Suggesties voor nationale meeting terreinen
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Mocht je een suggestie hebben voor een meetingterrein, dat voor nationale RTC meetings kan worden gebruikt, plaats het hier!
Enkele criteria voor het terrein:
Enkele criteria:
Verhard (opening en afsluitmeeting, ivm eventueel regen, in de zomer is dit wat minder van belang)
Ruimte voor 400 auto's en het worden er nu nog elk jaar meer
Toestemming locale autoriteiten
Kosten. Boven een bepaald bedrag is het een no go. Soms hebben we mazzel dat het gratis kan, deze keer bijv. niet. Hoe 'duur' een plek is is nog geen standpunt over.
Pluspunten:
Stroom
Toiletten
Food
Bereikbaarheid
Enkele criteria voor het terrein:
Enkele criteria:
Verhard (opening en afsluitmeeting, ivm eventueel regen, in de zomer is dit wat minder van belang)
Ruimte voor 400 auto's en het worden er nu nog elk jaar meer
Toestemming locale autoriteiten
Kosten. Boven een bepaald bedrag is het een no go. Soms hebben we mazzel dat het gratis kan, deze keer bijv. niet. Hoe 'duur' een plek is is nog geen standpunt over.
Pluspunten:
Stroom
Toiletten
Food
Bereikbaarheid
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Bereikbaarheid: ver voor mensen uit het westen. Locatie is met borden aangegeven.
Verhard: ja
Capaciteit: >400 auto's
Toestemming autoriteiten: -
Stroom: ?
Toiletten: ?
Food: nee
Kosten: ?
Bereikbaarheid: ver voor mensen uit het westen. Locatie is met borden aangegeven.
Verhard: ja
Capaciteit: >400 auto's
Toiletten: ?
Food: nee
-
- Contacteer:
even een toevoeging op de suggestie van joost!
Capaciteit: >800-1000 auto's (als het al niet meer zijn)
Toiletten: ja
Food: ja, er zijn zelfs restaurant's, kartbaan en een bios http://www.go-planet.nl/
Toiletten: ja
Food: ja, er zijn zelfs restaurant's, kartbaan en een bios http://www.go-planet.nl/
Op zich een goed idee hier, maar er is 1 ding waar ik me aan stoor. Dat 'toestemming van autoriteiten'-verhaal...Ik denk niet dat iedereen hier van het forum namens de club rondvraag en aanvragen moeten gaan doen aan allerlei instanties. Zonder iemand te beledigen, niet iedereen is even tactisch in elk opzicht en ik denk dat er op deze manier de kans bestaat dat de naam van de club beschadigd raakt...Naar mijn idee hebben we een goede naam, dus het zou zonde zijn als die beschadigd raakt,toch?
is het niet beter gewoon een terrein te noemen/aan te raden, met natuurlijk wat eigenschappen zoals t aantal auto's, food, enz, maar de werkelijke aanvragen enz, via de officiele wegen van de club (lees: bestuur/voorzitter) te laten verlopen? Het bestuur kan via de poster de juiste (adres)gegevens achterhalen van het betreffende terrein, rondvraag doen en als er serieus een mogelijkheid is, dan pas aanvragen doen aan instanties, enz.
is het niet beter gewoon een terrein te noemen/aan te raden, met natuurlijk wat eigenschappen zoals t aantal auto's, food, enz, maar de werkelijke aanvragen enz, via de officiele wegen van de club (lees: bestuur/voorzitter) te laten verlopen? Het bestuur kan via de poster de juiste (adres)gegevens achterhalen van het betreffende terrein, rondvraag doen en als er serieus een mogelijkheid is, dan pas aanvragen doen aan instanties, enz.
precies!!Ollie schreef:Laat eerst de suggesties maar eens komen. Het bestuur zal tezijnertijd wel contact kunnen opnemen met de mensen die de suggesties geopperd hebben.
Als iedereen op eigen houtje mensen/beheerders/autoriteiten gaan benaderen, wordt t gegarandeerd een zooitje! Als het bestuur of organisatoren het een goede plek lijkt, kan men altijd contact opnemen met degene die hen getipt heeft en dan op zoek gaan naar de eigenaar/beheerde. Ik vind dat dit soort dingen overgelaten moeten worden aan de meeting coordinatoren en het bestuur, daar zijn ze toch immers voor aangesteld

