Wie is Wie?

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Gesloten
Nickster

NOu, daar gaat ie dan. Ben 19 jaar en ben nog studerend (HBO Informatica). Heb een witte :( twingo uit '96. Wordt nog het een en ander aan verbouwd maar daar moet eerst weer voor gewerkt worden enzow... Dit was het dan weer

Groetjes Nicky
Daantje
Contacteer:

Hai mensen,

Hier komt ie dan ff, ff mezelf voorstellen....
Ik ben Daniëlle, 20 jaar uit Arnhem.
Ik heb een Bordeaux rode Renault Megane (hatchback) uit '97,5 deurs, 1600 met G3 installatie onderbouw.
Binenkort wordt de wagen gechiptuned bij DBM-Engineering. Het lullig is dat ik me alleen helemaal suf zoek naar een leuke bodykit en achterspoiler. Dat is dus mooi klote met een 5 deurs. Dus als jullie iets weten ik hoor het graag.
Ik ben in het dagelijks leven Beveiliginsbeambte en als hobby doe ik er wat modellewerk bij en promotiewerk op automeetings/evenementen.

Tja meer weet ik ffies niet te melden.

Groetjes Daniëlle
Michiel Zijlma

Zal me maar even voorstellen

Ik heet Michel,30 jaar en woon in Amsterdam.
Rij al een jaar of 8 renault en doe 90% van de klussen zelf.

Eerst met een R17 uit 1973 en tegenwoordig in een R5 gtt uit 1985.
Dit is denk een van de vroegste GTT's

Daarnaast heb ik nog een R5 le car uit 1984 en twee R17's uit 1973 en 74.

Michiel
Cherris Carels

Hoi hoi, mijn naam is Cherris Carels 26 jaren jong en assistent bedrijfsleidster in een kledingzaak. Ik ben woonachtig in Hengelo (Ov). Mijn passie zal jullie niet verbazen......de Renault, mijn Renault 5 Baccara op precies te zijn. Het is een zwarte uit 1989 met 123.000 km op 't klokje. Naast actief te zijn bij Club Cinq, wil ik ook hier mijn licht eens opsteken!! :) :)
Tot gauw op het forum, groetjes Cherris

Edit: Inmiddels is er een grijze gtt phase 1 bijgekomen. Hij is van 1987. Deze hoeft van mij in tegenstelling tot de Baccara niet orgineel te blijven, inmiddels is ie al voorzien van een dumpvalve. Op het verlanglijstje staat nu: verlagen, geel laten spuiten, Twingo T-line velgen eronder en natuurlijk de turbodruk een ietsipietsie hoger!!!! 8)

Groetjes Cherris
Laatst gewijzigd door Cherris Carels op vr 2 jul 2004 15:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Copperhead

Ik had gelezen op het forum dat je je eerst maar even moet voorstellen. Dat zal ik dan ook als eerste ff doen.

Mijn echte naam is Gerard en ben 20 jaar. Ben nu ongeveer een half jaar in t bezit van een Twingo uit '97 met (schrik niet) 172.000 km op de teller. Deze is nog aardig origineel, maar daar komt misschien nog wel verandering in. Dit forum leek me iig een aardige manier om te beginnen. Wat er niet origineel aan is, is dat er een zonnedakje is ingebouwd (was al toen ik m kocht).

Voor de rest wil ik nog kwijt dat ik nog studeer en in Gorinchem woont.
Tamara

Hoi!

Ik ben ook nieuw. Zaterdag een sticker onder mijn ruitenwisser gekregen dus ik heb me toch maar eens geregistreerd. Al is het maar, omdat ik nieuwsgierig ben wie het waard vond om er een sticker onder te doen. :)

Ik kom uit Oss en ben 24 jaar jong. Naast mijn Twingo ben ik ook helemaal gek van Amerikanen. Mijn vriend rijdt een mega vette Dodge W200/Monster Truck.

Nee, geintje. Ik vind zelf dat ik een super dikke Twingo Cinetic 16V uit 2001 heb. Ik zal er binnenkort wat foto's opzetten, maar daar komt de kleur niet goed op uit. Hij is knal paars maar op de foto lijkt hij blauw.

