Graag Sandy hahahahhale mouton noir (sandy) schreef:jij mag 't bij de buurpino van tuning team limburgrene19 schreef:en ik dan????Paul1916v schreef:Daar mag ik alleen aan zittenWilma schreef: Handjes van m'n zusje![]()
![]()
Automaxx Summer Edition - Chat topic
-
- Contacteer:
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
en dan zeker die regelpino van die club zekerrene19 schreef:Graag Sandy hahahahhale mouton noir (sandy) schreef:jij mag 't bij de buurpino van tuning team limburgrene19 schreef:en ik dan????Paul1916v schreef:Daar mag ik alleen aan zittenWilma schreef: Handjes van m'n zusje![]()
![]()

Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
- Contacteer:
Ben hard bezig hahahachris-mc schreef:hahahaha wvrijf het er nog een keertje inrene19 schreef:ja hijs inderdaad snel Mike!Bram schreef:Boeiend? Werkt toch in bepaalde klasses? En dat aangezien jouw 1.2 zo snel isMike (spitsoor) schreef:dan tog maar een snellere auto aanschaffenRob.H schreef:Het was zeker een vet weekend, alleen jammer dat er bijna nix te kregen is voor en Renault op die stands. De party's in de avond waren ook vet gaaf, maar waarom moeten er dan toch altijd weer een paar herrie maken.
Sprinten was ook super, ik heb in totaal 8 keer bij die kerstboom gestaan en de snelste tijd was 10,19 sec met een reactie tijd van 0,26 sec. Alleen mogen er de volgende keer wat meer van de RTC meedoen, sta ik niet zo alleen in de rij.![]()
met die ik nu heb is het sprinten al bij voorbaat verloren
Maar niet zo snel als die van mij...![]()
Vraag dat maar een Steeffzz![]()
![]()
Gaat goed zo
-
- Contacteer:
Wilma schreef:Hé die variatie is nog netjes! Die van Dennis klonk ietsjes andersle mouton noir (sandy) schreef:naams verandering voor de club R.P.C.
Renault Paren Club

-
- Contacteer:
je vrijft het er weer inrene19 schreef:1. ik begin weer????
2. o ja idd sorry steef

Ik zieMaus schreef:Hoeveel is 127 - 125.5?Riël schreef:Moet je nagaan, +3db is dubbel zo veel geluid. En die gast had nog 2,5 db meerchris-mc schreef:0.5 om precies te zijn
nr 1 had 127
nr 2 had 126.5
nr 3 had 126

1,5

Nou goed, heeft ie nog eens de helft meer geluid

Ja maar dat kwam door dat limonadeflesje wat onder mn gas pedaal zatrene19 schreef:Ben hard bezig hahahachris-mc schreef:hahahaha wvrijf het er nog een keertje inrene19 schreef:ja hijs inderdaad snel Mike!Bram schreef:Boeiend? Werkt toch in bepaalde klasses? En dat aangezien jouw 1.2 zo snel isMike (spitsoor) schreef:dan tog maar een snellere auto aanschaffenRob.H schreef:Het was zeker een vet weekend, alleen jammer dat er bijna nix te kregen is voor en Renault op die stands. De party's in de avond waren ook vet gaaf, maar waarom moeten er dan toch altijd weer een paar herrie maken.
Sprinten was ook super, ik heb in totaal 8 keer bij die kerstboom gestaan en de snelste tijd was 10,19 sec met een reactie tijd van 0,26 sec. Alleen mogen er de volgende keer wat meer van de RTC meedoen, sta ik niet zo alleen in de rij.![]()
met die ik nu heb is het sprinten al bij voorbaat verloren
Maar niet zo snel als die van mij...![]()
Vraag dat maar een Steeffzz![]()
![]()
Gaat goed zo

Jij snapt ook niet veel ook he. Je kan nog niet eens ff een alarmpje inbouwen haha

