Tibikazi Auto verkocht (renault 19)
Verkocht
Nogmaals bedankt voor de informatie allen en een special thanks voor jacques voor de geweldige hulp.
Ooit kom ik terug want een RS je staat zeker nog wel in de planning.
Tot ooit !
[img]http://img510.imageshack.us/img510/565/imgp0862.jpg[/img]
Nogmaals bedankt voor de informatie allen en een special thanks voor jacques voor de geweldige hulp.
Ooit kom ik terug want een RS je staat zeker nog wel in de planning.
Tot ooit !
[img]http://img510.imageshack.us/img510/565/imgp0862.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door Tibikazi op wo 12 mei 2010 22:00, 7 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Welkom @rtc, succes met je rijbewijs halen!! en die foto?, klik op IMG icoontje, plaats de url en druk weer op Img icoontje
[img]plaats%20hier%20de%20http://image_URL[/img]
eventueel resizen als de foto te groot is, wat je op de volgende manier doet.
http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=20762
[img]plaats%20hier%20de%20http://image_URL[/img]
eventueel resizen als de foto te groot is, wat je op de volgende manier doet.
http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=20762
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
-
- Car: 19 16v PhII 2.0T
- Contacteer:
Hoi en welkom bij de RTC,
was het toevallig deze 19 16v ?
http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 3Fxref%3D1
was het toevallig deze 19 16v ?
http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 3Fxref%3D1
Ja dat is hem. IS het geet plaatje 
Weet iemand ook toevallig of 1 van de vorige eigenaren ook actief was op dit of een ander forum

Weet iemand ook toevallig of 1 van de vorige eigenaren ook actief was op dit of een ander forum
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Hoewel dit niet bepaald mijn smaak is, en de bumpers er niet al te best aan hangen (even snel naar gaan kijken
) moet ik zeggen dat de kleur toch wel erg gaaf is
Goede keus van de vorige eigenaar in ieder geval
Succes met het halen van het rijbewijs en met de auto

Goede keus van de vorige eigenaar in ieder geval
Succes met het halen van het rijbewijs en met de auto
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
-
- Contacteer:
Welkom hier
enne stoere eerste auto hoor.... hou um netjes he

enne stoere eerste auto hoor.... hou um netjes he
Renault 19 1.8 16V Cabrio
Welkom @ the RTC 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
nee heb al 1 keer gefaald met autotheorie. Had ook is beter moeten leren
.Dinsdag 10 maart weer autotheorie en vrijdag 13 maart me 3e rijles van 3 uur en dan hoop ik toch wel een vaartje erachter te zetten maar denk niet dat ik het haal voor de volgende meeting in April.

-
waarom uitlijnen? trekt ie naar links of rechts of staat het stuur telkens in een andere middenstand?
indien hij naar links of rechts trekt gaat uitlijnen niet veel helpen denk ik.. enige wat je kunt stellen is de sporing + de stuurstand
indien het stuur telkens in een andere middenstand staat zijn de stuurhuisrubbers versleten, kwaaltje van de 19 16v, vervangen hiervan is een kutklus maar de rubbers kosten maar 20 euro.
indien hij naar links of rechts trekt gaat uitlijnen niet veel helpen denk ik.. enige wat je kunt stellen is de sporing + de stuurstand
indien het stuur telkens in een andere middenstand staat zijn de stuurhuisrubbers versleten, kwaaltje van de 19 16v, vervangen hiervan is een kutklus maar de rubbers kosten maar 20 euro.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
me vader zegt dat het niet uit lijnen is maar uitbalanceren. Het stuur begint te trillen als je boven de 100 komt .
En er is nog iets als je de koppeling indrukt stijgt het toerental naar een bepaalde hoogte weet niet meer precies hoe hoog maar in ieder geval te hoog en dit gaat dan weer weg als je hem op laat komen.
En er is nog iets als je de koppeling indrukt stijgt het toerental naar een bepaalde hoogte weet niet meer precies hoe hoog maar in ieder geval te hoog en dit gaat dan weer weg als je hem op laat komen.
en wat denk je dat uitlijnen is dan?Martijn Kool schreef: indien hij naar links of rechts trekt gaat uitlijnen niet veel helpen denk ik.. enige wat je kunt stellen is de sporing + de stuurstand

