Franse Renault R5 GTT project
Proficiat. Wordt een knap Gtt'ke, zeker als ge nog andere velgskes steekt, en verlagingske 
-
- Berichten: 932
- Lid geworden op: wo 12 mar 2003 10:10
- Locatie: Valkenburg Car: clio II ph 3 (1600)
Wat? Wij uit zuid limburg zijn toch al zowat reserve belgen
Of waren we nu reserve duitsers
iig ik kan het best goed lezen.
LeOke, leuke R5
ben benieuwd als hij af is 

Of waren we nu reserve duitsers


iig ik kan het best goed lezen.
LeOke, leuke R5


One clio to rule them all
wees benieuwd zou ik zo zeggen 

juist TEL gehad van de garage, linkerkant is gelast. nadat alles gedaan is zal ik wel eens een voor en na pic erop zetten
Maar eerst alles gedaan maken voor commentaar te besparen 


lang geleden...
hir nog wa foto'kes van hoe hem nu staat.
verandert tot nu toe:
-rechte lijn erop
-velgen gekocht, 13" 8.5 en 9.5 breedt
-nieuwe DV derop gezet
heb vandaag juist men veer gebroken dus de verlagingsveren zijn onderweg
[img]http://img16.exs.cx/img16/6788/sammetje119cg.jpg[/img]
[img]http://img79.exs.cx/img79/3060/sammeke126ax.jpg[/img]
[img]http://img79.exs.cx/img79/4755/sammetje131di.jpg[/img]
[img]http://img79.exs.cx/img79/1986/sammetje140ww.jpg[/img]
[img]http://img79.exs.cx/img79/3473/sammetje151es.jpg[/img]
[img]http://img79.exs.cx/img79/8872/sammeke169tx.jpg[/img]
hir nog wa foto'kes van hoe hem nu staat.
verandert tot nu toe:
-rechte lijn erop
-velgen gekocht, 13" 8.5 en 9.5 breedt
-nieuwe DV derop gezet
heb vandaag juist men veer gebroken dus de verlagingsveren zijn onderweg

[img]http://img16.exs.cx/img16/6788/sammetje119cg.jpg[/img]
[img]http://img79.exs.cx/img79/3060/sammeke126ax.jpg[/img]
[img]http://img79.exs.cx/img79/4755/sammetje131di.jpg[/img]
[img]http://img79.exs.cx/img79/1986/sammetje140ww.jpg[/img]
[img]http://img79.exs.cx/img79/3473/sammetje151es.jpg[/img]
[img]http://img79.exs.cx/img79/8872/sammeke169tx.jpg[/img]
achja, kop is dus ook bewerkt en inlaat gepoliert, aan de culas hebben we "nippels" gezet waar de inlaat erop komt om perfecte flow te hebben en zo weinig mogelijk wrijving te hebben...
-
- Moderator
- Berichten: 14793
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
dikk wielen 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Dik lijkt t zeker!!
Maar tis wat een gapend gat vooraan
Maar tis wat een gapend gat vooraan

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
verlagingsveren worden deze week besteld, -50 denk ik
het zijn allemaal rond om rond 175/50 13. sommigen zeggen dat het gevaarlijk is dus heb ik ze laten testen op een speciale bank, heb 500kg per wiel aan 200km/h laten rijden en der gebeurde niks, dus ik ga zeker nie boven de 200 gaan hoor
het zijn allemaal rond om rond 175/50 13. sommigen zeggen dat het gevaarlijk is dus heb ik ze laten testen op een speciale bank, heb 500kg per wiel aan 200km/h laten rijden en der gebeurde niks, dus ik ga zeker nie boven de 200 gaan hoor

-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:

ziet er wel stoer uit
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
175/50 Op een 9,5J velg??? Die bandjes staan dan wel lekker getrokken heLeOke schreef:verlagingsveren worden deze week besteld, -50 denk ik
het zijn allemaal rond om rond 175/50 13. sommigen zeggen dat het gevaarlijk is dus heb ik ze laten testen op een speciale bank, heb 500kg per wiel aan 200km/h laten rijden en der gebeurde niks, dus ik ga zeker nie boven de 200 gaan hoor
En wat dat gevaarlijke betreft... ik heb zelf ook 175/50 maar dan op een 8J velg, en ben dr flink hard mee de bocht om gegaan enzo, mar nooit iets gemerkt
jupla,
een beetje verandering in de zaak, 13ers zijn eraf, moet ze nog is proberen, maar durf niet echt
je zal wel zien aan de foto's waarom 
[img]http://img262.echo.cx/img262/1372/18052005005k4cj.jpg[/img]
[img]http://img262.echo.cx/img262/4180/18052005003k7wx.jpg[/img]
[img]http://img262.echo.cx/img262/6738/18052005002k8dm.jpg[/img]
[img]http://img262.echo.cx/img262/9847/18052005007k7nt.jpg[/img]
[img]http://img262.echo.cx/img262/448/18052005008k4gh.jpg[/img]
[img]http://img262.echo.cx/img262/875/18052005006k2ho.jpg[/img]
[img]http://img262.echo.cx/img262/8875/18052005001k0rh.jpg[/img]
[img]http://img262.echo.cx/img262/4636/18052005004k8ii.jpg[/img]
toch niet normaal hé
een beetje verandering in de zaak, 13ers zijn eraf, moet ze nog is proberen, maar durf niet echt


