daarom vraag ik het ook, want hij wil met jou ruilen en jij hebt een megaantjeWilma schreef:Kijk eens in wel ACT dit staat schat
ACT: Twingo I
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Even het wist-u-dat topic bijhouden ErikWilma schreef:... Ik vanmiddag een Pink Passion gescoord heb
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Dat duurt lang.....Ronnie Detmers schreef:hmm ff checken dan, is de pink passion een Twingo dan??
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
wat moet jij nou weer met een twingoWilma schreef:Even het wist-u-dat topic bijhouden ErikWilma schreef:... Ik vanmiddag een Pink Passion gescoord heb

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Rijje...Erik Olijnsma schreef:wat moet jij nou weer met een twingoWilma schreef:Even het wist-u-dat topic bijhouden ErikWilma schreef:... Ik vanmiddag een Pink Passion gescoord heb

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
joh 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wat ik begrepen heb. Is dat de twingo voor dagelijks gebruik gaat worden, en de Cabrio als "showauto" en voor in de weekenden.Erik Olijnsma schreef:joh
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dat kan ook
is die cabrio inmiddels zo aangepakt dat er niet meer te rijden valt dan?
is die cabrio inmiddels zo aangepakt dat er niet meer te rijden valt dan?

Ik heb 14" (6J ET34) velgen met bovenstaande bandenmaat onder mijn best wat verlaagde twingoWilma wrote:
Is 185/55/14 een brede maat voor Twingo banden?
Ik krijg net een aanbieding van iemand die zijn Twingo weer standaard wil en zijn velgen met deze banden om wil ruilen met mijn velgen met wieldoppen

- liep aan tegen handremkabels (zo iets te verleggen mbv kabelbinders = opgelost)
- liep aan tegen een stukje van de binnenkant van de wielkast (wss alleen last van indien verlaagd of bij hele volle bepakking van de standaard twingo. oplossing: spoorverbreding, in mijn geval 10mm (afhankelijk van de ET waarde van de velgen))
- liep heel iets aan tegen veerpoot (alleen bij verlaging. oplossing: spoorverbreders)
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
en weer een pagina 

Het is slechts een afwijking van minder dan 5% ten opzichte van origineel, dus denk wel dat het allemaal pastJoosten schreef:ik vraag me alleen af of ze er onder kunnen.Wilma schreef:Is 185/55/14 een brede maat voor Twingo banden?
Ik krijg net een aanbieding van iemand die zijn Twingo weer standaard wil en zijn velgen met deze banden om wil ruilen met mijn velgen met wieldoppen
ik heb 185/55/13 en dat gaat allemaal mooi, maar als ze een stukje groter zijn denk ik dat je wat dingetjes zou moeten aanpassen
correct me if i'am wrong

En ja... Jouw bandenmaat heeft minder afwijking tov origineel

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
@ Royalty: De banden komen onder een twingo vandaan en de twingo van Wilma is (nog) niet verlaagd 
Dus een aantal problemen heeft ze al geen last van
Wel handig om zulke dingen te weten

Dus een aantal problemen heeft ze al geen last van

Wel handig om zulke dingen te weten

Bedankt jongens!
Als het doorgaat zal ik het zeker hier posten mét foto uiteraard

Als het doorgaat zal ik het zeker hier posten mét foto uiteraard
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Haha, kon eigenlijk zo ff niks terugvinden, ja alleen die roze Vibo, maar da was hem nietFrits schreef:Wat ik begrepen heb. Is dat de twingo voor dagelijks gebruik gaat worden, en de Cabrio als "showauto" en voor in de weekenden.Erik Olijnsma schreef:joh

In welk topic wordt er over me geroddeld?Ronnie Detmers schreef:Haha, kon eigenlijk zo ff niks terugvinden, ja alleen die roze Vibo, maar da was hem nietFrits schreef:Wat ik begrepen heb. Is dat de twingo voor dagelijks gebruik gaat worden, en de Cabrio als "showauto" en voor in de weekenden.Erik Olijnsma schreef:joh![]()
-
- Contacteer:
Alleen op meetings

Dat is niet waar! Deze quotes komen niet van een meeting. Of ze staan in het FNO / FND 

-
- Contacteer:
Ok ok...
blader dan maar eventjes een bladzijde terug schat

blader dan maar eventjes een bladzijde terug schat

Oké oké, ik heb het gezien
Ben ffies niet online en er wordt hier weer een pagina bij gepost
) spoorverbreders plaatsen?