-
- Über-Spammer
automaxx site schreef: AUTOMAXX SUMMER EDITION ZOMERSER DAN OOIT!
AutoMaxx Summer Edition zit er (helaas) weer op: het gezelligste tuning evenement van het jaar gaat de geschiedenisboeken in als de zonnigste ooit! Met een heerlijk warme zomerzon, bloedmooie en schaarsgeklede babes, duizenden schitterende showcars, honderden enthousiaste clubs en tienduizenden vrolijke bezoekers was Summer Edition 2005 wederom een gigantisch succes. Wat een sfeer, wat een enthousiasme. We willen dan ook iedereen die aanwezig was (alle bedrijven, clubs, dag- en weekendbezoekers) bedanken voor hun speciale bijdrage aan AutoMaxx Summer Edition 2005.
In 2006 vieren we het vijfjarig jubileum, en komt Summer Edition nóg groter, nóg beter en nóg spectaculairder terug. Bereid je maar vast voor

-
- Contacteer:
doe maar die maar echt wel dan toch wel. 1 weekend en 1 paddock kaart alvastGabri schreef:automaxx site schreef: AUTOMAXX SUMMER EDITION ZOMERSER DAN OOIT!
AutoMaxx Summer Edition zit er (helaas) weer op: het gezelligste tuning evenement van het jaar gaat de geschiedenisboeken in als de zonnigste ooit! Met een heerlijk warme zomerzon, bloedmooie en schaarsgeklede babes, duizenden schitterende showcars, honderden enthousiaste clubs en tienduizenden vrolijke bezoekers was Summer Edition 2005 wederom een gigantisch succes. Wat een sfeer, wat een enthousiasme. We willen dan ook iedereen die aanwezig was (alle bedrijven, clubs, dag- en weekendbezoekers) bedanken voor hun speciale bijdrage aan AutoMaxx Summer Edition 2005.
In 2006 vieren we het vijfjarig jubileum, en komt Summer Edition nóg groter, nóg beter en nóg spectaculairder terug. Bereid je maar vast voor![]()
aftellen kan beginnen

IK GA

Hallo allemaal. Vond het echt te gek zaterdag. Was leuk sommige es irl te zien. Hopelijk dat m'n auto volgend jaar een beetje af is dan wil ik er ook wel een paar daagjes gaan staan.
Op naar de volgende grote beurs zullen we maar zeggen........
Op naar de volgende grote beurs zullen we maar zeggen........

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Is er iemand die dichterbij deze auto heeft gekeken?? Zo ja. wat vonden jullie ervan??jiggy schreef:[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Afbeelding_046.jpg[/img]
Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
ik vondt het een RUIGE bak vooral de glitter lak echt toppertje
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
En de stickers?jiggy schreef:ik vondt het een RUIGE bak vooral de glitter lak echt toppertje
daar heb ik niet echt opgelet,maar als dat van die olie kleuren stickers zijn is dat cker mooiFrits schreef:En de stickers?jiggy schreef:ik vondt het een RUIGE bak vooral de glitter lak echt toppertje

