C00043.jpg[/img]
[img]http://i263.photobucket.com/albums/ii15 ... C00040.jpg[/img]
De zeer speciale Vert Orion (die net als de gele Jaune Sirius in het programme personalisé viel) is nooit geleverd of besteld in NL.
Deze Dynamoblue is een non-metallic, en eigenlijk heeft niemand deze kleur besteld, want beide auto's zijn door RenaultNL via een prijs o.i.d. bij de eigenaar terecht gekomen.
De geleverde kleuren:
[img]http://i263.photobucket.com/albums/ii15 ... C00043.jpg[/img]
[img]http://i263.photobucket.com/albums/ii15 ... C00040.jpg[/img]
De zeer speciale Vert Orion (die net als de gele Jaune Sirius in het programme personalisé viel) is nooit geleverd of besteld in NL.
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90