Wat zit er allemaal op/aan en is er aangedaan:
Elektrisch glazen pannorama dak
4cm verlaagd
Dikke 195*40/14 worst velgjes
Navigatie!! Jawel!!
Sebring sport uitlaat
Speciale bumper voor
Achterspoiler met 3e remlicht
Site scurts (of hoe je dat ook schrijft)

Hij rijdt echt zalig! Ik heb er 180 mee gereden, maar hij kan nog harder. Lijkt me zeker niet slecht voor zo'n autootje. Zondag ook nog met VR6 geracet en die moest toch ook wel flink gas geven. Ha ha lachen!!

Ik wil er graag nog een openlucht filter op, maar moet even kijken of dat past.

Verder wil ik er ook weer een dikke subwoofer in, maar mijn schutbord is helemaal geisolleerd dus dat valt niet echt mee. De standaard boxjes die er nu in zitten zijn niet echt super.

Nou dat was het zo'n beetje!

Doeg
LeOke
Contacteer:

hellow :)

mijn naam is Sam en zelf heb ik een week of 2 terug een R5 Turbooken gekocht :)

ben van Brugge, dat is in Belgïe. en zijn hier in de streek met een 5 tal bestuurders van een R5 turbo

heb er 750 km's voor afgelegd naar Frankrijk. Heb naar verschillende gaan zien en dat vond ik toch de beste...

Roest aan de bestuurderskant(aan de voeten) en aan de linkerdorpel. voor de rest is er echt niks aan...

ik heb een topic geopent bij projecten voor de gang van zaken uit te leggen :) Maar de meeste tuning zal toch aan de motor gebeuren en het uiterlijk van de wagen zal een beetje verandert worden...

met vriendelijke groet,
Sam Van Cauwenberghe
michieldordt

Hi daar,
Ik ben michiel, uit dordt.
ben sinds afgelopen week de eigenaar van een clio 1.4 uit `91 alles zit erop en aan alleen hoofdpijn van de speling op het stuur. heb net een nieuwe stuurkolom besteld en ga die van de week inbouwn. probleem zou dan opelost moeten worden.
daarna zou ik best tot een tevreden clio rijder gerekend kunnen worden :-)
2-tune-2

hey ik heet jordy ben net 18 jaar en woon Amsterdam. na 2 jaar in een ex cup megane gereden te hebben in de dutch suppercarchallenge ben ik nu bezig oom een gt turbo op te bouwen om in de suppercarchallenge te gaan rijden. ben nu in het bezit van 4 gt turbo's en ook nog steeds de megane die nu te koop is. De megane is fel rood met wit, de kleur die de gtt gaat worden weet ik nog niet omdat we nog steeds aan het bouwen zijn.
do bodem de binnenkant en de motorruimte zullen in ieder geval wit worden.
Laatst gewijzigd door 2-tune-2 op wo 12 mei 2004 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Remi

Nou ik ben volgens mij het jongste en ook nieuwste lid, sinds 4 mei.

Ben wel aangemeld bij Renault-Tuning, maar nog niet bij RTC

Ik ben 17 jaar, Geboren in Roermond en woon nu in Herten, een dorp meteen aan Roermond.

Ik ben op zoek naar een leuke Clio zodat ik over een ruim half jaar als ik 18 ben meteen aan de slag kan...

Ik heb een leuke zwarte Clio op het oog en probeer via het forum samen met de andere Ranault-Freaks er het een en ander over te weten te komen zodat ik wel een goede koop doe.

Ik hoop jullie over een half jaar te leren kennen op een van de RTC Meetings...
Anonymous

Mijn naam is dus Jos, 50 jaar en ik woon in het (belgisch-)limburgse maasland.
Ik ben hier toevallig terechtgekomen toen ik informatie zocht in verband met de kapotte koppakkingsring van de r19.

