Oliedruksensor?

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
SheikValver

een tijdje geleden viel het wijzertje van de oliedruk naar 0 tijdens het rijden, en is sindsdien onactief :wink:

en om effe de wijsneuzen voor te zijn, er is degelijk nog druk in mijn motorblok :beer:

mijn vraag is nu, dat is toch dat klein zwart doosje terhoogte van je krik met die groene stekker en het rubberen buisje dat er langs onder uitgaat he?

heb vandaag gezien dat het ook in een clio 1 1200cc aanwezig is, is het hetzelfde?

mss is dit kapot?

weet iemand anders een oorzaak? naast het feit dat het meterke zelf mss kapot is?

alvast bedankt
Riël
Über-Spammer

Nee da's niet die. Oliedruksensor zit voor op je blok.
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Oliedruksensor zit toch onder het uitlaatspruitstuk? rechterwiel eraf, een hoop frotten en dunne armen en dan kan je erbij..de mijne is ook overleden..je kan proberen om em met perslucht schoon te spuiten, dan wil ie t nog wel es een tijdje doen..
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Paul1916v schreef:Oliedruksensor zit toch onder het uitlaatspruitstuk? rechterwiel eraf, een hoop frotten en dunne armen en dan kan je erbij..de mijne is ook overleden..je kan proberen om em met perslucht schoon te spuiten, dan wil ie t nog wel es een tijdje doen..
Sleutel 22 en het kan. met de auto omhoog zonder de wielen eraf te halen :p :p

of niet paul :wink:
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Geen idee, ik stond erbij en keek ernaar ;) :lol:
Plaats reactie