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
capaciteit: klopt, maar die zit elke dag al grotendeels gevuld. Ik had het over één parkeerterrein waar nooit auto's staan, en is ook alle auto's bij elkaar. Die grote capaciteit komt door meerdere gescheiden parkeerterreinen.michel 16v schreef:even een toevoeging op de suggestie van joost!
Restaurant is idd waar.
Maargoed om even in te haken op de rest, de meetingcoördinator mag het dan wel allemaal gaan regelen, maar hoe komt hij in contact? Zelf contactinfo zoeken is ook wel handig. Als de meetingcoordinator nou meer op het forum was (misschien is die dat wel?) maar in ieder geval meer replies geeft dan nu...
OK, je hebt helemaal gelijk~Haas~ schreef:precies!!Ollie schreef:Laat eerst de suggesties maar eens komen. Het bestuur zal tezijnertijd wel contact kunnen opnemen met de mensen die de suggesties geopperd hebben.
Als iedereen op eigen houtje mensen/beheerders/autoriteiten gaan benaderen, wordt t gegarandeerd een zooitje! Als het bestuur of organisatoren het een goede plek lijkt, kan men altijd contact opnemen met degene die hen getipt heeft en dan op zoek gaan naar de eigenaar/beheerde. Ik vind dat dit soort dingen overgelaten moeten worden aan de meeting coordinatoren en het bestuur, daar zijn ze toch immers voor aangesteld

Ik had eventueel wel willen informeren, puur en alleen ter hulp zijn dus

Ik heb nog een aantal terreinen dankzij hulp van mn collega's, maar ik weet nog niet hoe het zit met de capaciteit ed.
Zodra ik meer weet, zal ik het hier posten

Hulp aanbieden is altijd goed, begrijp me niet verkeerd!! De gedachte achter dit topic is ook perfect, ik denk alleen dat je wat richtlijnen en duidelijke afspraken moet maken, omdat het anders een zooitje wordt waar niemand vrolijker van word.Jacco Twingi schreef:OK, je hebt helemaal gelijk~Haas~ schreef:precies!!Ollie schreef:Laat eerst de suggesties maar eens komen. Het bestuur zal tezijnertijd wel contact kunnen opnemen met de mensen die de suggesties geopperd hebben.
Ik had eventueel wel willen informeren, puur en alleen ter hulp zijn dus
Ik heb nog een aantal terreinen dankzij hulp van mn collega's, maar ik weet nog niet hoe het zit met de capaciteit ed.
Zodra ik meer weet, zal ik het hier posten
Nogmaals, ik bedoel dit niet als kritiek een of meerdere personen, maar probeer alleen mee te denken om dit idee in goede banen te geleiden

-
Zijn er nog mensen die leuke voorstellen hebben. Go Planet heb ik in ieder geval op mijn lijst staan voor volgend jaar, ben ook op zoek naar locaties in de buurt van bv utrecht...
-
- Über-Spammer
Maarssen bij dat kartcentrum waar meestal ook de vw & opul meetings gehouden worden 

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
je zou harders plaza kartcentrum kunnen proberen (harderwijk)
heel de zaak afhuren met bijbetaling inclusief parkeerterrein?
kunnen de eventuele liefhebbers karten tegen eigen bijdrage
heel de zaak afhuren met bijbetaling inclusief parkeerterrein?
kunnen de eventuele liefhebbers karten tegen eigen bijdrage
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Contacteer:
barrysss schreef:op de parkeer plaats van bobs party saloon in uitgeest
een mooie plek en makkelijk te be rijken
de megane club heeft hier laatst ook een meeting gehad
volgens mij is dit wel een btje wat klein voor een grote meeting van rtc