Onze wagens zijn :
r19 1.4, 2 jaar geleden 2de-hands gekocht, nu 123.000km.
espace 2.0 diesel, mei 1996 gekocht als direktiewagen, nu 157.000km.
volvo 340 1.4(renault-motor), verleden jaar overgenomen bij het overlijden van mijn schoonvader, nu 62.000km.
deze laatste zal begin juli (ik wacht al sinds februari) vervangen worden door een nieuwe megane II grandtour 1.5dci 80pk.
French pocket rocket

Hey mensen. Bij deze zal ik me ff voor stellen. (op aan raden Maik, wist niet dat er een zo?n topic was). Moi heet Ben en ben 28 jaar en woon in Limburg, Sittard. in mijn dagelijks leven ben ik interieurbouwer en rij af en toe taxi. Een Clio 16 V is ook in mijn bezit maar kan lang bij na niet een de Kanon :worship: tippen. Ik rijd nu al weer in mijn 4 GTT. Mijn eerste 2 turbo?s waren fase 1 en de laatste zijn Blue Sports. Van de Blue Sport ben ik helemaal wild. Het is een super mooi kleurtje. Blue sport die ik nu heb bezit ik een dik jaar. Hij was is eens overgespoten door de vorige eigenaar. Maar als je goed kijkt is het niet goed gebeurd. Dus dat moet eens overgedaan worden. Verder heb ik er mooie (als ze gepoetst zijn) witte velgen onderliggen, dump valve. SFS turbo slangen, sportkoppeling, Tarox G88 schijfremmen met Ferodo remblokken. De achterbank is er uit want er komt een rolkooi in met sportstoelen en 4 puntgordels. Het injectie systeem dat vind ik behoorlijk interresand, dus dat komt er ook in mist de test resultaten goed zijn.. maar alles op zijn tijd. Het geld groeit niet op mijn rug. Maar alles komt goed.

Groetjes Ben

[img=800x600]http://members.lycos.nl/csa51/pictures/DSCF0068.jpg[/img]
williamsreplica

ff voorstellen...
ik ben dennis kom uit ridderkerk, 21 jaar en ga over een week of 5 beginnen met mijn opleiding marechaussee.

nu ff over m'n car..
ik heb nu al een jaartje een blauwe clio 16V uit '91
met de gouden speedline velgen, en heb ook het williams interieur met de bijbehorende williams kuipstoeltjes.
Ook heb ik de dubbele koplampenkit gekocht en laten inbouwen.
verder heb ik een K&N powerfilter.
katvervanger, tussenstuk en peco big bore einddemper.
Ik hoop ooit nog eens genoeg geld over te hebben voor de K-tec bodykit...maar ja kost errug veel!!
voorlopig heb ik al genoeg kosten door de apk.
en zal zo snel mogelijk lid worden van de RTC, nadat de nodige reparaties zijn betaald...
groeten dennis :smoke:
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Nou dan stel ik maar eens ff voor:

Ben Ronnie, 19 jaar, studeer nog in den-bosch, woon thuis in nijmegen, werk parttime bij de praxis in nijmegen!!
Mijn lievelingsauto is toch een Twingo, blijft gewoon een fijne auto, snel zat (te snel is niet goed voor me)

Iedereen met een mooie twingo, apparte dingen hieraan enzo, mail me ff foto's, dan kan ik ideeen opdoen!!

mzlss Ronnie.
gijs

Beste mensen,

Tijd om mezelf ook maar eens voor te stellen. Ik ben Gijs, 22 jaar en woonachtig in Breda. Door de weeks sta ik voor de klas... jaja basisschool. In het weekend hou ik me naast vrienden/vriendin ook veel bezig met m'n 5'je.

Het is een blauwe GT Turbo Phase 1 uit 86 en ik heb 'm sinds begin van dit jaar. Eerst was het de bedoeling als 'snelle' auto (3e alweer) erbij, later werd het (gelukkig maar) meer een hobby. Dit natuurlijk omdat onderhoud e.d. niet te verwaarlozen zijn en samen met een vriend ben ik dan ook bezig de auto zo goed mogelijk motorisch in orde te maken om er vervolgens wat meer pktjes uit te kunnen gaan halen. Ben sinds eind april officieel lid bij de RTC en het is dan ook de bedoeling dat er mooie foto's van mn GTT op de site bijkomen. Vooralsnog is dat niet gelukt maar dat komt vast nog goed, dat was m wel zo'n beetje.
Daarnaast lijkt het me leuk om van mensen in Breda e.o eens wat te horen, misschien een pmmetje sturen?

