[R5 GTT] <> te koop, einde project <>

Vertel hier alles over je project.
Ad van Haperen
Contacteer:

1nsane schreef:nee idd, baal heel heel heel erg hard nu, heb er wel een flinke kater van, zeker nadat ik hem helemaal tiptop gemaakt heb :( enfin vandaag maar vroeg me nest in en morgen verder kijken wat ik eventueel nogmeer kan regelen, helaas heb ik een laffe zak als vader die alleen over de mail converseerd, heb hem nu teruggemailed dat als ik me studie niet kan volgen, hij me toekomst vergooid terwijl ie heeeele tijd geleden toen ik em eens aan de foon had gezegd had dat hij me studie zou betalen...

nu ga k eerst nog een stukje lekker hard SCHEUREN misschien dat ik daar wat vrolijker van wordt (U)
niet te hard he straks krijg je nog bekeuringen dat kun je nier gebruiken :wink: rij je ook wel een beetje voorzichtig en niet als een kip zonder kop.
1nsane

neuhhh ik kijk wel uit zeg na dat akefietje vorige x met de politie ;) maar nee ik kijk uit wat ik doe :) zal hem heelhouden :D
1nsane

AAAAAAARGGGGHH alsof het allemaal nog niet erg genoeg was, rij ik net, hoor ik ineens een soort geluid alsof er wat aanloopt ergens voor, geen wiellager achtig geluid maar net alsof er iets stroef aanloopt maar dan harder, geen piepachtig geluid maar meer van zo n oude stoptrein (btje lastig uitleggen) :S:S beetje vergelijkbaar met een trein die aan het remmen is die bijna stilstaat (Vind het er op lijken) heel vaag allemaal, t is rond de 60 a 70 als ik constant rij, erboven is het weg, eronder ook, en het werd ineens ff heel hard en toen was het weer heel zachtjes :evil: ik weet het allemaal niet meer... voor nu ga ik me nest maar in en slapen, heb het wel gehad
-PAZ-
Über-Spammer

hoe is de staat van de remmen voor???
R5GTT. Drive it like you stole it
1nsane

prima zover ik weet, achter is alles nieuw en voor was het verder goed, anders zou henk het wel vermeld hebben toen ik hem voor reparatie/apk had weggebracht onlangs
1nsane

misschien baklager ofzo?? heb zelf geen idee wat t kan zijn, heb em net ff snel op de krik gezet, wielen hebben geen rare spelingen ofzo en kan ze gewoon vrij ronddraaien, hoor aan beide kanten wel beetje sj sj sj dat het blokkie kleinbeetje langs de schijf loopt maar dat mag toch geen naam hebben? de versnellingen zijn verder nog prima want bij de "gas ineens loslaten" test springt hij niet uit de versnelling (allemaal niet)

misschien dat een dichtbijwonende RTCer die er meer kijk op heeft dan ik zin/tijd heeft om er ffies naar te kijken (voor kratje bier ofzo) heb namelijk geen geld meer om er mee naar de garage te tuffen want zogauw het op de brug gaat begint de teller te lopen :(
dafallrapper

Ik heb het nu ook.. het begon 3 dagen geleden een heel klein beetje.. ook alleen rond de 50-70... ik rijd voor mijn werk 100 km per dag... dus 2 dagen geleden werd het al erger... en nu doet hij het altijd... behalve boven de 70-80 kmph

dus ik ben benieuwt of iemand hiervan het probleem kent
1nsane

ja zoiets is het dus bij mij ook!, erg apart, misschien zo toch maar ff me linker voorwiel eraf en toch ff de remmen begluren je weet het maar nooit, eerst wat dingen uitsluiten, zou wel klote zijn als t iets met de bak is, ding is net weer helemaal op orde kwa rollend gedeelte/carro/motor
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

zoals ik al eerder zei 200 euro
dafallrapper

1nsane schreef:ja zoiets.... linkervoorwiel eraf en toch ff remmen begluren
Uhm... bij mij lijkt het geluid ook uit de linkervoorkant te komen... maar het lijkt me sterk dat het aan de remmen ligt want als ik nix doe met mijn remmen, maar alleen de auto start begint het geluid ook al... dus ik ben benieuwt.

