Arthur's R9-R > Jan's R9-R
nou..... ik heb een nieuwe daily gekocht.
in de vorm van een renault 9 van 2de eigenaar overgenomen met 118k op de klok. echter staat het blokje wel vast omdat hij doorgereden is met een lekke kachelradiateur
viva la sleeper
de beloofde foto's:
zo staat hij er nu bij:
in de vorm van een renault 9 van 2de eigenaar overgenomen met 118k op de klok. echter staat het blokje wel vast omdat hij doorgereden is met een lekke kachelradiateur
viva la sleeper
de beloofde foto's:
zo staat hij er nu bij:
Laatst gewijzigd door tutuur op zo 3 mei 2015 19:51, 75 keer totaal gewijzigd.
Vet, good old times, wat jij Martinus?
Tja zo had ik ooit ook eens een 19-16v gesloopt, totdat ik die Neger bovenop een busje zette.
GTL is fase 2 zeker? Vind een fase1 front met de dubbele koplampen wel veel gaver.
Tja zo had ik ooit ook eens een 19-16v gesloopt, totdat ik die Neger bovenop een busje zette.
GTL is fase 2 zeker? Vind een fase1 front met de dubbele koplampen wel veel gaver.
tis een 86'er maar wel met dubbele koplampen.
dit vind ik ook het mooiste
origineel hollander btw
staat ook een 83'er te koop momenteel (MP) voor 550, lijkt me ook niet verkeerd
dit vind ik ook het mooiste
origineel hollander btw
staat ook een 83'er te koop momenteel (MP) voor 550, lijkt me ook niet verkeerd
Hmm.. tja ik zal ws. nooit de lol ermee hebben als m'n 1e Cheverny, maar toch het blijft een leuk model.
Vooral die handrem nu in de sneeuw is echt te geweldig, paar winterbandjes op de vooras en die handrem is niet eens nodig
Vooral die handrem nu in de sneeuw is echt te geweldig, paar winterbandjes op de vooras en die handrem is niet eens nodig
zat ik dus ook aan te denken
heb vorig jaar erg veel lol beleefd aan m'n 5je!!
heb vorig jaar erg veel lol beleefd aan m'n 5je!!
Zo'n 9 is echt 3x beter door de langere wielbasis, geloof mij maar, ik heb heel wat twindrifts tegen een 309 gedaan.
Hoogste funauto, wat dat betreft, die ik gehad heb
[img]http://www.xs4all.nl/~elffers/5GTT/Neger.jpg[/img]
Hoogste funauto, wat dat betreft, die ik gehad heb
[img]http://www.xs4all.nl/~elffers/5GTT/Neger.jpg[/img]
nu zit ik alleen nog met het gezeik met de achteras voor word niet zo'n probleem...
plan is trouwens om de f7r er in te hangen, ruimte genoeg
plan is trouwens om de f7r er in te hangen, ruimte genoeg
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
pussy's
allemaal zeiken om die achterassen, ze brengen auto langs mij en ik ram het los met mijn bottenarmpjes
wel gaaf een 9, lekker fout
allemaal zeiken om die achterassen, ze brengen auto langs mij en ik ram het los met mijn bottenarmpjes
wel gaaf een 9, lekker fout
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
dat bedoel ik niet achterassen heb ik ook nooit problemen mee gehad om te verlagen.
ik bedoel een schijfconversie, lees dat een achteras van een 5 of clio niet past.... van een 19 wel maar daar is de auto veel te smal voor
nja, anders maar trommelremmen
ik bedoel een schijfconversie, lees dat een achteras van een 5 of clio niet past.... van een 19 wel maar daar is de auto veel te smal voor
nja, anders maar trommelremmen
-
- Berichten: 1556
- Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
- Locatie: Bergen op Zoom
grappig zo'n hok arthur
welk blok komt er nou in??
uit de blauwe 16v?
welk blok komt er nou in??
uit de blauwe 16v?
*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
hmm op die fiets
op twingo's lukt het ze ook, kan het niet op die manier?
en adners een achteras van een 9/11 turbo fixxen, zat te krijgen
op twingo's lukt het ze ook, kan het niet op die manier?
en adners een achteras van een 9/11 turbo fixxen, zat te krijgen
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
tutuur schreef:nu zit ik alleen nog met het gezeik met de achteras voor word niet zo'n probleem...
plan is trouwens om de f7r er in te hangen, ruimte genoeg
overigens had ik dit idee al lang geleden en dit zal nu wss werkelijkheid worden
[img]http://i50.tinypic.com/10e0kdy.png[/img]
Doe trouwens eens een foto! Dit is toch geen topic zo...
Als ie er niet voor het einde van de dag staat, vraag ik een slotje aan
Btw die velgen zijn geen pan voor een 9, daar moet gewoon iets oldskools onder.
Als ie er niet voor het einde van de dag staat, vraag ik een slotje aan
Btw die velgen zijn geen pan voor een 9, daar moet gewoon iets oldskools onder.
heb je de auto nog niet, vrijdag haal ik em op dus dan zal ik even foto's maken
wanneer haalt er iemand eens een volvo 340 en hangt daar een f7p/r in?
