De details:
Ik ga proberen om het hotel waar Ringweekend 2-2006 weer te regelen. Dat is Hotel Am Tiergarten[edit]Maifelder Hof in Mayen[/edit]. Zodra ik een idee heb van het aantal deelnemers, zal ik daar met hen contact over hebben. Reken qua prijs op ongeveer 45 euro p.p.p.n.
Dit Ringweekend is een RTC-weekend, dus alleen voor leden. Ieder lid mag een introducee meenemen.
Om tijdig de slaapgelegenheid te kunnen regelen, is er een inschrijftermijn. Deze sluit op 25 maart .Je kunt met een PM naar mij opgeven, ik zal dan in dit topic de opkomstlijst bijhouden. Na 25 maart is je reservering definitief!
Chat en vragen graag hier.
Opkomstlijst:
Ivo en Esmeralda
Sas en ?
Paul en Jenny betaald
Steven en ? en ? betaald
Tom en Rob betaald
Steven(stk) en ? betaald
Martijn en Dick betaald
GJ en Haas betaald
Totaal: 17
Vertrekinformatie
We vertrekken vanaf 10 uur bij de McDonalds Venlo (Europaplein). Daar zal ik kort wat vertellen over de toertocht, waarna we met een aantal minuten tussentijd vertrekken. Jullie krijgen een boekje met route-informatie, een kopie van de kaart en informatie over de Ring mee.
Overig
Denk aan je paspoort, groene kaart en reisverzekering. Degenen die nog niet betaald hebben, kunnen dat dan nog contant bij mij doen. en natuurlijk wel eerst naar het GWK voor duitse euro's.