Groeten Gijs
TechLine9000

Ook ik zal me effe voorstellen:
Harrie uit Nijmegen (34jr) en ik werk bij een ingenieursbureau. Voor mijn werk vaak onderweg en daarom sinds zeer kort een lease auto. Tis een Zwarte Renault Laguna Gran Tour 2.0 16V Tech Line geworden. Wat een heerlijke volgestouwde auto! Fantastisch al die opties!

Dit is mijn eerste Renault, hiervoor altijd Saab gereden. Gelukkig is mijn Laguna absoluut geen straf, eerder een groot voorrecht.

Ben zelf redelijk handig als het om conventionele autotechniek gaat, maar heb de ballen verstand van bijvoorbeeld motortuning etc.. Ben dol op gadgets, maar de auto moet wel zoveel mogelijk origineel blijven (dus geen verlagingen, spoilers etc, anders dan af-fabriek mogelijk).

Ben redelijk veel bezig met muziek luisteren, dus ook (of juist met name) in de auto. Ik hoef echter geen boombox in de auto, wel een lekker geluid. Had in mijn vorige auto in prima installatie van Pioneer.

Groeten, Harrie
bart manders
Contacteer:

hallo ik ben bart manders , ik ben 21 jaar en woon nu in lieshout(bij eindhoven),heb een eigen bloemenwinkel.ben dus veel aan t werk en probeer
"alle" vrije tijd aan m'n auto(of van vele andere) besteden. heb altijd veel aan brommers opvoeren gedaan daarna motorcrossen en toen ik eindelijk 18 werd stond m'n eerste auto (opel manta 2.0 gsi :smile: )al een half jaar in de schuur op me te wachten ,het ouwe maar mooie beestje heeft het helaas net 1 jaartje uitgehouden ,blok opgeblazen .daarna werd het een r5 campus die ik voor een prikie had gekocht,effe langs de sloop compleet gtt kappenwerk gevonden zelfs stuur en stoelen enz. dit alles op de campus gebouwd,lak hersteld ed. zag er best mooi uit ....voor cheap styling ..maar t trok natuurlijk voor geen meter ,later is er iemand achter in gereden en heb ik er nog HEEL goed voor gebeurd . en nu na lang zoeken toch een harde 5 gt turbo >-) gekocht begin dit jaar , onder tussen al aardig wat dingen aan gedaan maar heb constant kleine kl*te problemen ,momenteel loopt de accu leeg ....maar ik denk dak m nu een tijd binnen zet en er de hele zomer aan werk . nou dit was het wel een beetje hopelijk zullen we snel kennis maken .........groeten bart
5 alive
jshock
Contacteer:

HOi, mijn naam is Jos 26 jaar, woonachtig in zaandam en ik heb samen met twee vrienden een 5 GTT uit 1985 gekocht. motor en interieur uit 92 verder is hij nog helemaal standaard, dus hebben we nog wel ff werk. Ik ben zelf ook in het bezit van een 106 GTI uit 97 die ook erg lekker rijdt. Eerste auto wase een eend, maar die is vorig jaar overgedragen aan een andere liefhebber, die nog wel zin had om er wat werk aan te verrichten. Die twee vrienden van mij Mart: 26 jaar, saxo vtr woonachtig westzaan. Stendert: 26 jaar, buitenveldert rijd in een renault kangoo (daarvoor een 306 XSI)

Had al wat vragen gesteld en kreeg snel veel reacties! goed forum! Ben ook meteen lid geworden, kan ik mooi die nummerplaat erop schroeven :lol:

[img]http://www.one2chat.nl/images/gtt.gif[/img]
Ro
Contacteer:

Hoi,
Ik ben Ronald Stam ben 19 jaar woon in Dordrecht.
Heb sinds een jaar een zwart met. clio 1.4 Rs
alleen nog maar een spoiler achter en een uitlaat van remus ben van plan om meer aan mn auto te doen
zoals lexus achterlichten en blinderen.

verder doe ik werk/leren. En heb een leuke vriendin.

:bang:

jullie horen nog wel meer van me!!!