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
Het meetingterrein waar ik voor P-O altijd de meetings organiseerde lijkt mij een erg geschikte locatie voor RTC. De locatie is ons inmiddels echt VEEL te klein geworden gezien de vorige opkomst.
Wij hebben inmiddels de 3 keer dat we het daar gehouden hebben (Etten-Leur) een hele goede naam/indruk en reputatie achtergelaten en ik weet zeker dat RTC van de politie en gemeente een vergunning krijgt.
Op het terrein passen om en nabij de 1000 auto's, er is stroom en stromend water en het terrein is (naar mijn mening) schitterend en geasfalteerd. Het terrein is niet duur
Naar mijn mening het mooiste terrein in het zuiden.
VWforum.nl houdt er binnenkort ook een meeting.
Mochten jullie interesse hebben, pb me, wij weten de wegen in Etten-Leur om alles zo rond te krijgen en kennen de terreineigenaar persoonlijk.
grtz Jiggy
Wij hebben inmiddels de 3 keer dat we het daar gehouden hebben (Etten-Leur) een hele goede naam/indruk en reputatie achtergelaten en ik weet zeker dat RTC van de politie en gemeente een vergunning krijgt.
Op het terrein passen om en nabij de 1000 auto's, er is stroom en stromend water en het terrein is (naar mijn mening) schitterend en geasfalteerd. Het terrein is niet duur

Naar mijn mening het mooiste terrein in het zuiden.
VWforum.nl houdt er binnenkort ook een meeting.
Mochten jullie interesse hebben, pb me, wij weten de wegen in Etten-Leur om alles zo rond te krijgen en kennen de terreineigenaar persoonlijk.
grtz Jiggy
denk dat het groter is als in utrechtErik (Schepjes) schreef:barrysss schreef:op de parkeer plaats van bobs party saloon in uitgeest
een mooie plek en makkelijk te be rijken
de megane club heeft hier laatst ook een meeting gehad
volgens mij is dit wel een btje wat klein voor een grote meeting van rtc

Zo dan... Omdat het weer ter sprake kwam 
Ik had de terreinen die ik eerder in dit topic bedoelde toendertijd al doorgegeven aan Ronald. Bij deze nogmaals, maar dan hier, zodat men eventueel meer informatie erover kan geven
Beusichem - De Meent
(Zal hem niet worden denk... betaald parkeren
)
PDF URL
Voor contact:
Telefoon
(026) 359 8030
info@pbr.gelderland.nl
Omgeving Culemborg/Maurik - Eiland van Maurik
Informatiepagina 277 parkeerplaatsen

Eiland van Maurik ****
Rijnbandijk 20
4021 GH Maurik (Gld.)
Tel: 0344 - 691502
Fax: 0344 - 692248
Internet: http://www.eilandvanmaurik.nl
E-mail: receptie@eilandvanmaurik.nl
Omgeving Spijk/Gorinchem - Lingebos
Betaald parkeren tegenwoordig
, maar misschien valt er wat te regelen 
Informatiepagina
![Afbeelding]()
Telefoon 0183-630631
Telefax 0183-637185
Tiel - Waalkade
Geen info
Utrecht - Stadion Galgenwaard
FC Utreg.nl
Gorinchem - Parkeerterrein Evenementenhal
Reeds naar geinformeerd, automeeting is onmogelijk...
Sliedrecht - Parkeerterrein Ikea
Geen info
Vuren - MacD parkeerterrein
Geen info

Ik had de terreinen die ik eerder in dit topic bedoelde toendertijd al doorgegeven aan Ronald. Bij deze nogmaals, maar dan hier, zodat men eventueel meer informatie erover kan geven

Beusichem - De Meent
(Zal hem niet worden denk... betaald parkeren

PDF URL
Voor contact:
Telefoon
(026) 359 8030
info@pbr.gelderland.nl
Omgeving Culemborg/Maurik - Eiland van Maurik
Informatiepagina 277 parkeerplaatsen

