ACT: Clio Williams Deel 1
ooooo,vandaar dat we 180 reden op dat stukje,da's jou manier van warm rijdenMarcel B. schreef:Ik deed geen moeite, was nog niet warmStrijder schreef:Leuk om te wetenPatrick (Basic) schreef:het lukte florus wel
maar die had ook nog een powerbox erop toch?

Je hoeft het niet toe te geven,'t is mijn auto toch nie meer

Weet wel dat de willy van Strijder niet 1 van de traagste is
-
- Berichten: 1455
- Lid geworden op: do 26 feb 2004 13:40
- Locatie: Utrecht
Ik heb afgelopen zondag een stukje mee mogen rijden met Dennis, die heeft een clio met maxi kit en 2.0 16v turboFlorus schreef:Bespaar je dat opboorgeld en spaar door voor een turbo

Ding heeft 240 pk aan de wielen, echt niet normaal hoeveel kracht daar in zit

Dit was op 0,9 bar en hij was nog niet goed afgesteld (rond de 4000 toeren hield hij steeds in, waarna hij wel weer doortrok).
Maar geloof mij maar dat het zowiezo goed hard gaat!
De bedoeling is om op 1,2 bar te gaan rijden, en natuurlijk de computer goed af te stellen.
Een turbo erop is trouwens wel effe makkelijker gezegt dan gedaan.
Als je een betrouwbaar blok wil wat heel blijft, gaat het je echt wel veel geld kosten.
Gr, Frits.
Laatst gewijzigd door Frits Clio 16v op di 5 apr 2005 18:21, 2 keer totaal gewijzigd.
Klinkt supervet, vraagt eigenlijk om een filmpjeClio Baccara 16v schreef:Ik heb afgelopen zondag een stukje mee mogen rijden met Dennis, die heeft een clio met maxi kit en 2.0 16v turboFlorus schreef:Bespaar je dat opboorgeld en spaar door voor een turbo.
Ding heeft 240 pk aan de wielen, echt niet normaal hoeveel kracht daar in zit![]()
Gr, Frits.

-
- Berichten: 1455
- Lid geworden op: do 26 feb 2004 13:40
- Locatie: Utrecht
Geen filmpje, maar heb wel een fototje.
[img]http://www.cliobaccara16v.nl/DSCN0300.JPG[/img]
[img]http://www.cliobaccara16v.nl/DSCN0303.JPG[/img]
Gr, Frits.
[img]http://www.cliobaccara16v.nl/DSCN0300.JPG[/img]
[img]http://www.cliobaccara16v.nl/DSCN0303.JPG[/img]
Gr, Frits.
-
- Berichten: 3611
- Lid geworden op: ma 12 jul 2004 12:28
- Locatie: Spijkenisse
LotuzClioWilliams schreef:@ Rob:
Uitslover! Ga terug naar het 16v forum, joh. [img]http://smile.smilies.nl/1562.gif[/img]



Echt supervet !!!Clio Baccara 16v schreef:Geen filmpje, maar heb wel een fototje.
http://www.cliobaccara16v.nl/DSCN0300.JPG
http://www.cliobaccara16v.nl/DSCN0303.JPG
Gr, Frits.
Hebben ze mooi weggewerkt onder de motorkap.
Ja jij 180, ik dus nietFlorus schreef:ooooo,vandaar dat we 180 reden op dat stukje,da's jou manier van warm rijdenMarcel B. schreef:Ik deed geen moeite, was nog niet warmStrijder schreef:Leuk om te wetenPatrick (Basic) schreef:het lukte florus wel
maar die had ook nog een powerbox erop toch?
Je hoeft het niet toe te geven,'t is mijn auto toch nie meer.
Weet wel dat de willy van Strijder niet 1 van de traagste is

En toegeven doe ik toch niet


In het echt issie nog veel mooierPatrick (Basic) schreef:Echt supervet !!!Clio Baccara 16v schreef:Geen filmpje, maar heb wel een fototje.
http://www.cliobaccara16v.nl/DSCN0300.JPG
http://www.cliobaccara16v.nl/DSCN0303.JPG
Gr, Frits.
Hebben ze mooi weggewerkt onder de motorkap.

Vooral het interieur is zeer netjes gemaakt

Bang voor tegenslagen?Marcel B. schreef:Ja jij 180, ik dus nietFlorus schreef:ooooo,vandaar dat we 180 reden op dat stukje,da's jou manier van warm rijdenMarcel B. schreef:Ik deed geen moeite, was nog niet warmStrijder schreef:Leuk om te wetenPatrick (Basic) schreef:het lukte florus wel
maar die had ook nog een powerbox erop toch?
Je hoeft het niet toe te geven,'t is mijn auto toch nie meer.
Weet wel dat de willy van Strijder niet 1 van de traagste is
En toegeven doe ik toch nietNiet dat et uitmaakt... maar dat ie niet een van de traagsten is, dat zal zonder meer waar zijn, denk zeker niet dat ik em onder de 7 secs naar de 100 krijg, ga et geeneens proberen ook


Zal zoveel niet schelen lijkt me?Strijder schreef:Hij is niet de enige MerijnMerijn schreef:De Willi van Marcel is, zonder opfokwerk, gewoon sneller dan normaal. Dat durf ik wel te stellen. Hoe snel durf ik niet te zeggen, want dat heb ik zelf nooit getest.
Die heeft toch een RVS spruitstuk?Merijn schreef:De Willi van Marcel is, zonder opfokwerk, gewoon sneller dan normaal. Dat durf ik wel te stellen. Hoe snel durf ik niet te zeggen, want dat heb ik zelf nooit getest.
[img]http://smile.smilies.nl/444.gif[/img] Andersom,orignele willy spruitstuk is 4-1, en Die van Devil is 4-2-1Thierry schreef:De originele is een 4-2-1 en de Devil is een 4-1 en de buizen van de originele leken ook wel dunner te zijn
Bij de originele,komen alle pijpen bij elkaar in de collector,en er gaat dan 1 voorpijp naar de cat. toe.
Bij de Devil komen de pijpen 2 bij 2 bij elkaar in de collector en gaan dan met 2 pijpen naar de cat. toe.,daardoor krijg je een mooier verloop van uitlaatgasafvoer,en daardoor iets winst
Bij de Devil komen de pijpen 2 bij 2 bij elkaar in de collector en gaan dan met 2 pijpen naar de cat. toe.,daardoor krijg je een mooier verloop van uitlaatgasafvoer,en daardoor iets winst
