is moeilijker dan je denkt

Ik zit nl. ook met een deukje in de deur van een kindje wat met zŽn auto ertegen aan is gekledderd (lijkt mij).MarcoG schreef:Jacco, waarom zou het waarborgfonds niet gaan lukken?
Ik zit nl. ook met een deukje in de deur van een kindje wat met zŽn fiets ertegen aan is gekledderd (lijkt mij).Xabre schreef:waarborgfonds vergoed geen vadalisme
Het gaat natuurlijk te ver om de auto van iemand te beschadigen, maar bekijk het ook eens van de andere kant. Als je hier vlak rond schiphol woont gebeurt het om de haveklap dat er auto's gestald worden.Xabre schreef:sommige lui denken dat een normale parkeerplaats hun eigendom is ofzo ook zo vaag
welkom terug jaccoJacco Twingi schreef:Zo!!!!!!!!!!!
Het is weer gedaan met de rust
Ik ben weer terug in ons heerlijke kikkerlandje
Na twee weken heerlijk genoten te hebben van zon, zee en strandwachtte me bij aankomst bij mn auto een onaangename verrassing:
Mn auto stond bij kennissen in Hoofddorp geparkeerd, gewoon netjes in een parkeervak tegenover hun huis...
Er was een overbuurman (waarschijnlijk) niet zo blij met het bezethouden van een parkeerplaats:
Rechterdeur:
Rechterachterscherm:
Toch maar eens kijken wat de mogelijkheden zijn om iets via de verzekering terug te krijgen
Ja idd weer betaald ,wel top dat het weer zo snel geregeld isdennisvr schreef:weer betaald ja?
shit zeg
(nu)
paz-maniac schreef:hadden we niet ergens een apart moppen topic????
Nice 2 B backHesselgouda schreef:Jacco, nice to have you back!!!, nu....kunnen we eindelijk die bak koffie plannen
Ja, dat kan wel zijn, maar volgens mij betalen we allemaal wegenbelasting#Ron# schreef:Het gaat natuurlijk te ver om de auto van iemand te beschadigen, maar bekijk het ook eens van de andere kant. Als je hier vlak rond schiphol woont gebeurt het om de haveklap dat er auto's gestald worden.Xabre schreef:sommige lui denken dat een normale parkeerplaats hun eigendom is ofzo ook zo vaag
In de toch al overvolle nieuwbouwwijken, met veeeeeeeel te kort parkeerruimte, is dat net de druppel die de emmer doet overlopen...
hoezo de safrane op de weg houden moeten em eerst nog halenForeverYoung schreef:Is dat niet veel leuker om gewoon de Safrane op de weg te houden, zulke strakke bakken zie je tenslotte nauwelijks. Of rijden ze af en toe nog wel eens?
Is het ook een Baccara? kan het niet gewaarworden op de foto's
wel een mooie exclusieve aanwinst weer
Lees de kleine lettertjes maar esoldskool schreef: hoezo de safrane op de weg houden moeten em eerst nog halen
is helaas geen baccara maar die spec. zal die wel krygen in de toekomst
zyn er tussen de 8 -12 van in nl. nu
opening tyden ?![]()
hoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijochem de haas schreef:Jij vieze vuile k#t ernie
Vet man mijn droom reno!!!oldskool schreef:hier onze nieuwste aan winst voor ons reno museum
andere museum reno's
21 nevada q
21t wit
21t blauw
21q blauw
5 gtt zwart ph2
5 gtt ph1 wit
en vanaf morge avond
[img]http://i15.photobucket.com/albums/a399/marcelgtt/2.jpg[/img]
Hersteller: Renault
Modellbezeichnung: Safrane biturbo
Typ: Limousine Hubraum: 2.963 cm3
Leistung: 193 KW =262 pk
Datum der Erstzulassung: 27. 06. 1994
Farbe: Grau Metallic-Lackierung:
Antrieb: Manuelle Schaltung
Ausstattungsmerkmale: Alarmanlage, Allradantrieb, Anhängerkupplung, Elektr. verstellbare Sitze, Elektrische Fensterheber, Höhenverstellbares Lenkrad, Katalysator, Klimaanlage, Klimaautomatik, Ledersitze, Leichtmetallfelgen, Radio / CD, Radio / Kassette, Top-Soundsystem, Zentralverriegelung, Ledersitze mit Ergomatic (d.h. per Knopfdruck aufpumpbare Luftpolster) u. Memory Sicherheitsmerkmale: ABS, Airbag Fahrerseite, Rücksitz-Sicherheitsgurte, Sicherheitsgurtspanner, Wegfahrsperre, perman. Allradantrieb, elektr. verstellb. Lenkrad, beheitzte Frontscheibe
alles was goed maar nu nog beter en sneller
toen ik de schade meldde bij de verzekering zei die telefoonmiepErik Olijnsma schreef:achterop rijdend verkeer heeft altijd de schuld, dus ook met een WA werdt dit vergoed
Code: Selecteer alles
Voertuigsoort Personenauto
Merk FIAT
Handelsbenaming FIAT PUNTO; 1.9 D
Kleur(en) Rood
Brandstof Diesel
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1910 cm3
Aantal zitplaatsen 5
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Massa ledig voertuig 1.010 kg
Maximum massa voertuig 1.545 kg