Gr Ronald!!!
willempie
Contacteer:

Hey mensen, ik ben Willem, 22 jaar oud en woon in Didam. Ik ben gek van auto's (wie niet hier???) en heb nu een Renault Clio 16V uit 1996. De auto is nog origineel, er ligt alleen een Devil sportuitlaat onder. De plannen voor de vakantie: eerst andere velgen, ben nu aan het rondkijken voor mooie 17 inch velgen, lexus achterlichten en na de vakantie als ik weer wat verdiend heb wil ik de Clio gaan blinderen met een soort spiegelfolie. Audio: Ik heb er nu een 4 kanaals versterker van Ground Zero in liggen, met voor een 16cm composetje en achter ovaaltjes van JVC. Achterin ligt ook nog een 10inch sub. Nou dit was het wel weer, groeten Willem!
Ton

welkom welkom clio's uit 96 zijn goed niet toevalig een gp
Wilma
Contacteer:

Hallo allemaal,
Mijn naam is Wilma, 32 jaar en ik kom uit Vlaardingen. Ik rij een Gele Mégane Coupé uit '97 en heb het afgelopen jaar het tunings virus gekregen :worship:

Hij is dus verlaagd, heeft een openluchtfilter, spaghetti spruitstuk, katvervanger en einddemper (102 mm)
Momenteel is de voorbumper vervangen door een Fox-bumper en zit er een Evo-spoiler op.
Deze moeten nog een keer overgespoten worden, maar dat gebeurt samen met m'n nieuwe projectje => de sideskirts (Y)
Daarna gaat het interieur eraan :bang:

Groetjes,
Wilma
FiveAlive

hee allemaal!

Ik ben Alet en ik woon in Groningen. Ik heb deze week samen met mijn vriend onze eerste auto gekocht; een renault 5 uit 1990. Het is een leuk zwart bakje, maar het zit in de planning om hem nog leuker te maken door hem te tunen :)

Helemaal enthousiast door onze auto ben ik ook maar meteen op zoek gegaan naar een site over renaults en kwam toen hier uit.
Duikerke
Contacteer:

Hello allemaal.

Ik zal mezelf hier ook even voorstellen, ik ben duikerke, 28 jaartjes oud, afkomstig uit Heffen, een klein dorpken bij Mechelen in ons aller Belgistan...

Ik ben al Renaultgek van m'n 15de ofzo, heb in den tijd nu tien jaar geleden met een lichtblauwe R5 GT Turbo van 1986 met die zwarte kit op leren rijden, dat was even een harde leerschool 8). Daarna had ik een Clio 16V van 1995, gespoten in Daytona Violet van BMW. Toen was ik zelfs voorzitter van Tuningclub Power Cars dus enkelen zullen me hier wel kennen :smoke:

Nu ben ik vroeg gepensioneerd, invalide aan de rug en nek + Osteoporose... Maar ik kan nog werken, met een pijnstillerke meer en wa tanden bijten dus. Dat is ook de reden waarom ik trager werk en alles een 10 jaren project word >-)

Heb al heel lang een projectje in mijn hoofd, nl een Renault Expresske tunen, maar dan ook ineens deftig en compleet tunen. Eerst speelde ik met de gedachten van een 21 Turbo erin te lepelen, na wa meetwerk is da idee gauw verdwenen...

Nu gaat er een 1.4 Turbo in en gaat er in da expressken zijn plaatwerk goe gesneden worden binnenkort. Spijtig genoeg heb ik geen GTT staan maar een 5ke TL da ik wel wil ruilen voor een GTT, da zou voor mij t leven veel simpeler maken :lol: De express staat hier gereed, half gestript wachtende op nen donor, vooral voor t hart, de ogen en al de goeie dingen van een GTT
:gitar:

Voorlopig hou ik er effe mee op, maar k ga dees forum nog goed kunnen gebruiken deze zomer :smoke:
205 Turbo
Contacteer:

Ik zal me ook maar even voorstellen.

Rij geen Renault, vind ze wel erg gaaf.
Maar twee hobby bakken is me te duur :wink:

dus hou het even bij mij Pugje.

Mijn naam is Stefan van Neer, ben 23jr jong en studeer aan de Hogeschool Zuyd te Heerlen gecombineerd met de FachhochSchule Aachen.

