Ik vind hem eigenlijk mooier dan die witte

Chris is het merk van de banden flamingo??
Smaken verschillen.P@TB@D schreef: Ik vind hem eigenlijk mooier dan die witte![]()
Favo zal altijd de witte blijven. Da's mijn auto. Als je begrijpt wat ik bedoel.-Ray- schreef: welke wordt nou je favoriete?
Zekers, maar ook de rij-eigenschappen zijn een stuk fijner. Dit "hoekt" gewoon een stuk beter.GijsClioRS schreef: Is wel ff een verbetering t.o.v. de 13 inchers
De langer ik de velgen zie, des te meer rillingen ik krijg..Jeroen RS schreef:Ze zijn super chris, moet de mijne nodig weer een s schoonmaken![]()
Bij de Borbet's onder mijn witte haal ik ook elke keer mijn handen open, omdat ik ze té zeikerig schoonmaak. We zien het wel.Job-turbo schreef: Alleen wel minder om schoon te makenMaarja wie mooi wil zijn moet pijn lijden
Ja hehe, moest je daar nog over nadenken dan?jeroen.k schreef: Nu weet ik het zeker...ik hou mijn 16 inch ook voor onder de R5
Misschien moet ik de titel inderdaad eens aanpassen..Joost (DoubleYou) schreef:En nog steeds staat er een vraagteken in de topictitel![]()
Knap, heel knap.. De BS staat nog stil...ComboPower schreef:Vanmiddag om ong 14.30 gespot 3 gt turbo's
Hey Chris hij zag er weer spik en span uit!!
Wanneer ga je weer met de Blue Sport?
See ya
Ronnie B. schreef:dus je pa is weer blij met jou zooi in zn schuur![]()