Denk dat er na 11500 km al iets mis is met mijn motor of wat dan ook
Als ik eerste keer start, dan hoor je hem enkele testjes doen. Als je de voet dan op de koppeling houdt dan voel je daar ook even iets bewegen. Nu als ik dan verder rijd en de koppeling los, dan voel ik daar duidelijk iets gebeuren. Het is net of er een stukje metaal valt. Weet echt niet wat het kan zijn
De ene keer reageert mijn motor ook zeer goed op het gas en heb ik een lekker motorgeluid en de andere keer lijkt hij weer een stuk minder op het gas te reageren en klinkt de motor als een stationair draaiend 1200tje bij plankgas. Net of ik ergens geen druk krijg of ergens druks verlies. Soms hoor ik dan ook een (metaal)slepend geluidje bij het gas geven. Ook soms dan ruikt de motor of koppeling??? naar verbrand zoals een nieuwe auto die je te hard in toeren trekt
Iemand enig idee?
enkele probs met de 182
Ik zou toch echt effe naar de dealer gaan.
Zo te horen zit er ergens iets met de koppeling flink mis, maar da's moeilijk te zeggen vanaf hier.
Ik neem aan dat je de auto met garantie gekocht hebt? Er moet in ieder geval nog fabrieksgarantie opzitten, dus ik zou 'm maar eens heel goed na laten kijken! Dit klinkt allerminst goed.

Ik neem aan dat je de auto met garantie gekocht hebt? Er moet in ieder geval nog fabrieksgarantie opzitten, dus ik zou 'm maar eens heel goed na laten kijken! Dit klinkt allerminst goed.

-
- Contacteer:
Voor dit soort dingen moet je echt even naar de dealer (of je moet iemand kennen met veel verstand van Renault Clio's natuurlijk). Kost wat, maar dan weet je (bijna) zeker dat het goed verholpen wordt.
waarschijnlijk opgelost. Nokkenas tand verkeerd en temperatuursensor op radiator stuk