jochem de haas schreef:zoals ik al eerder zei 200 euro
en dan?? als jij een probleem hebt met je auto.. dan zeg ik toch ook niet 400 euro.... meer info please want ik ben ook een paar pagina's terug gegaan maar daar staat het ook niet duidelijk
1nsane

dafallrapper schreef:
1nsane schreef:ja zoiets.... linkervoorwiel eraf en toch ff remmen begluren
Uhm... bij mij lijkt het geluid ook uit de linkervoorkant te komen... maar het lijkt me sterk dat het aan de remmen ligt want als ik nix doe met mijn remmen, maar alleen de auto start begint het geluid ook al... dus ik ben benieuwt.

en dan?? als jij een probleem hebt met je auto.. dan zeg ik toch ook niet 400 euro.... meer info please want ik ben ook een paar pagina's terug gegaan maar daar staat het ook niet duidelijk

@ de haas, wat bedoel je daar nu weer mee?? ik heb eerder al vermeld dat het niet me wiellager is als je dat bedoeld...

@ dafallrapper ik denk dat jij een ander probleem hebt dan want ik heb het niet als ik me motor start en stil sta, heel wat anders denks.
dafallrapper

Hmm nou ik ga vanavond misschien naar de meeting en dan hoop ik dat daar iemand het weet (als er niet te veel kabaal wordt gemaakt) en anders laat ik er morgen wel naar kijken....
Corniels
Contacteer:

Ik denk dat die 200 euro bied voor je auto.
1nsane

kortom weer een nutteloze opmerking |:
1nsane

net ff me remmetjes schoon gemaakt, bus remmenreiniger en een lap stof, alles helemaal schoon, rijden, geluid is er nog steeds :( vanavond misschien ook ff maar naar de fridaynight meeting kijken of er nog RTC volk rondloopt :P
dafallrapper

Ja bij mij zijn het de remmen ook niet.... want dan was het nooit zo erg geworden in 3 dagen tijd... :( denk ik zo... dan zullen we vanavond eens luisteren of we hetzelfde probleem hebben... je kunt mij herkennen aan mijn zwarte clio met angel eyes...
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

dafallrapper schreef:
Tja het was ook niet voor jou bedoelt he ......
En jochem weet wat en hoe ik het bedoel .......dus nıet zo moeilijk doen
Erik (Schepjes)
Contacteer:

Heb je niks beters te doen in turkije jochem? :lol:
dafallrapper

Zo ik heb mijn probleempje opgelost..

Bij mij was een beugel van mijn uitlaad los geknald... nieuwe beugel gemaakt.. en vast gezet met een veertje.. en hijs weer perfecto :)
1nsane

maandag maar ff langs veban tuffen en die laten kijken/luisteren
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Erik (Schepjes) schreef:Heb je niks beters te doen in turkije jochem? :lol:
JAwel hoor, maar ff een uurtje ontspannıng ın de rest van de uren ontspannıng :lol:
1nsane

jochem de haas schreef:
Erik (Schepjes) schreef:Heb je niks beters te doen in turkije jochem? :lol:
JAwel hoor, maar ff een uurtje ontspannıng ın de rest van de uren ontspannıng :lol:
voor dit soort discussies is er een ACT naamgenoot (S)
1nsane

morgen weet ik hopelijk wat er mankeerd aant beestje, hij gaat er ff bij veban op de brug
-PAZ-
Über-Spammer

hopelijk valt het een beetje mee (Y)
1nsane

ja ik ook, verkopen moet ik em zowiezo maar ik ga niet een ander opschepen met rommel, niet rottig naar Riel bedoeld maar ik heb het wel ervaren en ik weet hoe kut het is als je denkt dat je iets goeds hebt.
-PAZ-
Über-Spammer