[img]http://img262.echo.cx/img262/1372/18052005005k4cj.jpg[/img]
[img]http://img262.echo.cx/img262/4180/18052005003k7wx.jpg[/img]
[img]http://img262.echo.cx/img262/6738/18052005002k8dm.jpg[/img]
[img]http://img262.echo.cx/img262/9847/18052005007k7nt.jpg[/img]
[img]http://img262.echo.cx/img262/448/18052005008k4gh.jpg[/img]
[img]http://img262.echo.cx/img262/875/18052005006k2ho.jpg[/img]
[img]http://img262.echo.cx/img262/8875/18052005001k0rh.jpg[/img]
[img]http://img262.echo.cx/img262/4636/18052005004k8ii.jpg[/img]
toch niet normaal hé

hmja, nu je het zegt, zal dat dan maar veranderen, en mss ook recht hangen, heb zo ver nog niet gekeken zelf 

neenee, geen standaart dempers 
heir in Belgïe veel putten en bulten, ook veel drempels, maar de wagen rijdt niet waar hij nog nooit gereden heeft, dus ik weet iedere put en bult liggen

heir in Belgïe veel putten en bulten, ook veel drempels, maar de wagen rijdt niet waar hij nog nooit gereden heeft, dus ik weet iedere put en bult liggen

-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
heb je die 50mm verlagingsveren op de originele veerpoot gezet? bij de mijne had ik het probleem dat de veer te los zat in de poot, heeft die van jouw dat niet?
jaja, dat heeft de mijne ook, de mijne zijn geen verstelbare in hoogte hé 

heir in belgïe is dat de "kop" van de motor, waar de kleppen inzitten
deze WARME middag heb ik men uitlaat wa hoger gehangen, dus tot nu toe bij het naar hius rijden heb ik nergens blijven hangen 
heb ook alles die zich achter mij bevind eruit gesmeten en ged gepoetst, vind het wel tof zo alles kaal. mss dat ik het zo laat
en op aanvraag van Florus hangt men plaat zo hoog mogelijk

heb ook alles die zich achter mij bevind eruit gesmeten en ged gepoetst, vind het wel tof zo alles kaal. mss dat ik het zo laat

en op aanvraag van Florus hangt men plaat zo hoog mogelijk

Ken je de clio van Noyd nog? Die had toch een 195 band van zijn 9J velg afliggen. Harstikke leip deze combo!Rob schreef:175/50 Op een 9,5J velg??? Die bandjes staan dan wel lekker getrokken heLeOke schreef:verlagingsveren worden deze week besteld, -50 denk ik
het zijn allemaal rond om rond 175/50 13. sommigen zeggen dat het gevaarlijk is dus heb ik ze laten testen op een speciale bank, heb 500kg per wiel aan 200km/h laten rijden en der gebeurde niks, dus ik ga zeker nie boven de 200 gaan hoor![]()
En wat dat gevaarlijke betreft... ik heb zelf ook 175/50 maar dan op een 8J velg, en ben dr flink hard mee de bocht om gegaan enzo, mar nooit iets gemerkt
had ik ook, met als gevolg dat je steeds *knak* hoorde wanneer je optrok enzo... omdat de veer dan in z'n schotel iets heen en weer konPatrick L. schreef:heb je die 50mm verlagingsveren op de originele veerpoot gezet? bij de mijne had ik het probleem dat de veer te los zat in de poot, heeft die van jouw dat niet?

Mrtn = Maarten
opgelost door andere schokbrekers....?Mrtn schreef:had ik ook, met als gevolg dat je steeds *knak* hoorde wanneer je optrok enzo... omdat de veer dan in z'n schotel iets heen en weer konPatrick L. schreef:heb je die 50mm verlagingsveren op de originele veerpoot gezet? bij de mijne had ik het probleem dat de veer te los zat in de poot, heeft die van jouw dat niet?
mhja, heb dat nu ook ondervonden vandaag, men monroe sensatrac sports kunnen de verlaging van 50 mm ook nie aan...
dus gezocht: schokdempers regelbaar in ruil met men mattigvelgen
dus gezocht: schokdempers regelbaar in ruil met men mattigvelgen

stapvoets heb ik geen probleem mee hoor, maar die schokdempers mogen gewoon niet ten einde slaan