inderdaadRiël schreef:Hij moet de bout hebben, niet t dopje

inderdaadRiël schreef:Hij moet de bout hebben, niet t dopje
wel, bij andere slopen ben k 150 - 200 euro kwijt voor diezelfde kop...Haas schreef:100 eu?
hmz..das een dure. Heb tijdje terug een perfecte kop voor een starlet opgehaald voor 50 eu..
ik zou ff wat proberen te regelen
klinkt inderdaad stom, maar als k een ander blok koop op de sloop, dan zou k wel 2 maand garantie hebben.....Haas schreef: 100 met garantie? Welke wilde je? garantie tot de deur of tot de poort? heb bij een sloop nog NOOOOIT garantie gekregen, dus ja..wat denk je zelf?
Net of zij die kop nakijken, afpersen en gaan koekeloeren of dat ding helemaal goed is. Daar ga je toch ook voor naar de sloop
k heb al een paar duidelijke howto's gevonden..mtbiker schreef:kan je er dan aanuit? Want ik heb pas volgend weekend tijd moest je me nodig hebben, morgen distributieriempje op onze mégane gaan steken, en zondag met een vriendin gaan mtb'en (sorry, vriendinnen gaan voor)
ok, dank umtbiker schreef:staat dat normaal niet in het boekje van je auto?
Ik weet niet zeker maar het zou bij koude motor wel eens 0,15 voor de inlaat en 0,20 voor de uitlaat kunnen zijn.
die staat redelijk (lol) goed ja ...mtbiker schreef:zeker dat de klepspeling wel goed staat?
klepspeling was redelijk nauwkeurig afgesteld, voor zover ik weetRiël schreef:Zoals je auto loopt en hoe je het beschrijft klopt er volgens mij iets niet met de kleppen. Alle stoterstangen er weer goed in? De tuimelaars enzo zaten ook allemaal goed?
En klepspeling is écht goed afgesteld? Lijkt alsof die 3e veel te strak staat.
aiai, altijd die gaten uitblazen, anders krijg je problemen. Maar al je beschrijvingen duiden wel op een openstaande klep, of toch een klep die zo goed als open staat.tut schreef:k heb effe een lijst zitten overlopen met dingen die ik gedaan heb.. en k ben nu aan t denken dat het mogelijk zou kunnen zijn da'k vergeten ben bij 1 of 2 gaten de olie eruit te halen alvorens de kopbouten vast te draaien....
k ben nu aan t dneken dat dat eventueel ook een drukverschil kan teweeg brengen en zo dus een beetje compressie kan laten schieten. nee?