Op verzoek van Patrick B. zal ik me even voorstellen ondanks dat ik helemaal geen Renault rijder ben.
Mijn naam is John en ben inmiddels de 50 al voorbij.
In begin '80 heb ik ooit eens met veel plezier een R16 TS gereden van '72.
Het was een heerlijke reisauto maar door de vele gebreken heb ik hem weg moeten doen. Ding was al niet goed toen ik hem kocht maar ik was eigenwijs en moest en zou hem hebben.
De laatste 7 jaar rijd ik Alfa Romeo en dat met veel plezier.
Het is een 156 uit 2003 met een 1.9JTD 16v motor met ruim 200PK nu.
Omdat ik wat bekender ben met Water/Methanol Injectie kwam ik hier terecht. Vaak Google ik op woorden als Methanol Injectie of Water Injectie om te lezen hoever Nederland is met haar kennis over dit fenomeen.
Jammer genoeg zijn er maar een handjevol mensen die zich hierin verdiepen en degenen die het goed snappen komen vaak uit één of andere vorm van racerij en houden hun kennis voor zich om de concurrentie niet op gedachten te brengen.
Zo kwam ik dus op in DIT topic terecht.
Als er vragen zijn over WMI wil ik ze graag beantwoorden als ik dan kan en zo niet dan heb ik genoeg bronnen die ik kan aanboren.
shoppy is 'wie'
-
- Moderator
- Car: Megane

Welkom op de Renault club Nederland

En wie weet koop je nog is een Renault

Nogmaals welkom
Als je nu Alfa rijd kan een Renault alleen maar meevallen
Of heb jij 1 van de minder erge 'probleemgevallen'?

Als je nu Alfa rijd kan een Renault alleen maar meevallen

Wie weet!Patrick.B schreef:![]()
![]()
![]()
Welkom op de Renault club Nederland![]()
En wie weet koop je nog is een Renault
Bedankt voor de gastvrijheid in ieder geval Patrick.
shoppy schreef:Op verzoek van Patrick B. zal ik me even voorstellen ondanks dat ik helemaal geen Renault rijder ben.
Mijn naam is John en ben inmiddels de 50 al voorbij.
In begin '80 heb ik ooit eens met veel plezier een R16 TS gereden van '72.
Het was een heerlijke reisauto maar door de vele gebreken heb ik hem weg moeten doen. Ding was al niet goed toen ik hem kocht maar ik was eigenwijs en moest en zou hem hebben.
De laatste 7 jaar rijd ik Alfa Romeo en dat met veel plezier.
Het is een 156 uit 2003 met een 1.9JTD 16v motor met ruim 200PK nu.
Omdat ik wat bekender ben met Water/Methanol Injectie kwam ik hier terecht. Vaak Google ik op woorden als Methanol Injectie of Water Injectie om te lezen hoever Nederland is met haar kennis over dit fenomeen.
Jammer genoeg zijn er maar een handjevol mensen die zich hierin verdiepen en degenen die het goed snappen komen vaak uit één of andere vorm van racerij en houden hun kennis voor zich om de concurrentie niet op gedachten te brengen.
Zo kwam ik dus op in DIT topic terecht.
Als er vragen zijn over WMI wil ik ze graag beantwoorden als ik dan kan en zo niet dan heb ik genoeg bronnen die ik kan aanboren.
Volgens mij ken ik jou ergens van hahaha...
Is er naar mijn foto´s gekeken?

Ik denk dat je bij Alfa niet over 'probleemgevallen' kunt praten.tutuur schreef:Nogmaals welkom![]()
Als je nu Alfa rijd kan een Renault alleen maar meevallen![]()
Die zijn namelijk standaard.
Bij iedere Alfa krijg je de problemen er als accessoires gratis bij

-
- Contacteer:
Welkom hier