Zoals jullie misschien wel hebben begrepen had ik laatst een klein probleempje met m'n remmen: spijkerhard pedaal, maar niet remmen.
Nu hoorde ik vanochtend van een Reno monteur dat er bij de GTT al een bekend probleem was dat de vacuümklep nog wel eens vast wilde gaan zitten.
Iemand hier ervaring mee ? En belangrijker: iemand hier een definitieve oplossing voor ?
Remprobleem & vacuümklep ?
-
- Car: Renault Clio III RS
sorry steven noem je dat een klein probleem?StevenK schreef:Zoals jullie misschien wel hebben begrepen had ik laatst een klein probleempje met m'n remmen: spijkerhard pedaal, maar niet remmen.
Nu hoorde ik vanochtend van een Reno monteur dat er bij de GTT al een bekend probleem was dat de vacuümklep nog wel eens vast wilde gaan zitten.
Iemand hier ervaring mee ? En belangrijker: iemand hier een definitieve oplossing voor ?
Hoe hard reed je 180??
180 ? Zo hard kan het ding niet eens.ant1 schreef:sorry steven noem je dat een klein probleem?StevenK schreef:Zoals jullie misschien wel hebben begrepen had ik laatst een klein probleempje met m'n remmen
Hoe hard reed je 180??
Nee, reed ergens tussen 120 en 140, ik weet niet precies hoe hard en op de on-board DVD kan ik de teller niet goed lezen.