Loop op het moment stage bij FEV in Aken. Leuk bedrijfje. http://www.FEV.com
Ga daar ook afstuderen.

Verder run ik een bedrijfje http://www.SAFcar-in.nl
Dus als je wat van caraudio zoekt, hoor ik het graag :D

Genoeg over mij de auto is wat intresaanter voor jullie :wink:

Heb een Peugeot 205 1.9GTI Griffe.
Maar hij heeft een ander hartje gekregen welke iets sneller klopt!
Namelijk een 2.0 Turbo
Voor meer info zie
http://members.home.nl/s.vanneer

Gr Stefan
Dragongirlxx

ghallow :)

dan zal ik ook maar even een poging doen om me voor te stellen.
Me iz Veronique..ben dus meisjesachtig ter wereld gekomen al is niet iedereen het daar mee eens :lol: ben fliefd op mijn auto.
Renault Megane Cabrio 1.6 16v.
ze is blauw maar is niet de originele kleur (bleek achteraf omdat ze niet super netjes gespoten is maar wel leuke kleur) dus dat zit onder andere in de planning om der strak te laten zetten en te laten spuiten ooit als ik het geld daar voor heb enzo :D mja. Maar ben wel trots op haar!! Eerst maar rustig aan beginnen. Mja meer vraag je me maar in een pm :) Greetz Vero

[img]http://www.netconx.nl/UPLOAD/57_Megane% ... Girlxx.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door Dragongirlxx op wo 26 mei 2004 14:13, 1 keer totaal gewijzigd.
José

Joost is de naam, ben 18 jaar oud, woonachtig te Haarlem en studeer Informatica aan de Hogeschool InHolland, eveneens in Haarlem.

Ben zo langzaam aan maar een beetje gaan zoeken naar een 5GTT, aangezien ik nu een half jaar mn rijbewijs heb en die bak van mn ma ook wel gezien heb :D Heb er desondanks nog niet echt vaart achter gezet, want het is voor mij niet echt een noodzaak om een auto te hebben (doe alles nog gewoon op t fietsje :) ).

Ben ondertussen wat aan sleutelen aan Wassah's 5je, aardige manier om wat kennis en ervaring op te doen leek me. Via hem ben ik ook hier op de site/het forum terecht gekomen.

Wassah is de enige die ik ken hier, maar dat verandert ongetwijfeld wanneer ik een x meega naar een meeting.
Lonny Stingray
Contacteer:

Hoi allemaal,

Ik ben Leon van der Kleij, 22 jaar. Neef van Joost van de Hammen, maar die heb ik al een tijd niet gezien hier. Ik ben sinds kort de trotse bezitter van een Clio RT 1.8. Niet gek als eerste auto, denk ik. Hij is al aardig verbouwd voor mij,dus het is gelukkig geen standaard auto. Ik ga haar nu op de details afwerken (kleine plekjes en wat defectjes) en wat ik daarna doen, zie ik dan wel.
warchild_666

ik ben n 25 jarig belgisch ventje die overlaatst n campusje gekocht heeft voor 125€ ( whooaaa het rijdt zelfs nog en geraakt door de keuring) maar de bedoeling is eigenlijk om er een gtt motor in te leggen, beetje verlagen bodykits,... een jarenplan aangezien ik samen ben met iemand met 5 kindjes *slik* t zal dus zeker nt de meest gebruikte gezinsauto worden :lol: ben met google op dit forum geraakt en t ziet er veelbelovend uit zal jullie al bij voorbaat danken voor de hulp i'm gonne need it :s
bob_b

goed..

ik ben Bob. rij nissan 200sx (s13) en parttime starlet p7 (1.3s). Ik kom hier via via nog wel eens terecht als ik van Evolve weer eens een link krijg van een zeer waardeloze topic.

ik zal eens kijken of ik enige waarde toe kan voegen aan dit forum!
Acid

Aight nu ben ik ook aan de beurt.

Ik ben Ivo, 21 jaar kom uit Oudenbosch en rij sinds afgelopen vrijdag ook een gtt.
Ik ben Bedrijfslieder bij victory lasergames in Roosendaal en heb een eigen Bedrijf dat zich bezig houdt met producten binnen de Agressive Inline skate scene. Mag alleen een jaar niet skaten door een gebroken elleboog dus des te meer tijd heb ik voor mijn auto.
Het is een 5 GTT uit 1989, 170.000 gelopen originele Nederlandse auto en ben de 3de eigenaar. Heb alle boekjes erbij inclusief de factuur van de aankoop in de garage met nog geen 1000 KM op de teller in 1989.