@Tiki: welkom! Grappig karretje! persoonlijk vind ik de motorkap helemaal niets, maar goed

have fun ermee en succes met je rijbewijs!
motorkap vind ik ook niet perfect maar is toch lastig beter te maken mischien nieuwe motorkap erop maarja dan moet ik wel aan de kleurcode komen.
-
- Car: GTT
lak kun je zo na laten makenTibikazi schreef:motorkap vind ik ook niet perfect maar is toch lastig beter te maken mischien nieuwe motorkap erop maarja dan moet ik wel aan de kleurcode komen.

leuke 19 overigens, maar inderdaad was haas zegt die moterkap is wel jammer en setje andere velgen zou overigens ook niet verkeerd zijn, maar blijft dikke 19 om te zien

persoonlijk vind ik de velgen wel leuk vooral als ze mooi opgepoetst zijn maarja ze zijn wel een beetje overdreven 

Rijbewijs update : Vandaag theorie gehaald 3 fout van de 25 gevaarherkennings vragen en 2 fout van de 40 regelkennis en inzicht.
Helaas wel me 2e poging maarja ik heb het binnen.
Helaas wel me 2e poging maarja ik heb het binnen.
-
- Contacteer:
Gefeliciteerd met je theorie, nu nog je praktijk succes!
Welkom hier trouwens, sjieke 19!

Welkom hier trouwens, sjieke 19!

Rijbewijs update 29 april rijexamen praktijk .
Mijn geduld word op de proef gesteld maar ik heb nog zat lessen te gaan.
Mijn geduld word op de proef gesteld maar ik heb nog zat lessen te gaan.
29 april gefaald met me rijbewijs
Reden was niet genoeg kijken op de momenten dat het echt nodig was.
Was het er niet mee eens maarja wat doe je eraan.

Reden was niet genoeg kijken op de momenten dat het echt nodig was.
Was het er niet mee eens maarja wat doe je eraan.
-
- Über-Spammer
Je bent niet de eerste die daarop zakt hoor
Volgende keer beter loeren
Als je ooit die kap wil veranderen kan de lak via een kleurstaal gewoon worden teruggevonden 

-
- Contacteer:
Is zo. 
Succes met de volgende keer en trek je het niet teveel aan, shit happens...

Succes met de volgende keer en trek je het niet teveel aan, shit happens...
-
- Car: 19 16v PhII 2.0T
- Contacteer:
Nou zeg niet dat het waar is maar zou er ook niet raar van te kijken als het zo is.tutuur schreef:waar berust je dit op? ben wel benieuwdSteven schreef:Dat heeft ook met het slagingspercentage temaken op een dag, daar zijn ondergrondse regels voor om geld te trekken.
Toen ik ooit voor de 1e keer examen deed zakte ik ook op dit punt en kreeg te horen van examinator: ja meteen opnieuw aanvragen nog 5 lessen nemen en netjes slagen....
Alsof die 5 lessen nog een verschil gingen maken

Uitspraken van rijschoolinstructeur? Soort dingetje tussen CBR en rijschoolhouders, zal altijd wel ontkend worden maar tis toch echt zo.tutuur schreef:waar berust je dit op? ben wel benieuwdSteven schreef:Dat heeft ook met het slagingspercentage temaken op een dag, daar zijn ondergrondse regels voor om geld te trekken.
Als je ziet met watvoor kutsmoezen ze je soms laten zakken, dat kijken is daar ook zo'n standaard opmerking voor.
het moet mekaar een beetje in leven houden he, dus dat soort dingen zijn een logisch gevolg 
Gelukkig was ik in 1x keer..

Gelukkig was ik in 1x keer..

Ik zakte ook de eerste keer, de smoes was bij mij dat ik te lang naar links keek op een kruispunt....
en als je een keer vlug kijkt krijg je te horen dat je niet goed gekeken hebt
tis soms iid nooit goed, heb er ook wel is over gefilosofeerd, rijschoolhouders zullen er niet erg blij mee zijn.... slaginspercentage 

Ik had inderdaad ook zo iets gehoord maarja volgende keer beter .
Hoop ik
Hoop ik

Het is dan eindelijk zo ver vanochtend geslaagd voor me rijbewijs de aanhouder wint he ! . morgen aanvragen en dan heel het weekend poetsen tot ik er bij neer van.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Gefeliciteerd. 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"