http://www.team1916v.com/forum/viewtopic.php?t=2454
daar is een radio voorPaul1916v schreef:
En over die geluidjes.. je rijdt renault he..dat leer je snel genoeg af
de voorkant zelf heeft geen schade hoor!Haas schreef:das een flinke buts geweest..
vaag dat zijn linkerachterwiel ook krom staat. Als je met de voorkant de betonblokken raakt? Althans, dat begrijp ik er zo 123 uit..
datie er schuin op was gegaan, had ik zelf al btje uitgedokterd, maar nog bedankt voor de uitlegandyboy schreef:de voorkant zelf heeft geen schade hoor!Haas schreef:das een flinke buts geweest..
vaag dat zijn linkerachterwiel ook krom staat. Als je met de voorkant de betonblokken raakt? Althans, dat begrijp ik er zo 123 uit..
't is alleen de zijkant.
de bumper voor is door de zijwaartse slag kapot gegaan en daar door ook de grille!
op foto lijkt het erger dan het is
kheb linksvoor de blokken geraakt, dan ben ik met de linkerzij ertegen geslagen ... vandaar het kromme achterwiel. heel da wagen staat eigelijk parapluHaas schreef:das een flinke buts geweest..
Heb nu zonder de stekker geen schommelend stationair toerental meer als ik voor bv een kruispunt sta.mike16v schreef:geeft volgens mij info door aan de computer.
het is toch de stekker(aan de km teller kabel) die aan de ecu meegeeft of je auto nog rijd of niet om daaraan het toerental ook aantepassen, meestal ligt het toerental hoger als je nog aan het rollen bent dan als je stilstaat.Alpine schreef:Heb nu zonder de stekker geen schommelend stationair toerental meer als ik voor bv een kruispunt sta.mike16v schreef:geeft volgens mij info door aan de computer.
Normaal na het afremmen schommelde het rond de 1500 en bij stilstand zakte het naar stationair.
Nu zonder stekker blijft het toerental stationair, maar heb het gevoel dat mn stuurbekrachtiging niet meer snelheidsafhankelijk is, kan dat?
Alleen werkt bovenstaand maar bij een "koude" motor,als ik ca 30km heb gereden schommelt het weer als vanouds.
Is de auto weer afgekoeld loopt de auto continu mooi stationair tot de auto warm is,eenmaal warm blijft het toerental schommelen.
Heb al diverse zaken vervangen,niks heeft geholpen tot nu toe.
Waaraan zou het nog meer kunnen liggen?
MvG
Marcel