Ik heb de versie van oktober 2004. Één probleempje met installeren. Dat was Quicktime voor Java, nieuwste Quicktime gedownload, opnieuw geïnstalleerd en klaar is Kees. Alles ging goed.
Alleen jammer dat ik de update nog niet binnen heb, want Renault heeft ondertussen de onderdeelprijzen verhoogd . Wil wel de nieuwe prijzen hebben.
Laatst heb ik dialogys opnieuw geinstalleerd en het werkt nu verder prima. Alleen geeft het geen prijzen weer, waar de bedragen moeten staan staat nu: --3. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Yde 16V schreef:Laatst heb ik dialogys opnieuw geinstalleerd en het werkt nu verder prima. Alleen geeft het geen prijzen weer, waar de bedragen moeten staan staat nu: --3. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb dit probleem nu ook
Zal vast aan een update liggen ofzo, maar iemand een idee hier over??
Je moet de valuta instellen, dit moet bij de informatie van het dealerbedrijf (linksboven). Vervolgens moet je een onderdeel toevoegen aan de part list en dan kan je linksonder de valuta wijzigen in Euro's.
ik ben een sukkel met pcs ik heb de cds hier liggen en heb j builder geinstalleerd en dan java en qoucktime met java ondersteuning aangevinkt maar krijge de melding
er is een fout opgetreden in java.exe en blablabla programme sluiten
wie kan me helpen of wil het voor mij installeren op mijn laptop???
woon in de buurt van gorinchem??????????
Luco/Alpine-racer schreef:ik ben een sukkel met pcs ik heb de cds hier liggen en heb j builder geinstalleerd en dan java en qoucktime met java ondersteuning aangevinkt maar krijge de melding
er is een fout opgetreden in java.exe en blablabla programme sluiten
wie kan me helpen of wil het voor mij installeren op mijn laptop???
woon in de buurt van gorinchem??????????
wieowie
net bij frank geweest en die weet er toch een hoop vanaf maar pc blijft een java fout opgeven wie heeft dit ook gehad???
frank ontzettend bedankt voor je tijd en hulp
yesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
moest bestandje andere naam geven en hij deed het
nu alleen de prijzen in belgische frankskes en das niet de bedoeling ghehehehehe maar ja update draaien zal wel onmogelijk zijn