Lid worden Renault-tuning.nl
Omdat ik na aanmelding en betaling ook nog niets heb vernomen wilde ik een e-mail sturen naar de verantwoordelijke van de Renault Tuning Club.
Tot mijn verbazing staat er geen contact pagina met een e-mail adres van de verantwoordelijke ?
Misschien een idee ter aanvulling ? En wie kan ik hierop aanspreken ?
Met vriendelijke groet,
Zzpeedie...
Tot mijn verbazing staat er geen contact pagina met een e-mail adres van de verantwoordelijke ?
Met vriendelijke groet,
Zzpeedie...

-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
PM naar mij werkt snellerspeedline schreef:Omdat ik na aanmelding en betaling ook nog niets heb vernomen wilde ik een e-mail sturen naar de verantwoordelijke van de Renault Tuning Club.
Met vriendelijke groet,
Zzpeedie...

Stuur me je real name en spul via PM effe dan zoek ik het effe voor je uit .
Cheers
.:: TurboPowerr ::.
-
- Moderator
- Car: Megane
hoe kan je achter je lidnummer komen?
-
Is Martijn T met vakantie, want heb nog geen antwoord gehad of moet ik nog even geduld hebben?aus_tirol_16v schreef:doe ik dat evenTino schreef:Automaxx dan had je al een brief thuis gekregen moeten hebben? Die zijn allang de deur uit gegaan.aus_tirol_16v schreef:nou ben ik aan de beurt met geklaag![]()
ben met Automaxx lit geworden en heb toen meteen alles betaald, maar uhmmm heb ook met lidnummer enz.. nog niet gekregen. wanneer kan ik dit ong. gaan verwachten
Neem effe contact op met martijn T.
...::: RENO HEAVEN 'S OPEN :::...
....::: FOR 2004 TAX FREE :::....
....::: FOR 2004 TAX FREE :::....
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Hij hoeft geen weekje geduld te hebben als ik online benTom schreef:mischien zit Martijn T even aan e koffie.
Maar zonder gein, het is nog steeds vakantie tijd dus ik denk dat als je nog een weekje geduld hebt alles wel goed zal komen

.:: TurboPowerr ::.
-
- Moderator
dan kijk ik je bij deze heel erg lief aandennisvr schreef:tino lief aankijkenP@TB@D schreef:hoe kan je achter je lidnummer komen?
of mij vanavond

-
- Moderator
zo zit ik nu ook 

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Ojee, en dat met zo'n avatar... Ojeeeee......Merijn schreef:ff op de knietjes, Pat...
-
- Moderator
DoubleYou schreef:Ojee, en dat met zo'n avatar... Ojeeeee......Merijn schreef:ff op de knietjes, Pat...

-
- Contacteer:
Ik had nog even een vraag over het lid worden:
Hoe lang duurt het ongeveer tussen het geld overmaken en het kunnen bekijken van het ledengedeelte? Ik d8 dat ik aan het begin van deze maand mijn geld had overgemaakt, en 't is nu weer bijna september.
P@T, hoe lang duurde het bij jou? Of gaat het misschien anders als je bij de stand lid wordt?
Hoe lang duurt het ongeveer tussen het geld overmaken en het kunnen bekijken van het ledengedeelte? Ik d8 dat ik aan het begin van deze maand mijn geld had overgemaakt, en 't is nu weer bijna september.
P@T, hoe lang duurde het bij jou? Of gaat het misschien anders als je bij de stand lid wordt?
-
- Moderator
ik ben bij de stand lid geworden en heb meteen betaald is het makkelijkst vind ik
-
- Contacteer:
Hmm ja, naar wie? Naar jou? Ploegah stond aan het begin van de thread dus die heb ik een pm gestuurd, denk dat ik hem niet moet hebben. Toch? Ik heb namelijk nog niks terug gehad.Tino schreef:een pm werkt veel sneller.
-
Ik heb me net aangemeld ik neem aan dat het bedrag automatish van me bankrekening wordt afgeschreven?
en nu maar hopen dat het allemaal snel gaat ben wel beniuewd wat er op de verborgen delen staat.
en nu maar hopen dat het allemaal snel gaat ben wel beniuewd wat er op de verborgen delen staat.
het inschrijfgeld moet je zelf overmaken of de clubrekenign wouter...Wouter schreef:Ik heb me net aangemeld ik neem aan dat het bedrag automatish van me bankrekening wordt afgeschreven?
-
oke net overgemakt via internet :d
dus nu wachten
dus nu wachten
Voor mij hetzelfde, overgemaakt en (al een tijdje geleden) aangemeld 

-
- Über-Spammer
wil je avatar of andere leuke dingen zien die je nog niet hebt gezien op de site.
word dan lid
word dan lid

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
nou ja is dat zo maik?? waarom kan ik er dan geen krijgen?Maik (WOOFER) schreef:wil je avatar word dan lid
Project: GTT Blue Sport
-
- Moderator
UPP@TB@D schreef:hoe kan je achter je lidnummer komen?
-
- Contacteer:
PM Tino met je complete naam. Ik heb ook m'n lidnummer nu!P@TB@D schreef:UPP@TB@D schreef:hoe kan je achter je lidnummer komen?
-
- Moderator
ik had tino al lang geleden een pmejte gestuurd maar nooit lidnummer gekregen