Afgelopen zaterdag in Delft 1 straat naast de Molenstraat een Williams-blauwe clio 16v met gouden 17" velgen. Zag er top uit! (Reed aan de andere kant van de gracht, maar volgens mij was het geen echte Williams.)
Regelmatig als ik van A13 Delft-Noord Delft in rij op de parkeerplaatsen van een transportbedrijf (heet volgens mij Broekmolenweg) een zeer nette rode 16v.
Een zwarte clio:
carrosserie 1.8 16v (inclusief roest op achterschermen )
Interieur: Williams (alles)(zelfs stickertje op de deur)
Op verkoop blaadje stond 1.2 16v
Vanmidag gespot op de A-28 bij Soesterberg en gele clio RS,kenteken 59-GB-NP, hij was helemaal standaard
wel leuk twee de zelfde Gele kanarie,s achter mekaar aan effe omhoog
Vandaag gespot in Heesch. Gele renault 4 (GLX ofzo volgens mij) Met zwarte streep over de motorkap. Flinke uitlaat eronder en 'sportief' gemaakt interieur...kenteken: KN-87-ZV
Zojuist met een Williams of mogelijk look-a-like (dikke uitlaat, verlaagd) op de A4/A13 gereden ter hoogte van Leidschendam richting het zuiden. Ik ging er af bij Delft Noord. Natuurlijk ff . Iemand van hier?
PaulRSi schreef:Vandaag gespot in Heesch. Gele renault 4 (GLX ofzo volgens mij) Met zwarte streep over de motorkap. Flinke uitlaat eronder en 'sportief' gemaakt interieur...kenteken: KN-87-ZV
Isda niet toevallig de 4 GT Turbo met die zwarte spoiler achterop en middenpijp?
Spotte vandaag in Befferwijk een babyblauwe R4 met wat witte striping. Zag er geinig uit
PaulRSi schreef:Vandaag gespot in Heesch. Gele renault 4 (GLX ofzo volgens mij) Met zwarte streep over de motorkap. Flinke uitlaat eronder en 'sportief' gemaakt interieur...kenteken: KN-87-ZV
Isda niet toevallig de 4 GT Turbo met die zwarte spoiler achterop en middenpijp?
Spotte vandaag in Befferwijk een babyblauwe R4 met wat witte striping. Zag er geinig uit
aan het einde van de middag gespot op de aansluiting van de A20 naar de A12 1 renaut twingo met 1 grote k&n sticker op de achteruit sport eind demper erop en RTC raam stickers op de beide zij ruiten
Nee deze had geen (opvallende) spoiler en een sportuitlaat links.... wel een grappig bakkie!
Donderdagavond tegen half 9 gespot op de a16 bij Dordrecht zuid. Ronald in zijn clio met witte achterschermen en afterburner (niet in actie op dat moment)
En vandaag (zondag) in Oudenbosch een witte GTE uit December 1987 achtervolgd tot in Bosschenhoofd. Toen moest ik de andere kant uit. Is gekocht bij Renault Janssen volgens de kentekenplaathouder.
net bij snowworld in de buurt(zoetermeer) clio williams die wel heel echt leek Alleen goude oz velgen eronder.
Ik ga binnenkort wel wat pics maken wat ik weet waar zijn huis woont
heb er 2 rtc stickers onder gedaan toen ik trug kwam had hij er 1 trug gedaan
Nu kijken of ie zich nog is aanmeld
Gister (zondag) op de A15 richting Rotterdam rond 14:45.
Een rode clio 16v ph.1 met sportuitlaat en een mexicaanse hoed op de hoedeplank.
Kenteken TD-HF-61
Zag hem te kort om op RTC kenmerken te letten.
En vandaag geparkeerd op de blauwe golven in Arnhem een zwarte (?) clio 16v.
Stond op de hoek geparkeerd, vlak naast het kruispunt na het tunneltje.
Had volgens mij dezelfde velgen als Chris onder z'n witte 5.
Zag hem in een flits staan vanuit de bus, dus weet er verder niks van.
Aan het begin van de middag zag ik een gele Clio RS (volgens mij met RTC stickers) richting Spijkenisse Brug rijden. Ik kwam net vanuit Hoogvliet de brug over. Wie was dat?