Clubspecial @ Zandvoort 16 juli 2006 *chat topic*
-
- Über-Spammer
wellicht een idee omdat het zo druk was op zandvoort. een keertje een meeting op circuit zolder in belgie. daar kun je voor een x bedrag op de baan rijden. weet niet precies welke dagen dat zijn, maar wil dat best wel eens uitzoeken als er meerdere geinteresseerden zijn.
Dat heb ik in December ook gedaan. 40 euro voor een uur, geloof ik en daar was toen echt geen ruk te beleven! Lekker rondscheuren, zonder veel in je spiegels te hoeven kijken. Echt een superdag!
Ze zijn daar wel een stuk strenger met de geluidsnormen, trouwens...

Laatst gewijzigd door Merijn op ma 17 jul 2006 7:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Jammer dat de loadrunner er niet wasdennisvr schreef:zeg maar tegen beau dat de opkomst van de citroen cx club beroerd was 1 auto

Was te verwachten natuurlijk, zo'n lage opkomst

Heb je wel es met zo'n apparaat gereden?Marcel B. schreef:uiteindelijk reden er wel meer cx'en op de baan, stuk of 4 a 5, allemaal rijdende chicanes

Een krant heeft nog een betere wegligging

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Vorige keer was het smiddags juist heel erg druk, we hebben toen op een gegeven moment 107 auto's geteld die tegelijk op de baan waren...Merijn schreef:Snap ik, maar was het de vorige keer ook zo druk??dennisvr schreef:@merijn: tja het moet wel kostendekkend zijn natuurlijk
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
wel hoorJacco Osté schreef: Jammer dat de loadrunner er niet was![]()
Was te verwachten natuurlijk, zo'n lage opkomst![]()

whehehe, een slechte franse krant heeft idd minder bodyrollJacco Osté schreef:Heb je wel es met zo'n apparaat gereden?
Een krant heeft nog een betere wegligging

-
- Über-Spammer
dus het lijkt niet de moeite waard om voor te kijken?Dat heb ik in December ook gedaan. 40 euro voor een uur, geloof ik en daar was toen echt geen ruk te beleven! Lekker rondscheuren, zonder veel in je spiegels te hoeven kijken. Echt een superdag! Ze zijn daar wel een stuk strenger met de geluidsnormen, trouwens...
-
- Über-Spammer
is wellicht een idee voor komend voorjaar eens te doen dan. is een stukje verder rijden voor de noorderlingen, maar als je een leuke dag kunt hebben met minder gevaar maakt dat niet zoveel uit.
volgend jaar: ZOLDER?
zijn er hier al geinteresseerden? ik wil er nog geen topic voor starten namelijk....
volgend jaar: ZOLDER?

zijn er hier al geinteresseerden? ik wil er nog geen topic voor starten namelijk....
filmpje 
dat die dude van autofotos ook eens opschiet...kan nu nog niet zien of mijn charade op de foto staat

dat die dude van autofotos ook eens opschiet...kan nu nog niet zien of mijn charade op de foto staat

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Corina schreef:Gisteren tijdens de clubspecials werd ik aangesproken door een aardige man.
Die vroeg me of ik foto's van speciale of van alle auto's maakte.
Waarop ik antwoorde bijna alle.
Zodra de foto's online stonden mocht ik hier een post maken met de link er naartoe.
Bij deze doe ik dat.
![]()
je kunt ze hier vinden
have fun

Dit is een hele mooie foto van florus. Mooie bak
http://www.inque.org/gallery2/main.php? ... alNumber=2

http://www.inque.org/gallery2/main.php? ... alNumber=2
hahaha... Rijden heeft ie nooit gekund.

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ja en als je daar je clippingpoint met twee meter mist en je blijft gas geven haal je de bocht nietPatrickG schreef:Ohh die 306
Balen als het je auto is. Maar het risico is er als je op het circuit gaat rijden.