Ben ffies niet online en er wordt hier weer een pagina bij gepost

Dus weinig tot geen problemen als ik 'm niet verlaag. En mocht ik toch zo eigenwijs zijn (kom maar op, is een inkoppertjeRoyalty schreef:Ik heb 14" (6J ET34) velgen met bovenstaande bandenmaat onder mijn best wat verlaagde twingo. Hierbij liep ik tegen de volgende problemen aan bij de achterbanden:
- liep aan tegen handremkabels (zo iets te verleggen mbv kabelbinders = opgelost)
- liep aan tegen een stukje van de binnenkant van de wielkast (wss alleen last van indien verlaagd of bij hele volle bepakking van de standaard twingo. oplossing: spoorverbreding, in mijn geval 10mm (afhankelijk van de ET waarde van de velgen))
- liep heel iets aan tegen veerpoot (alleen bij verlaging. oplossing: spoorverbreders)

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Haha, roddelen,nee joh?? Haha.Wilma schreef:In welk topic wordt er over me geroddeld?Ronnie Detmers schreef:Haha, kon eigenlijk zo ff niks terugvinden, ja alleen die roze Vibo, maar da was hem nietFrits schreef:Wat ik begrepen heb. Is dat de twingo voor dagelijks gebruik gaat worden, en de Cabrio als "showauto" en voor in de weekenden.Erik Olijnsma schreef:joh![]()

Uit het foto-topic...SQWilliams schreef:iemand ervaring met zo'n 16V motor in een twingo???
Geen ervaring mee, maar de Duitsers zijn er wel bedreven in volgens mij

http://www.twingo-board.de
http://www.twingo-portal.de/english/
Veel plezier met zoeken

nou schiet me net even weer een vraagje te binnen;
met koud weer heb ik last van dat mijn 96er Twingo inhoud bij laag toerental. Met name in de 3 en 4 als ik het gas wat dieper in trap bij lage toeren is het inhouden goed te merken.
mijn twingo is in het verleden heel slecht onderhouden geweest, ik weet niet of dat er mee te maken hebben. Heb alle filters vervangen, bougies ook en olie laatst.
zodra ik 5 km onderweg ben en het blokje beetje warm wordt dan heb ik er totaal geen last meer van
met koud weer heb ik last van dat mijn 96er Twingo inhoud bij laag toerental. Met name in de 3 en 4 als ik het gas wat dieper in trap bij lage toeren is het inhouden goed te merken.
mijn twingo is in het verleden heel slecht onderhouden geweest, ik weet niet of dat er mee te maken hebben. Heb alle filters vervangen, bougies ook en olie laatst.
zodra ik 5 km onderweg ben en het blokje beetje warm wordt dan heb ik er totaal geen last meer van
Beetje lief zijn voor het wagentje, is het vast niet gewend. Zal over een tijdje wel beter gaan!
Had het met m'n Mégane, die trok totaal niet vanuit z'n één. Inmiddels wel hoor
Had het met m'n Mégane, die trok totaal niet vanuit z'n één. Inmiddels wel hoor
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Even een vraagje: heb de lampjes uit mijn koplamp kapot, nou krijg ik die grote lamp er wel uit, dmv een klem, maar dat kleine lampje hoe krijg je die eruit? Kan er niet tussen met mijn hand, heb wel het stekkertje al los.
Groeten Ronnie.
Edit: Twingo uit 1995 oude koplampen.
Groeten Ronnie.
Zal vanmiddag ff kijken bij die van mij 
Kwartslag draaien en dan eruit trekken.Ronnie Detmers schreef:Even een vraagje: heb de lampjes uit mijn koplamp kapot, nou krijg ik die grote lamp er wel uit, dmv een klem, maar dat kleine lampje hoe krijg je die eruit? Kan er niet tussen met mijn hand, heb wel het stekkertje al los.
Groeten Ronnie.
hetwelbekendepakbeetenrukafsysteemRonnie Detmers schreef:Even een vraagje: heb de lampjes uit mijn koplamp kapot, nou krijg ik die grote lamp er wel uit, dmv een klem, maar dat kleine lampje hoe krijg je die eruit? Kan er niet tussen met mijn hand, heb wel het stekkertje al los.
Groeten Ronnie.

Oftewel: Trekken

*EDIT*: Edwin: kwartslag? Dan hebben ze bij mij nooit goed vastgezeten

Ja ach, je moet wat hè?Ronnie Detmers schreef:haha, nog een Twingo rijder, eindelijk een echte auto he
@ Jacco: ik geloof van wel hoor van die kwartslag. Kan het mis hebben of de jouwe zijn gaar

Sinds gister staat er ook hier een Twingootje 
Wat een kicken-bakkie
Misschien dat ik er eentje nog voor de zomer wil hebben om mee naar de middenlandse zee te rijden. Daar is me GTE toch te duur (onbetrouwbaar) voor

Wat een kicken-bakkie

Misschien dat ik er eentje nog voor de zomer wil hebben om mee naar de middenlandse zee te rijden. Daar is me GTE toch te duur (onbetrouwbaar) voor
Zal het laatste wel zijn, maar het waren toch mn oude koplampenEdwin16v schreef: @ Jacco: ik geloof van wel hoor van die kwartslag. Kan het mis hebben of de jouwe zijn gaar