Mijn eerste Renault!

Nieuw op de site? Stel je hier voor.

Mijn eerste Renault!

Postby Chaert » Mon 27 Aug 2018 18:04

Hallo,

Sinds mei de zeer trotse bezitter van een Megane RS 250 Cup met lederen Recaro's en de Sport Monitor. Tevens is de auto verlaagd doormiddel van een H&R verenset, is de uitlaat vervangen door een Milltek exemplaar en zijn er spacers (niet ideaal inderaad) geplaatst waardoor de wagen zeer breed oogt. Komende van een Alfa 147 had ik niet verwacht ooit nog een ander merk te bezitten maar de RS-modellen van Renault heb ik altijd gaaf gevonden. De opvolger van mijn 147 moest een Giulietta QV of een Megane RS worden. Kwam best onverwacht deze RS tegen en was meteen verkocht. Geweldige auto! Het stuurgedrag en de drang van de auto om constant sneller te willen zijn verslavend. Trek er daarnaast veel meer bekijks mee dan ik had verwacht, van collega's die in de pauze even rond de auto lopen tot jongens van een jaar of 10 bij de supermarkt die vragen of ze de binnenkant even mogen bekijken. De auto is hier ook bekend in het register had ik al gezien!

Verder ben ik woonachtig in het noorden van Friesland, ben ik in het dagelijks leven systeembeheerder en hebben computers en simracing naast auto's mijn grootste interesse.

Image

Image

Image

Image
Chaert

Car: Megane RS Cup

Re: Mijn eerste Renault!

Postby #Ron# » Mon 27 Aug 2018 18:53

Mooie auto! Geniet ervan. (Y)
#Ron#

Donateur
Car: Clio 4 RS Trophy

Postby Merijn » Mon 27 Aug 2018 19:13

Schitterende auto! Heel veel plezier ermee.

Welke sim ‘speel’ je? (Y)
Merijn
Über-Spammer

Donateur
Car: 5 GT Turbo

Postby Triggerhappy » Mon 27 Aug 2018 20:29

Ziet er strak uit! Hoe hou je hem zo glimmend? Op elke foto smetteloos haha
Triggerhappy

Car: Megane 3 Trophy + GT

Postby Chaert » Mon 27 Aug 2018 20:41

Merijn wrote:Schitterende auto! Heel veel plezier ermee.

Welke sim ‘speel’ je? (Y)

Dank! Ik speel vooral rFactor2 en af en toe Assetto Corsa voor de Nordschleife. Doe ook mee in de Virtual Endurance Championship waarbij 6, 8 en zelfs 24 uurs races worden gesimuleerd. Heel erg leuk met een groep om te doen!

Triggerhappy wrote:Ziet er strak uit! Hoe hou je hem zo glimmend? Op elke foto smetteloos haha

De vorige eigenaren verdienen alle lof voor de staat van de auto, werkelijk smetteloos, ik hoef hem alleen maar bij te houden. Elke week even in de wasbox.
Chaert

Postby Rik Hamberg » Mon 27 Aug 2018 21:42

Welkom!!

Wat blijft het een mooie combi, dat grijs met de 19 inch STEEV velgen en de rode remklauwen van het cuponderstel :worship:
<>RenaultSport<>--------------------------Projectpagina
Rik Hamberg

Donateur
Car: Clio IV R.S. (JS)

Postby Jonh » Mon 27 Aug 2018 23:35

Welkom Chaert, mooie Megane RS heb je.

Ik heb me ook met simracing bezig gehouden. Net na de overgang van rFactor naar rFactor 2 ben ik gestopt en na 2 jaar piekeren alles verkocht. Zou kunnen dat ik een aantal mensen met en tegen wie jij racet ook ken. :)

viewtopic.php?p=2334633#p2334633
Jonh

Donateur
Car: Twingo RS Gordini,R8

Postby Roald » Tue 28 Aug 2018 7:34

Welkom en gefeliciteerd met deze gave RS (Y)
Roald

Car: 19 16v PhII 2.0T

Postby Chaert » Tue 28 Aug 2018 17:31

Dank allen! Wil er nog wat kleine dingetjes aan veranderen, ik zou bijvoorbeeld graag een alcantara stuur willen zoals die in de 2014 Trophy zit en een RS pookknop.

Rik Hamberg wrote:Welkom!!

Wat blijft het een mooie combi, dat grijs met de 19 inch STEEV velgen en de rode remklauwen van het cuponderstel :worship:

Ja ik vind Jaune Sirius een geweldige kleur, geeft de auto een 'racey' look, dit grijs in combinatie met de velgen vind ik voor dagelijks gebruik echter een stukje chiquer.

Jonh wrote:Welkom Chaert, mooie Megane RS heb je.

Ik heb me ook met simracing bezig gehouden. Net na de overgang van rFactor naar rFactor 2 ben ik gestopt en na 2 jaar piekeren alles verkocht. Zou kunnen dat ik een aantal mensen met en tegen wie jij racet ook ken. :)

viewtopic.php?p=2334633#p2334633

Gave simulator zeg! Het is een kleine wereld dus de meeste namen duiken altijd wel weer op. Jammer dat je niet meer racet, rFactor2 is zijn huidige staat is absoluut weer het proberen waard!
Chaert

Postby Patrick RS » Wed 29 Aug 2018 10:41

Heerlijke auto!! Van harte!
Patrick RS
Moderator

Donateur
Car: Mégane 3 RS

Return to Wie is wie