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
zo prima dag gehad drie keer gereden
recreatief was niks aan, na een halve ronde zag ik alleen nog een opgefokte opel speedster in mijn spiegels
en na twee ronden zag ik een mongool met een alpine in de vangrail staan, wat een hork was dat zeg
en zeker omdat die nog een invalide jongen als bijrijder meehad.
ach ja god straft onmiddelijk zeggen ze wel eens, was vast omdat die achter de pacecar al iedereen in wilde halen, ja op tempo redde die het niet
sportieve sessies waren top, vooral de laatste, lekker kunnen spelen met erwin
auto's zijn gelijkwaardig, ik wilde alleen teveel op oude slicks.
verremde me dus in de audi S en belande in de grindbak.
1 slick op drie plekken het staal erdoorheen
andere slick op 1 plek, maar ach ze waren toch op
opa heeft lekker gereden
recreatief was niks aan, na een halve ronde zag ik alleen nog een opgefokte opel speedster in mijn spiegels
en na twee ronden zag ik een mongool met een alpine in de vangrail staan, wat een hork was dat zeg

ach ja god straft onmiddelijk zeggen ze wel eens, was vast omdat die achter de pacecar al iedereen in wilde halen, ja op tempo redde die het niet

sportieve sessies waren top, vooral de laatste, lekker kunnen spelen met erwin

auto's zijn gelijkwaardig, ik wilde alleen teveel op oude slicks.
verremde me dus in de audi S en belande in de grindbak.
1 slick op drie plekken het staal erdoorheen

andere slick op 1 plek, maar ach ze waren toch op
opa heeft lekker gereden

Stuk of zes 5jes, BMW's, Alfa's diverse andere snelle bakken.PatrickG schreef:Met wat voor auto's reed je mee in die sportieve heat?
Meer respect voor elkaar, beter gedrag onderling, meer ruimte, alles toegestaan!

zo dan die is ook ziek van z'n dagje zandvoort
http://www.inque.org/gallery2/main.php?g2_itemId=10571
-
filmpje van de crash staat ook in dit topic~thijs~ schreef:zo dan die is ook ziek van z'n dagje zandvoort

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ging lekker he chrisChris schreef:Stuk of zes 5jes, BMW's, Alfa's diverse andere snelle bakken.PatrickG schreef:Met wat voor auto's reed je mee in die sportieve heat?
Meer respect voor elkaar, beter gedrag onderling, meer ruimte, alles toegestaan!

ff vergeleken met erwin, die reed 210 op einde rechte stuk, ik ietsjeeeee langzamer, dus ik denk zon 205
ik ben maar door twee man ingehaald
een westfield en erwin

@ Luco, ging zeker lekker... Op het rechte stuk ben ik alleen helemaal nergens!
En de laatste ronden reed ik rustig, omdat mijn auto begon te hikken wegens benzine gebrek! Met name heuvel op werd kritisch! Ik had geen zin om te stoppen, was benieuwd hoe ver ik zou komen.
Dennis heeft geklokt, en mijn rondetijden waren niet eens zo beroerd! Wat waren ze ook alweer?
@ Ronnie, opde foto's lijkt het of we alle ruimte hadden, maar het was echt hééél close!
Die Alpine dude reed sowieso heel vreemd, de ronde ,et de safety car... Iedereen netjes erachter, en meneer moet alles passeren...
Op de rechte stukken kwam hij ons constant voorbij, maar helaas heeft die beste man nog niet zoveel bochten ervaring...
Overigens dat ik eerst dat het een vriend van Luco was!
Later nog met die man gesproken, zelf gerestaueerd, zes jaar over gedaan, en hij rijdt met regelmaal op het circuit.

En de laatste ronden reed ik rustig, omdat mijn auto begon te hikken wegens benzine gebrek! Met name heuvel op werd kritisch! Ik had geen zin om te stoppen, was benieuwd hoe ver ik zou komen.

Dennis heeft geklokt, en mijn rondetijden waren niet eens zo beroerd! Wat waren ze ook alweer?
@ Ronnie, opde foto's lijkt het of we alle ruimte hadden, maar het was echt hééél close!

Die Alpine dude reed sowieso heel vreemd, de ronde ,et de safety car... Iedereen netjes erachter, en meneer moet alles passeren...

Overigens dat ik eerst dat het een vriend van Luco was!
Later nog met die man gesproken, zelf gerestaueerd, zes jaar over gedaan, en hij rijdt met regelmaal op het circuit.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik dacht dat dennis 2,30 had geklokt, maar met verkeer is dat niet echt representatief