Chris: Nieuw Renaultje zoeken... (Pug verkocht)
Even een kleine sneak met de telefoon gemaakt
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/IMAGE_00013.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/IMAGE_00013.jpg[/img]
Welke kleur is dat nou?
-
Chris@R5 schreef:Dash wordt ook daar metallic paars

Ssangyong Rexton : [img]http://images.spritmonitor.de/313612.png[/img]
Ja maar dat weet ik nog niet in welke kleur. Dat betekent ook deurpanelen en achterpanelen.
Ik denk aan metallic zwart of metallic groen. Ik weet nog niet.
Ik denk aan metallic zwart of metallic groen. Ik weet nog niet.
Laatst gewijzigd door Chris@R5 op wo 22 feb 2006 22:28, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Nu alleen die vreselijke mintgroene knoppen nog een keer vervangen chris? 
Project: GTT Blue Sport
Dan zal hetl wel weer anders zijnJacco Osté schreef:Netjes gedaan hoor
5 maart ff int eggie bekijken
De mintgroene accenten zijndan waarschijnlijk weer een ander kleurtje.
Morgen heel misschien als ik zin en tijd heb kijken voor een andere uitlaat.
Heeeeeel misschien

makkelijk als je mensen wil irriteren, hoef je niet meteen met grootlicht te kloten 

ja, erg handig op een twingo, vooral als je een dikke dubbelasser aan t trekken bent

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Net als met de atoz bedoel je martijnHaas schreef:ja, erg handig op een twingo, vooral als je een dikke dubbelasser aan t trekken bent![]()

Project: GTT Blue Sport
bijvoorbeeld...malloot! 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zijn die knoppen niet gevoelig voor beschadigen als je ze gaat spuiten? Of doe je er ook blanke lak over ofzo?
Edit: lees net rest van dashboard? Wat zoal dan??

Laatst gewijzigd door Ronnie op do 23 feb 2006 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.
als je deze post leest in een text-based browser, dan lijkt het alsof je je dash rose gaat spuiten ...Chris@R5 schreef:M'n moeder heeft voor mij de knoop doorgehakt welke kleur de rest vn het dashboard wordt![]()
.
ANTRACIET.
Misschien met een metallic erdoor
Dat wat nu grijs is. Dus ook deurpanelen, achterpanelen, enz.Ronnie Detmers schreef:Zijn die knoppen niet gevoelig voor beschadigen als je ze gaat spuiten? Of doe je er ook blanke lak over ofzo?
Vandaag na lang zoeken een sierstuk gekocht á la Golf 1.
Dus schuin uitstekend langs de bumper (komt wel foto).
Een andere uitlaat werd of heel duur of heel moeilijk omdat universele dempers er niet in mijn smaak waren.
Tot na de zomervakantie blijft dit zo, omdat ik geen zin heb in veel herrie 1300km lang naar Zuid-Frankrijk. En ik vind dit persoonlijk heel erg mooi.
Ook de luchtinlaten in de motorkap zijn vervangen voor een gaasje op maat geklopt.
En het rechterachterlicht is ontdaan van het achteruitrijlicht.
Genoeg te klussen weer

Dan moet je of een bril kopen of een normale pctut schreef:als je deze post leest in een text-based browser, dan lijkt het alsof je je dash rose gaat spuiten ...Chris@R5 schreef:M'n moeder heeft voor mij de knoop doorgehakt welke kleur de rest vn het dashboard wordt![]()
.
ANTRACIET.
Misschien met een metallic erdoor

ik heb sinds gisteren een nieuwe bril ......Chris@R5 schreef:Dan moet je of een bril kopen of een normale pctut schreef:als je deze post leest in een text-based browser, dan lijkt het alsof je je dash rose gaat spuiten ...Chris@R5 schreef:M'n moeder heeft voor mij de knoop doorgehakt welke kleur de rest vn het dashboard wordt![]()
.
ANTRACIET.
Misschien met een metallic erdoor![]()
maar even serieus, "M'n moeder heeft voor mij de knoop doorgehakt welke kleur de rest van het dashboard wordt rose ." en dan een paar regels eronder "ANTRACIET"
maar inderdaad, t ligt aan mn browser.. hoewel rose niet slecht zou passen in een twingo

al een gelukChris@R5 schreef:Ik ben Wilma niet

Hé does lief tegen mijtut schreef:al een gelukChris@R5 schreef:Ik ben Wilma niet

t is gewoon leuk om ook een aantal niet roze twingos te hebben ...Wilma schreef:Hé does lief tegen mijtut schreef:al een gelukChris@R5 schreef:Ik ben Wilma niet![]()
Ff kleine update:
- Geen achteruitrijlicht meer
- Raamband
- Korte antenne
- Sierstuk
- Donkere knippers voor
- Donkere knippers zijkant
Gister een raambandje geplakt. De zon werd wel erg storend en ik hou er niet van steeds een zonnebril op te doen.
Hij blijft er voorlopig op zitten, maar ik zie liever een verduisteringsstrip in de voorruit zoals op m'n GTE zat.
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
Ook een sierstukje erop gezet. Beetje Golf Type 1 effect (schuine montage). Sierstukje blijft tot na de zomervakantie gezien de herrie die we anders 2800km moeten verdragen
![Afbeelding]()
- Geen achteruitrijlicht meer
- Raamband
- Korte antenne
- Sierstuk
- Donkere knippers voor
- Donkere knippers zijkant
Gister een raambandje geplakt. De zon werd wel erg storend en ik hou er niet van steeds een zonnebril op te doen.
Hij blijft er voorlopig op zitten, maar ik zie liever een verduisteringsstrip in de voorruit zoals op m'n GTE zat.
Ook een sierstukje erop gezet. Beetje Golf Type 1 effect (schuine montage). Sierstukje blijft tot na de zomervakantie gezien de herrie die we anders 2800km moeten verdragen

Laatst gewijzigd door Chris@R5 op do 2 mar 2006 19:56, 2 keer totaal gewijzigd.
Staat em goed!