Weet er iemand het bestelnummer van een "kouder" thermocontact. Dus ipv 92/85 graden (orgineel volgens mij), zoek ik bijvoorbeeld een 85/65 graden thermocontact voor de fan.
Kan iemand me hieraan helpen, want in schijndel bij de dealert zit een zeeeeeeer ondeskundig persoon in het onderdelenmagazijn die me nergens aan kan helpen. Ik heb al vaak zelf achter de computer plaats genomen om onderdelen op te zoeken, maar kreeg het nu ook niet gevonden.
Renault 5 GT Turbo Bestel Phase II 89'er (project)
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
Ik ben via Brezan op de site van facet http://www.facet.it terechtgekomen. Als je dan de lingua instelt op "English" kun je pas echt gebruik maken van hun uitgebreide catalogus.
Daar heb ik dus ook een nummer gevonden voor een koudere temperatuurswitch. Ik had de keuze uit zo'n 20 verschillende temperaturen met dezelfde aansluiting!
Het was ff zoeken, omdat hij alleen zoekt op orginele artikelen. Maar het is zeker te doen
Renault 5 GT Turbo Bestel Phase II 89'er (project)
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
ik zoek ook nog naar dat thermocontact met de lage temperatuur schakeling.
heb inmiddels de H-base cd-rom geraadpleegd en gevraagd bij de dealert maar heb nog steeds geen resultaat.
heeft iemand het origineel renault bestel nr of een aftermarket nr voor mij?
ik ga ook een 75 graden thermostaat monteren vandaar dat ik ook een thermocontact met een lagere temp zoek.
is het contact wat in de radiator zit.
artikel nummer 08.8003? is dat iets voor jou? is een M22x1,5 87-77 graden.
IS voor heel veel verschillende renault's zonder de 5. Maar de maten lijken overeenkomstig.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
ja dat weet ik heb het zelf ook op m`n pc maar er zijn ooit tehermocontacten geweest met een lagere temp voor volgens mij de fase 2 .
misschien dat iemand het kan opzoeken in de renault software?????
weet zeker dat ze bestaan heb er namelijk ooit 1 gekocht ongeveer 4 jaar terug.
zoals olijnsma al zei .. dit past wel in een 5je , zit bij mij in de f4 gt op gas zodat ie beter koelt ook een 77 graden thermostaat erin en gezorg dat de fan ook bij contact uit koelt...
ja hoor het is gelukt ism olijnsma bedankt jongen!!
ik ga voor de .03 dus en nu lekker slapen.
is trouwens net zo duur als bij JL tuning.
alsnog bedankt he JL
mark 5t schreef:ja hoor het is gelukt ism olijnsma bedankt jongen!!
ik ga voor de .03 dus en nu lekker slapen.
is trouwens net zo duur als bij JL tuning.
alsnog bedankt he JL
No Problem.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD