je eerste goeie aankoop

[/heel vervelende modus]
Niet altijd. Met een losse sub out kan je het bass level van je subwoofer regelen en is dan ook alleen voor je sub.Erik Olijnsma schreef:3 pre out is gewoon hetzelfde
ligt gewoon aan de uitleg van de fabrikant
is een sub-out ook geen mono?marcel16v schreef:Niet altijd. Met een losse sub out kan je het bass level van je subwoofer regelen en is dan ook alleen voor je sub.Erik Olijnsma schreef:3 pre out is gewoon hetzelfde
per radiomerk en type verschillend... de alpine CDA-9833 van de vorige pagina ken zowel mono als stereo ingesteld worden.Marcel B. schreef:is een sub-out ook geen mono?marcel16v schreef:Niet altijd. Met een losse sub out kan je het bass level van je subwoofer regelen en is dan ook alleen voor je sub.Erik Olijnsma schreef:3 pre out is gewoon hetzelfde
Wel altijd, want de 3e pre out, is de sub out, en meestal ook instelbaar vanaf de HU, zal een enkele keer niet zo zijn bij 3 pre-outs.marcel16v schreef:Niet altijd. Met een losse sub out kan je het bass level van je subwoofer regelen en is dan ook alleen voor je sub.Erik Olijnsma schreef:3 pre out is gewoon hetzelfde
Klopt dan wel.Maik (WOOFER) schreef:maar 1pre out + 1 sub out.
Houd in dat je 1 versterker voor je speakers kan aansluiten en 1 voor je subwoofer..
(ik geef volgens mij al het antwoord maar toch)
Verkocht... Vanaf 14 November dus in mijn cliojoeri_clio16V schreef:ik heb er 1 liggen voor je, voor 200 euro is ie van jou.
MOSFET 50W x 4 hoog vermogen, CD head unit met RDS en CD-wisselaarbediening, MP3/WMA, afstandsbediening enz..
en niet anders en zit er bij mij ook inDouwe schreef:Hehehe iddFerdy schreef:das de radio van Douwe, pas maar op !Riël schreef:[img]http://www.prodigit.net/clarionDB/image ... RMP-Eu.gif[/img]
Dit bijvoorbeeld, lijkt meer op een ladyshave dan een radio.neuh geintje smaken verschillen gelukkig anders werd het saai hier
persoonlijk vindt ik zowel de design als de sound van die clarion
Riël schreef:MP72 moet zeker te vinden zijnWaar heb je gezocht?
Op ebay.de vind je ze.
MP54 is ook ok! [img]http://www.caraudio24.de/autoradios/cd/acapulco.jpg[/img]
De blaupunkt vind ik qua design altijd wel strak. Verder blijft blaupunkt een van de betere merken.