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
dan liever een 11 of een 9
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Welke uitvoering van de 340 bedoel je, degene met variomatic, voorwielaandrijving of ala de 360 met handbak en rwd?
Allemaal wel gaaf, al moet je wel rekening houden dat je dan het blok rechtop zet en dus een rechte carterpan moet zoeken, spruitstuk om moet zien te keren oid.
En tja een 340 is gewoon echt spuuglelijk, de 9 is wel authentiek omdat je zo vroeger je eerste autootje tekende.
Allemaal wel gaaf, al moet je wel rekening houden dat je dan het blok rechtop zet en dus een rechte carterpan moet zoeken, spruitstuk om moet zien te keren oid.
En tja een 340 is gewoon echt spuuglelijk, de 9 is wel authentiek omdat je zo vroeger je eerste autootje tekende.
ah ja bedoel de 360. de variomatic blijft inderdaad niet heel met dat vermogen. Maar een 360 met f7 motor geeft toch een leuk drift bakkie. Ik geef toe dat een 9/11 een mooier design hebben. niks gaat boven deze 11Steven schreef:Welke uitvoering van de 340 bedoel je, degene met variomatic, voorwielaandrijving of ala de 360 met handbak en rwd?
Allemaal wel gaaf, al moet je wel rekening houden dat je dan het blok rechtop zet en dus een rechte carterpan moet zoeken, spruitstuk om moet zien te keren oid.
En tja een 340 is gewoon echt spuuglelijk, de 9 is wel authentiek omdat je zo vroeger je eerste autootje tekende.
[img]http://www.tuningfever.fr/pics-max-1330 ... o-1988.jpg[/img]
Dat ding stond toen toch te koop? Je had gewoon niet zo krenterig moeten zijn, het bankstel en de TV moeten verkopen. En dat ding moeten nemen.
Ik vind de achterkant van de 11 wat minder, daarom is een 9 weer gaver, maar de 11 is wel leuker op te leuken in rallytrim
Ik vind de achterkant van de 11 wat minder, daarom is een 9 weer gaver, maar de 11 is wel leuker op te leuken in rallytrim
heb de eigenaar toen weten te vinden maar hij was helaas niet te koop.
precies hoe ik er over denk! vind de achterkant van zo'n 11 echt spuuglelijk!!
maar is die achteras en cardan van zo'n volvo niet onder de 9 te bouwen
dat zou helemaal ultiem zijn
edit: me buurman heeft zo'n volvo, leek me nog wel geinig in de winter mrja, liever een renault
maar is die achteras en cardan van zo'n volvo niet onder de 9 te bouwen
dat zou helemaal ultiem zijn
edit: me buurman heeft zo'n volvo, leek me nog wel geinig in de winter mrja, liever een renault
Net te horen gekregen dat ik toch geen 1.4 meer heb staan. Wie heeft er ook alweer een gte motorsteun liggen? Ziet er naar uit dat ik volgende week toch maar flink aan de slag moet
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Hee mijn oude auto ....daar heb ik ook nog ruim een jaar in gestuurd.Steven schreef:Zo'n 9 is echt 3x beter door de langere wielbasis, geloof mij maar, ik heb heel wat twindrifts tegen een 309 gedaan.
Hoogste funauto, wat dat betreft, die ik gehad heb
[img]http://www.xs4all.nl/~elffers/5GTT/Neger.jpg[/img]
Daarna heeft stevie hem gedood
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Oja dat was al weer vergeten ...21 turbo voorstoelen dat zat wel
Tja het ken gebeuren................
Tja het ken gebeuren................
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Whehe...lang leve de 9's
Heb toch af en toe spijt dat ik m weg gedaan heb...maarja, ook die hokken rotten onder je reet vandaan. Jammer genoeg paste de veerpoten van een 5je ook niet rechtstreeks anders had ik m toen ook wel verlaagd. En aan de achterkant heb je weer te weinig ruimte voor leuke dikke wielen...
Maar wel gaaf om daar een project van te maken
Heb toch af en toe spijt dat ik m weg gedaan heb...maarja, ook die hokken rotten onder je reet vandaan. Jammer genoeg paste de veerpoten van een 5je ook niet rechtstreeks anders had ik m toen ook wel verlaagd. En aan de achterkant heb je weer te weinig ruimte voor leuke dikke wielen...
Maar wel gaaf om daar een project van te maken
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Berichten: 564
- Lid geworden op: ma 10 dec 2007 9:35
- Locatie: Leiden
Leuk tuur!
Ben benieuwd, ik hou je topic in de gaten
Ben benieuwd, ik hou je topic in de gaten
Clio Williams '95 & 5 GT Turbo '90 & Vw transporter '80
-
- Berichten: 6133
- Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
- Locatie: Heiloo
- Contacteer:
ik heb toch een volvo 66Geert schreef:wanneer haalt er iemand eens een volvo 340 en hangt daar een f7p/r in?
turbo in wording
dat is nog erger
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Zijn de aandrijfassen van een gtt en 9 net zo lang? Die ga ik wel nodig hebben met f7r d'r in