is ie al verkocht dan???
Riël
Über-Spammer

1nsane schreef:ja ik ook, verkopen moet ik em zowiezo maar ik ga niet een ander opschepen met rommel, niet rottig naar Riel bedoeld maar ik heb het wel ervaren en ik weet hoe k#t het is als je denkt dat je iets goeds hebt.
(U) moi?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
1nsane

nee nog niet maar ik bedoelde dat ik hem eerst helemaal gerepareerd wil hebben voor hij de deur uit gaat omdat ik een ander niet met andermans problemen wil opschepen,
en ja riel ik geef jou de schuld er niet van dat hij niet in zo n staat verkeerde als dat jij beweerde maar je had idd wel wat beter mogen kijken of die bak wel zo goed was als dat de vorige eigenaar jou had wijs gemaakt.

maar nogmaals ik geef je er de schuld niet van, ik had zelf misschien ook beter moeten kijken bij aanschaf
1nsane

de GTT blijft wellicht toch! nouja half eigenlijk, ben met jacco aan het overleggen voor een stalling! dan verdwijnt ie gewoon een jaar of langer in een hokkie om af en toe als het geld het toe laat eraan te werken en hem dan helemaal 100000% in orde te maken en TZT weer op de weg te hebben :)
-jacco-
Über-Spammer

Ik ga van de week ff voor je informeren (Y) :)
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

anders is er hier in de buurt ook wel stalling te vinden
voor als het bij jacco niet lukt (wat ik niet verwacht)
iets van 150 euri per jaar (Y)
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Haas
Car: Megane RS

1nsane schreef:nee nog niet maar ik bedoelde dat ik hem eerst helemaal gerepareerd wil hebben voor hij de deur uit gaat omdat ik een ander niet met andermans problemen wil opschepen,
en ja riel ik geef jou de schuld er niet van dat hij niet in zo n staat verkeerde als dat jij beweerde maar je had idd wel wat beter mogen kijken of die bak wel zo goed was als dat de vorige eigenaar jou had wijs gemaakt.

maar nogmaals ik geef je er de schuld niet van, ik had zelf misschien ook beter moeten kijken bij aanschaf
wat is dat nou weer voor kortzichtig gedoe.. Je kijkt toch zelf hoe een auto er onder is. Als iemand tegen je zegt dat hij redelijk tot goed is en je komt later t tegendeel tegen, wiens schuld is dat dan... |:
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Haas schreef:
1nsane schreef:nee nog niet maar ik bedoelde dat ik hem eerst helemaal gerepareerd wil hebben voor hij de deur uit gaat omdat ik een ander niet met andermans problemen wil opschepen,

wat is dat nou weer voor kortzichtig gedoe.. Je kijkt toch zelf hoe een auto er onder is. Als iemand tegen je zegt dat hij redelijk tot goed is en je komt later t tegendeel tegen, wiens schuld is dat dan... |:
je eigen schuld
maar als een clublid of kennis of vriend je verteld dat iets goed is ga je ervan uit dat dat zo is
tenminste zo lees ik het
als dan later blijkt dat het niet zo is, kan ik me voorstellen dat je dan even niet blij bent met diegen die je dat verteld heeft
wie het dan ook is
denk dat je er verder ook niks achter moet zoeken haas

of ik moet het verkeerd begrijpen (0)
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Haas
Car: Megane RS

snap ik ook wel, maar je eigen oordeel is altijd doorslaggevend, dus ondanks dat iemand je verteld wat de staat is, controleer dat dan altijd, zeker met een auto. Ik heb mijn clio ook ter goeder trouw gekocht, maar ook deels omdat ik de auto redelijk kende. Nu blijkt dat t n zooitje was in dat ding, ga ik daar ook niet op terugkomen, had ik maar beter moeten kijken.. simpel :)
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Tja blıjft gewoon allemaal ouwe zooı ......zelfs als je zelf goed kıjkt
he luco :wink: :lol:
Plaats reactie