Ja hoe was de Renault slogan vroeger ookalweer?BONELESS (jeroen) schreef:goed werk matijszo mag ik het graag zien.......anders dan anders
![]()
vive la difference!

Ja hoe was de Renault slogan vroeger ookalweer?BONELESS (jeroen) schreef:goed werk matijszo mag ik het graag zien.......anders dan anders
![]()
Matijs schreef:GVD, wat ik nou weer aan me fiets had hangen!![]()
![]()
![]()
Ik had deze week al van de man van het garagebedrijf aan de overkant van de straat vernomen dat er iemand uit de straat had zitten klagen over al die auto's die steeds maar in de straat staan (en dan met name twee GTT's, een R19 16v en een gare ouwe Peugeot). Toen was de politie gekomen, en die hadden de kentekens genoteerd. Die gasten komen verd@#me niet als er echt iets aan de hand is, maar als er een paar auto's langer dan een paar dagen staan dan komen ze wel even kijken.![]()
Ik dus al flink balen, want mijn auto is nog steeds geschorst, en die mag dus niet op de openbare weg staan...![]()
Nou was onze overactieve wijkagent er vanmiddag dus weer, en ik heb dus echt vet mazzel gehad dat thuis was, want als hij mij niet had gesproken had hij me vol op de bon geslingerd en de auto laten wegslepen! En dan ben je dus ruim 1000 euro verder![]()
Nu gaf hij met na enig overtuigen tot morgenmiddag om de auto weg te halen. Maarja waarnaartoe?!? Dus ik nog even met die agent en de eigenaar van het garagebedrijf na staan praten, en toen heb ik het kunnen regelen dat ik mijn auto bij hem op de oprit mag zetten voor een weekje. Nu dus alleen paniek om hem dan ook af te maken. Gelukkig kunnen zij hem ook voor mij keuren. Zit ik alleen nog met die stomme voorruit, maar dat ga ik morgen eens even proberen te regelen.
Ennieweej, de GTT staat nu achter slot en grendel, en ik heb de sleutelGoed geregeld!
[img]http://home.wanadoo.nl/dakingtm/wegvandepliesie.jpg[/img]
Morgen de kop erop gooien en de uitlaat en benzinepompen monteren, en dan vrijdag eens kijken of het gaat starten. Fingers crossed!
Ollie schreef:Tja, regels zijn regels, het is nog netjes opgelost vind ik!
Die mensen bij jou zijn die rotte Renault gewoon beu![]()
Succes deze week, gaat wel goedkomen hoop ik!!!
Joost (DoubleYou) schreef: kreeg ik later te horen dat een bewoner niet kon parkeren omdat ik daar bezig was![]()
Onderschat dat niet, ik had nooit gedacht dat een motor blok zoveel zou kantelen. Daar kwam ik achter toen hij op de dynobank stond met de motorkap open, da is niet fris.Matijs schreef: Gelukkig beweegt mijn blok niet zo veel omdat ik coupe motorsteunen heb, maar dit is natuurlijk geen houdbare zaak.
Dat gaat hem worden ja.Steven schreef:Anders kijken of je de aansluiting op die vulkap kan verlassen naar horizontaal?
Ja weet ik ook wel. Ben zelf alleen niet zo handig met aluminium lassen, dus voorlopig zal het even een paar dagen zo moetenSteven schreef: En Sander heeft zeker gelijk, ik heb van die K-tec steunen (zou ook uprated moeten zijn: http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=15 ) maar ik test altijd zonder motorkap en dan schrik je toch hoor als je flink aan het poken bent en overschakelt.
En daar doen die coupe-steunen niet zoveel aan dattie stil zal staan vrees ik. Je blok blijft veel kantelen ookal ist maar de helft van wat de mijne deed met standaard steunen, dan nog ist veel.
Ja jullie zijn lekkerMartinGTT schreef:Wees blij dat ie daar weg moet, nu schiet het tenminste op![]()
Succes met het opbouwen
Misgaat, misgaat ?!?! Natuurlijk gaat er niks mis!Steven schreef:Waarom die isolatie terug?
Ik hoor liever wat meer motorherrie zodat je wat eerder doorhebt als er iets misgaat onder de kap.
En je hoort je dumpvalve minder goed hehe
Isolatie aan de buitenkant doen dan maar?Steven schreef:Je kan je meer zorgen gaan maken over steenslag zeg maar.