Mijn naam is PsYcHo en sinds vorige week rij ik een laguna break fase 1 alize met F3P motor (1800)
hiervoor had ik een renault 19 1.4 gtr
Ik ben werkzaam bij Renault Rotterdam als werkplaats monteur (al weer 5 jaar) hebbie vragen dan hoor ik het wel

FF een update:Hooliead schreef:Ik ben al een eventjes op de site maar zal me toch maar een keer voorstellen. Ik ben een net 18 jarige renault bestuurder. Het is een Renault Clio 1.4 RT (Ik weet het het is geen race monster ik had ook liever een williams gehad maar dat is voor deze student nog niet te betalen) Het is trouwens best een leuk autotje om mee te beginnen dacht ik zo! hij komt uit eind 92 en heeft JAJA al 210.000 KM gereden. Maar nog steeds rijden als een gloednieuwe wagen! Ik kom trouwens uit Breda (om heel precies te zijn prinsenbeek) Meer heb ik eigenlijk niet te melden maar mocht je nof een vraag of iets hebben kun je het me altijd vragen per mail of icq ofzo!
ant1 schreef:hai ik ben antoine en kom uit bergeijk
ik ben in het bezit van een clio 16v met de bekende tunings artikelen erop.Mijn eerste auto was een twingo met 13" momo ferarri 2 velgen , pipercross luchtfilter en een 90 mm sebring auspuff
ik heb ff mijn username aangepast
ant1 schreef:hai ik ben antoine en kom uit bergeijk
ik ben in het bezit van een clio 16v met de bekende tunings artikelen erop.Mijn eerste auto was een twingo met 13" momo ferarri 2 velgen , pipercross luchtfilter en een 90 mm sebring auspuff
ik heb ff mijn username aangepast