ACT: Twingo I
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
michelwind schreef:Hoi.
Ik ben bezig met het tunen van mijn twingo.
en wil nu graag andere spiegels eraan gaan zetten en mijn interier wat nu groen is veranderen naar rood.
nu ben ik opzoek naar adapterplaten voor m3 spiegels alleen kan voor twingo geen adapter platen vinden.
zijn deze wel verkrijgbaar ?
Plus hoe kan ik mijn dashboard verlichting vervanging voor rood licht(ook dat plaatje waat de nummers opstaan) ben bang dat wanneer ik de verlichting verander naar rood de kleur gewoon groen blijft omdat het display gewoon groen is.
mvg michel
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Dit topic maar weer eens omhoog schoppen, het is hier veel te stil
Wie heeft er allemaal een 1.4 GTT blok in zijn/haar Twingo zitten en kan mij helpen met tips & foto's. Wil hier begin volgende maand mee gaan starten, dus alle hulp is van harte welkom

Wie heeft er allemaal een 1.4 GTT blok in zijn/haar Twingo zitten en kan mij helpen met tips & foto's. Wil hier begin volgende maand mee gaan starten, dus alle hulp is van harte welkom

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
waarvan die zwarte kort gereden is, toch?
ken verder eigenlijk alleen twingoturbo..das de enige die verder nog rijdt toch?
ken verder eigenlijk alleen twingoturbo..das de enige die verder nog rijdt toch?
Maakt niet uit of tie nog rijdt of niet. Ik wil foto's en tips van de bouw 
-
- Contacteer:
nouja.. als ie niet meer rijd, omdat het slecht in gebouwd is.......... 

Richard (?), twingobeast hier op het forum, heeft er ook een GT blok ingehangen, of in ieder geval laten hangen...
Wel een aantal problemen gehad, maar wat precies weet ik ook niet
twingo staat nu (in onderdelen) te koop...

Dit is waarschijnlijk een kopie van een Chou-Chou bodykit, deze body kit heb ik namelijk op mijn vorige twingo gehad enChris@R5 schreef:Ik blijf dit een mooie kit vinden. Is niet van Reichard, maar een Nederlands bedrijf...
Bodykit
kwam bij Sk vandaan
[img]http://www.rscc.info/bild/board/twingos/ronnie02.jpg[/img]
maar persoonlijk vind ik het 1 van de mooiste kits die er is, alleen als je hem origineel koopt wel 1 van de duurste

-
amaai das snel die fot's zijn nog maar pas gemaakt voor een reportage en die staan hie al op een nederlandse site

Mooie bumper van die blauwe twingo
beetje bescheiden en toch anders

beetje bescheiden en toch anders

hopelijk komt dit er goed door
Code: Selecteer alles
________
+^ +^ |"""\
,+^__,+^____|___)
.' # . _ ) _ |
^____^_/*\,,...+*'#
===== \\*/~~~~\\*/
``'
Als je heel goed kijkt (Of misschien juist niet, ik heb mn bril op en dies niet op sterkte
) lijkt het een beetje op een auto 

Iemand nog nieuw type achterlichten?
Beetje duur he?
Zo, morgen EINDELIJK de nieuwe voorruit erin zetten, heb veel te lang zonder gereden

Hier dusJacco Osté schreef:Richard (?), twingobeast hier op het forum, heeft er ook een GT blok ingehangen, of in ieder geval laten hangen...

Iemand nog nieuw type achterlichten?

Beetje duur he?

Zo, morgen EINDELIJK de nieuwe voorruit erin zetten, heb veel te lang zonder gereden

Gaat ie dat ding uitelkaar halen 

Onze twingo maakte de laatste tijd wat bijgeluid (klepperen bij sturen en bij het optrekken en stoppen) en net werd er geconstateerd dat de stabilisatorstangen links en rechts niet meer goed zijn. Weet iemand het artikelnummer van deze stangen zodat ik de renodealer kan bellen en vragen wat de kosten zijn of weet iemand hier toevallig de prijs?
Gr. Stefan
Gr. Stefan
en als je orgineel renault wilt hebben, dan kunnen ze aan de telefoon ook wel uitzoeken wat het artikelnummer is als je je kenteken bij de hand hebt.
daar betaal je tenslotte ook voor
daar betaal je tenslotte ook voor
-
- Über-Spammer
je kan ook de tuinslang pakken he, om te kijken of die echt waterdicht is
(maar regen is gratis
)

(maar regen is gratis

volgens mij hoef je niet lang te wachten, als ik de voorspellingen voor dit weekend zieNu ff een regenbuitje afwachten

Weet je hoeveel werk dat is?Gabri schreef:je kan ook de tuinslang pakken he, om te kijken of die echt waterdicht is![]()
(maar regen is gratis)

Neeje, de kit moest nog ff drogen

Joosten schreef:volgens mij hoef je niet lang te wachten, als ik de voorspellingen voor dit weekend zieNu ff een regenbuitje afwachten

Lekker weertje zo, in slaap dommelen bij het gerommel

En dan morgenochtend in een zwembad stappen

-
- Über-Spammer
pimping twingo met jaccozie
(of toch jakoezie)

Eergisteren is de bumper naar de spuiter gegaan voor de laatste aanpassingen en een spuitbeurt. (eindelijk
)
Weet iemand waar ik de kleurcode van de Twingo kan vinden, zodat die lieve man er een juist kleurtje op kan plakken

Weet iemand waar ik de kleurcode van de Twingo kan vinden, zodat die lieve man er een juist kleurtje op kan plakken

in het bakje onder de luchthapper staat op het blinkende (ondertussen waarschijnlijk dof geworden) plaatje ergens een getal bestaande uit 3 cijfers. dat zou het ongeveer moeten zijnMonica schreef:Eergisteren is de bumper naar de spuiter gegaan voor de laatste aanpassingen en een spuitbeurt. (eindelijk![]()
)
EDIT: 3e regel, middelste getal