Nu zit ik te twijfelen welke beter zal zijn.
Hebben jullie misschien tips en trucs?

De openingen van het uitlaatspruitstuk dat ik nog heb liggen zijn groter dan degene die er nu op zit (waarschijnlijk een originele?) (de gaten op mijn blok zijn iets van 36mm). Het originele spruitstuk heeft gaten van 34 mm en degene die ik nog heb liggen 38mm.
[img]http://www.dirkkuipers.nl/rotzooi/uitla ... ukken1.JPG[/img]
De opening aan het einde van het "nieuwe" spruitstuk is 55mm, maar ik zat te denken er nog een stuk vanaf te flexxen en de flens dus iets hoger te plaatsen waardoor het gat groter kan en ik helemaal naar achter een diameter van ongeveer 70mm kan trekken.
Het huidige uitlaatspruitstuk (de linker) gaat van 4 naar 2, en vervolgens via een ander stuk van 2 naar 1.
[img]http://www.dirkkuipers.nl/rotzooi/uitla ... ukken2.JPG[/img]
Daarnaast heeft het huidige uitlaatspruitstuk aan de binnenkant een ribbel zitten, wat volgens mij niet gunstig is voor de flow.
[img]http://www.dirkkuipers.nl/rotzooi/uitla ... ukken3.JPG[/img]
Welke zouden jullie kiezen? En waarom?
En vergeet ik nog iets in mijn redenering?