Hij is nog helemaal origineel maar Komen langzaam aan wel wat dingen op,in en onder. Moest alleen wel mijn radio gelijk inbouwen toen ik hem ging halen vrijdag want zonder radio rij ik niet. Drum 'n bass. NY hardcore, Techno Metal en Punk moet er altijd uit de speakers komen anders rij ik niet.

Ben verliefd geworden op de GTT door Drake en Lara. 2 vrienden van mij en vooral Drake heeft me er mee aangestoken. Heb altijd een Mini gereden en dan is dit wel heel anders.
Anonymous

Hey , ik zal me dan ook even voorstellen he ,

Ik ben Lorenzo van destelbergen
ik rijd met ne Renault Clio :@ 1.1 :@ ( anders wel toffe auto ze) en iedereen die mij hier kan helpe, bij de techniek is welkom thx

EN beginner in tuning :worship: :worship: :worship: :smoke:
Anonymous

Zal mezelf ook maar een keer voorstellen... (I)

Mijn naam is Remko Las van Bennekom en ben op dit moment 30 jaar (02-11-1973).

Ik ben van oorsprong Amsterdammer, maar daar heb ik maar 4 jaar gewoond. Ben nu woonachtig in Bovenkarspel, waar ik al weer
ruim 6 jaar samenwoon met mijn vriendin Diana, met wie ik al ruim 10 jaar een relatie heb.

Mijn vriendin werkt hier bij een plaatselijke opticien, en ikzelf werk een jaar of 6 in de ICT. Werk via een detacheringsbureau, dus best wel een afwisselende job.

Eigenlijk is dit niet het werk waar ik voor opgeleid ben. Ik heb nlm eerst de Mavo gedaan en daarna de MBO detailhandel, en daar mijn middenstandsdiploma gehaald. Ben dan ook eerst wel een tijdje werkzaam geweest in de detailhandel, maar dat had ik op een gegeven moment wel gezien, dus op zoek naar wat anders. En ben eigenlijk de ICT ingerolt... mijn oom werkte voor een detacheringsbureau waar ze nog mensen zochten. En daar werd ik aangenomen, zonder ook maar enige ervaring... was precies de goede tijd. Heb veel interne cursussen gedaan en ook veel praktijk ervaring, en op dit moment bezig met het MCSE traject 2003.

Buiten mijn werk heb ik natuurlijk ook diverse vrijetijds bestedingen.

1 Ervan is mijn voetbalcluppie uit onze hoofdstad. Hiervan heb ik een seizoenskaart + voorrangsuitkaart en bezoek dan ook waar mogelijk zoveel mogelijk wedstrijden nationaal en af en toe ook nog wat internationaal.

Daarnaast ben ik ook helemaal gek van auto's in het algemeen, met alles wat daarbij komt kijken. En ben zeer gecharmeert van het mooie verschijnsel Tuning.

Ikzelf rijd dan ook al weer mijn 2e Mégane Coupé. De eerste was een blauwe 2.0 8klepper in de Monte Carlo uitvoering, en was voorzien van een behoorlijke verlagingen, 15" icm 195/50 banden en een sportuitlaat.

Dat was 5 jaar terug al heel wat . Diegene die ik nu heb is eenboreal Phase2, 1.9 dCi privilége. Voorzien van allerlei opties die je maar kan bedenken. Het mooie is dat dit ook nog eens een leasewagen is, dus dat maakt het extra leuk. Deze wagen is sinds maart 2002 in mijn bezit.

Ik ben een actief lid van de Renault Megané Coupé Club en zit ook in de activiteitencommissie. Samen met de club ben ik de afgelopen jaren regelmatig te zien geweest op diverse meetings, en ook aankomend jaar zullen jullie mij vast wel tegenkomen, dus spreek me gerust even aan als je me ziet staan, ben altijd in voor een praatje. :D

Daar ik energie genoeg blijk te hebben, doe ik ook nog wat aan de lichamelijke verzorging en ben dan ook gemiddeld 2 á 3x per week in de sportschool te vinden, waar ik ongeveer 1,5 uur á 2 uur bezig ben met fitness.