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik weet waar en hoe die auto is opgebouwd. en op het moment dat ie in de werkplaats stond vielen mij dingen op.jiggy schreef:daar heb ik niet echt opgelet,maar als dat van die olie kleuren stickers zijn is dat cker mooizoiezo die hele bak is ruig hoezo moet je dat weten dan????
De stickers zitten zowiezo onder de blanke lak. Dus kunnen er ook nooit meer af. Wat voor mij ook al weer een - puntje is. Blijft wel dat het een mooie auto is.
klopt mijn broer heeft ook die stickers ook onder de blanke lak zitten, maar onze spuiter heeft verkeerd gespoten (sinasappel effect) dus moeten de auto nu weer helemaal op nieuw laten spuiten, maar ook een andere kleur miss ook wel die glitterlak. maar wij komen volgend jaar ook bij walibi voor een heel weekend met die nieuwe autoclub (team giatrella)als alles door gaat. n dan is die clio ongeveer ook wel af.
greetz marcel [img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/auto ... _broer.jpg[/img]
greetz marcel [img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/auto ... _broer.jpg[/img]
-
Is dit je broer z'n auto?
jah hoezo?? ken je hem toevalligMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Is dit je broer z'n auto?
hij zit nu nog bij tru riders die waren ook bij walibi.jiggy schreef:jah hoezo?? ken je hem toevalligMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Is dit je broer z'n auto?
-
Nee, ik ken hem niet maar de auto herken ik wel. Al een paar zien staan op het Sontplein en volgens mij zag ik hem toen ook in Drachten bij de sprintwedstrijden.jiggy schreef:hij zit nu nog bij tru riders die waren ook bij walibi.jiggy schreef:jah hoezo?? ken je hem toevalligMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Is dit je broer z'n auto?
maar we zijn aan het kijken wat er allemaal bij komt kijken als je een club begint ,maar zijn druk bezig met stickers en de rest dit zijn een paar auto's die er bij zijn de clio is de mijne(nog under-construction) die renault 1916v in trouwens van lowrider01 ook lid bij rtc en team 1916v.[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/auto_marc.jpg[/img] [img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/lowrider01.jpg[/img] [img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/de_vw.jpg[/img] [img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/mijn_clio.jpg[/img]
op sontplein klopt wel daar ben ik ook vaak maar bij dr88 niet tenminste niet dit jaar miss wel verleden jaar. kom anders eens lang als je ziet staan op sont pleinMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Nee, ik ken hem niet maar de auto herken ik wel. Al een paar zien staan op het Sontplein en volgens mij zag ik hem toen ook in Drachten bij de sprintwedstrijden.jiggy schreef:hij zit nu nog bij tru riders die waren ook bij walibi.jiggy schreef:jah hoezo?? ken je hem toevalligMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Is dit je broer z'n auto?
greetzzzzz marcel
-
Ja, is goed. Als ik de volgende keer weer naar het Sontplein zal ik naar jullie auto's omkijken.
Jongens, ff een giller van het 106-extreme forum:

1 van de redenen dat wij er als bestuur niet echt zin aan hebben om er te gaan staan als club.
Het gevaar dat 1 of andere dronken malloot een kamp vuurtje gaat maken en er een wagen in de fik vliegt is veel te groot.
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Haha geweldige reden tochJacco Twingi schreef:Jongens, ff een giller van het 106-extreme forum:![]()
![]()
1 van de redenen dat wij er als bestuur niet echt zin aan hebben om er te gaan staan als club.
Het gevaar dat 1 of andere dronken malloot een kamp vuurtje gaat maken en er een wagen in de fik vliegt is veel te groot.

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Tsss zelf als autoliefhebber let je neem ik ook wel aan op andere auto's.
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Afbeelding_056.jpg[/img]
Iemand deze auto ook nog goed bekeken? Ik weet nu in ieder geval dat de mijne NOOIT naar Care autoschade gaat.
Iemand deze auto ook nog goed bekeken? Ik weet nu in ieder geval dat de mijne NOOIT naar Care autoschade gaat.
klopt ik heb hem ook ff goed bekeken en ziet er niet uit alles aan die auto is lelijk wat die stylist er aan gedaan heeft spuitwerk is wel mooi, maar die lelijke homo van een stylist komt ook niet aan mijn auto. die stickers waren toch een potje lelijk op geplakt.
greetzzzzzzzzz marcel

greetzzzzzzzzz marcel
-
Zoals?marcel16v schreef:Afwerking om te huilen.MartijnG schreef:Wat heb je er aan gezien dan?
wat ik a zij over die auto de stickers waren echt lelijk gedaan en nog een paar dingenMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Zoals?marcel16v schreef:Afwerking om te huilen.MartijnG schreef:Wat heb je er aan gezien dan?
-
- Über-Spammer
heb ook verhalen gehoord over afstelling van de subs wat niet echt geweldig was