Eiland van Maurik ****
Rijnbandijk 20
4021 GH Maurik (Gld.)
Tel: 0344 - 691502
Fax: 0344 - 692248
Internet: http://www.eilandvanmaurik.nl
E-mail: receptie@eilandvanmaurik.nl
Omgeving Spijk/Gorinchem - Lingebos
Betaald parkeren tegenwoordig

Informatiepagina
Telefoon 0183-630631
Telefax 0183-637185
Tiel - Waalkade
Geen info
Utrecht - Stadion Galgenwaard
FC Utreg.nl

Gorinchem - Parkeerterrein Evenementenhal
Reeds naar geinformeerd, automeeting is onmogelijk...
Sliedrecht - Parkeerterrein Ikea
Geen info
Vuren - MacD parkeerterrein
Geen info
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Moderator
- Car: Megane
zoetermeer silverdome!!!
Tering groot parkeerterrein!!! en moet denk wel te regelen zijn http://www.silverdome.nl
[img]http://www.oehaha.nl/upload2/bestanden/ergegrg.jpg[/img]
Tering groot parkeerterrein!!! en moet denk wel te regelen zijn http://www.silverdome.nl
-
kwee niet, maar dat ziet er te klein uit denk ik?P@TB@D schreef:zoetermeer silverdome!!!
t@ring groot parkeerterrein!!! en moet denk wel te regelen zijn http://www.silverdome.nl

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Er werden daar in het verleden ook Friday Night Meetingen gehouden.
Ben daar toen nog een aantal keer geweest met mijn CRX
en dat is echt groot daar, want volgens mij kan je ook nog links en rechts van het gebouw parkeren. Alleen ligt het niet echt centraal 
Ben daar toen nog een aantal keer geweest met mijn CRX

is ok al geopperd idd!
silverdome...ik vind t prima, boeie dat t niet 'centraal ligt' Wat is centraal dan? lekker belangrijk..stukkie tuffen ind e auto vind niemand erg als t goed is..
silverdome...ik vind t prima, boeie dat t niet 'centraal ligt' Wat is centraal dan? lekker belangrijk..stukkie tuffen ind e auto vind niemand erg als t goed is..
PreciesHaas schreef:is ok al geopperd idd!
Voor hoeveel auto's moet er eigenlijk plaats zijn?
normaal gesproken is er een opkomst van ongeveer 300 auto's.
voor mij maakt het niet uit, vind het altijd wel lache om met hele groep ergens naar toe te rijden. er zijn er altijd wel een paar die niet komen omdat ze het te ver vinden. nou dan kom je toch niet

R5GTT. Drive it like you stole it
precies... Altijd dezelfde discussie over het 'centraal liggen'. Fak it man..toen RCB er nog niet was, kwamen de belgenook altijd deze kant op, dat is pas klasse! En dan nog zijn ermensen die gaan janken over een uur rijde... 
Dit jaar Ameland aanhouden?

Dit jaar Ameland aanhouden?

Nu de RCB er is, komen ze ook nog hoorHaas schreef:toen RCB er nog niet was, kwamen de belgenook altijd deze kant op, dat is pas klasse!

Maar je hebt gelijk over dat "janken" over een uurtje rijden!
paz-maniac schreef:waarom niet weer in de meern net als aantal jaren terug, dit was opzich toch ook een goede plek
We hadden een aanbod van AC nieuwegein gehad, maar ze wisten niet zeker te vertellen of ze voldoende plek hadden

Ik ben nu inderdaad aan het bellen met De Meern. Het terrein is in beheer van rijkswaterstaat. Heb de betreffende persoon gevonden, maar krijg momenteel de voicemail.
De meern is dan idd een goede optie

Wordt de meern niets ga ik bellen met het Silverdome

Laatst gewijzigd door Riël op do 5 okt 2006 10:57, 1 keer totaal gewijzigd.
OptimistHaas schreef:normaal gesproken is er een opkomst van ongeveer 300 auto's.