Goed wederom de Turbo naar de kloten ....zelfde probleem ....
IC vol olie, pluim uit de pijp ..olie uit het blok.
Ik geloof dat ik gek word......
Tijdens de ochtend rit (rally van oerlandschap) is ie wederom bezweken..
Ik dacht al dat ik hem licht zag pluimen af en toe .....en toen later was het prijs....een grote plof en blauw ...wit ..overal rook.
Dan dan sta je ergens midden in de eifel.....
Anwb bellen verzekering bellen .....mooie praat over speciale behandeling van klassiekers maar meteen naar huis brengen dat doen ze niet ...
Ze gaan eerst kijken of ze hem kunnen maken binnen 5 dagen bij de lokale garage ...lukt dat niet komt ie naar NL met de tijd ...daar zit ik dus niet op te wachten.
Nu komt Lex met zijn camper en oprijwagen met daar op een A110 meestal naar zo'n mooie rally en meestal komen we elkaar wel tegen tijdens de rit...we houden er beide van om de wagens de sporen te geven....
En die bood aan om de T2 achterop de trailer te vervoeren en dan met zijn A110 naar huis te rijden...hij vertelde juist eerder die ochtend dat ie dat liever niet deed omdat het toch wel afzien is op een lange afstand.
Samen met zijn zoon heeft ie eerst de rit uitgereden ( er was nagenoeg maar 1 weg terug naar de startplek waar de camper stond...) A110 opgeladen en met vlotte gang naar mij gekomen.
Al met al 4 a 5 uur genoten van de duitse natuur.... voordat Lex weer terug was op mijn plek waar ik gestrand was.
Joost en ik zeiden al tegen elkaar ....euh wie gaat waar in rijden ?
Hoe groot is die camper ? want Lex zijn zoon is 13 ....
Dus 1 van ons moest of met de camper en trailer rijden of met de A110
Goed toen kwam de camper in zicht....mmm das geen kleintje. oeps.
En nou was het eigen niet echt een autotrailer maar een aanhanger...de A110 past er makkelijk op maar een Turbo 2 is net ff breder...
Maar met wat steken en meten ...hem er op gekregen.
http://i277.photobucket.com/albums/kk55 ... 000631.jpg[/img]
En toen kwam het hoge woord eruit ....Jochem rij jij maar met de Camper want ik moet met de A110 ivm de verzekering....vette pech ouwe.
Goed dus Jochem ff met een Camper op pad en aanhanger....die je niet kon zien in de spiegels met daarop je TURBO 2 ....en door de haarspeld bochten van de Eifel.....als ik het al niet warm had dan kreeg ik het nu wel..
http://i277.photobucket.com/albums/kk55 ... 000632.jpg[/img]
Joost was in de A110 gekropen ( hij wel ) als passagier en ik mocht chauffeur spelen voor Valentijn de zoon van Lex....
Nog wat duimpjes onderweg gekregen ....ze moesten eens weten.
Kapot hok...
Oja en nog ff op de foto gezet door de duitsers....kon er ook nog wel bij.
Maar goed hij staat weer in de schuur ...met eeuwige dank aan Lex en Valentijn...
En nu ik zou over 2 weken op vakantie gaan met Florus en de T2....dat word hem dus niet ben ik bang..
Dus dan de GTA maar in orde maken......
Echt die ouwe zooi....