En in de uurtjes dat ik dan thuis ben, wil ik ook nog wel regelmatig achter te pc zitten, om een beetje te internetten, games te spelen, en natuurlijk te chatten.(Voor diegene die er intresse in hebben, MSN = SpikeY_1973@hotmail.com )

Tijdens het internetten staat natuurlijk altijd de radio aan met mijn favo muziek, dit is echt een uitgebreid scala.
Gaat van pop tot raggae, van rock tot dance (house ed). Mijn favorite Dj is absoluut Tom Harding. En favorite band is buiten kijf Queen.

Zo nu weten jullie een klein beetje wie ik ben ...

Cya

Remko
aka RedScorpion of SpikeY

Hier zie je een :foto: van mij persoontje op Speed Zwolle 2002. (tis niet de allerbeste, maar kon niets anders vinden 8))

[img]http://home.quicknet.nl/qn/prive/redscr ... Zwolle.jpg[/img]

En een foto van de wagen zoals deze er op Zwolle 2003 bijstond..

[img]http://home.quicknet.nl/qn/prive/redscr ... e2003A.jpg[/img]

Update :

En sinds 1 April eindelijk mijn nieuwe velgen eronder..

Schmidt Space 1-dlg (meerdelig look-a-like) in de maat 8.5J x17 icm 215/40 Dunlop Sp9000 :lol:

[img]http://home.quicknet.nl/qn/prive/redscr ... %20011.jpg[/img]

[img]http://home.quicknet.nl/qn/prive/redscr ... %20015.jpg[/img]

[img]http://home.quicknet.nl/qn/prive/redscr ... %20016.jpg[/img]

[img]http://home.quicknet.nl/qn/prive/redscr ... %20025.jpg[/img]

Grtz. Remko
Martijn van Leeuwen
Car: Dodge RAM
Contacteer:

Mijn naam is Martijn van Leeuwen, ben 28 jaar oud en woonachtig in Rotterdam, nabij de Maas.

Ben werkzaam in de IT, al een klein 9 a 10 jaar.
Zowel als programmeur als beheerder.

Sinds een dik jaar ben ik eigenaar van een mooi Clio 1.6, helaas geen 16V, maar wel heerlijk fel.

Deze is reeds voorzien van zeer mooie 16'' mangel velgen met Falke banden, maatje: 195x45R16 :D
Tevens zit er onder de motor kap een K&N filter, helaas nog wel achterin op de oude plek, maar deze gaat binnenkort richting de voorkant :p

Wat :foto: s

[img]http://www.opnosforatou.com/images/me.jpg[/img]
Just me :smoke:

[img]http://www.opnosforatou.com/images/clio-1.jpg[/img]

En de clio >-)

[img]http://www.opnosforatou.com/images/clio-2.jpg[/img]

Verdere plannen voor de clio:

* Andere voor/achter kant en side skirts, zit te denken aan 60% rood 40% geel parelmoer kleur overspuiten.
* Dubbele uitlaat die klaar is voor grotere motor :)
* Verlagen
* Lexus achterlicht
* Dakspoiler
* Motor oprijden (Nog 150k te gaan) dan met donor auto ombouwen :D :D

En ja, er zit rechts achter een visje, nee, het is een haai met de text: LINUX :smoke: :smoke: >-) >-)
Leon
Contacteer:

Ik zal me ook eens voorstellen, ik ben Leon, 19 jaar en m'n hele leven woonachtig in Rockanjé su mer. Goed vertoeven hier.
Ik heb anderhalf jaar gereden in een renault 5 tr cosmopolitan, was een gaaf karretje, maar helaas moeten weg doen omdat die te veel geld ging kosten om 'm rijdende te houden. Nu wil ik wat snellers, namelijk een 5 gt turbo. (Y) Ik ben nog steeds opzoek, de kleur maakt me niet uit, want ik heb er grote plannen mee.
:D
Jullie zullen nog wel van me horen

groeten Léon
Gesloten