welke A - AT rijder wil een goede spagetti bochten set???

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
BONELESS (jeroen)
Contacteer:

ik ga een hele mooie bochten set maken voor een a-at de set word zo gemaakt dat je het met je orginele kan uit wisselen.alle buis lenktes worden gelijk en de binnen diameter word iets groter.voordelen betere flow,beter oppakken enz enz; gewoon wat pk,s er bij. hoeveel????. als optie kan er voor de AT een losse waste gate gemoteerd worden....de voordelen daar van zijn (Y) ongekend....dus zijn er mensen die intresse hebben hoe meer hoe beter ik lees in dit forum wel de ge gadigden. oja de prijs natuurlijk............ :lol: dat licht aan de hoeveelheid.
tot nu toe;
jeroen at met losse waste gate
nolke at het zelvde
sven a
??????
robert

-als die van rvs is,
-de kachelslangen nog passen, (het hitteschild mag wel een kleine aanpassing nodig hebben)
-hij zo op de turbo past (dus je dat altijd scheurende gietstuk kwijt bent)
- en de aansluiting op de kop vrij tov de kop kan uitzetten (dus niet een simpele plaat met 4 gaten, eerst loszagen en daarna pas het 4 in 1 eind aan elkaar bakken) zodat het zaakie niet bol staat van de spanning
dan: yep!
BONELESS (jeroen)
Contacteer:

nee niet rvs teveel problemen, en voor de meeste te duur.ja ook met 308. turbo spruit stukken moeten niet van rvs zijn (dat weet jij ook)of wou je ,je spruit stuk steeds poetsen (daar hou jij toch van :lol: :lol: )hitte schild past niet meer!!!! in verband met de ....spagetti.en ja , hij gaat rechtstreeds naar de turbo.geen tussen stuk.wat betreft de spanning... daar is al over na gedacht heb al 10 tallen spruitstukken gemaakt komt helemaal goed :)
r5alpine-turbo

en wat is dan het voordeel van een losse wastegate?
Remco_Rs
Contacteer:

Volgens mij om ten alle tijde goede controle te hebben over de drukregeling,Zodra je te veel flow hebt, is een interne wastegate niet meer toereikend, en heb je last dat je turbodruk te hoog oploopt en dus niet controleerbaar.
Menno

Hier zekers interesse. (Y)
rev it like a rental
BONELESS (jeroen)
Contacteer:

het grote voor deel van een losse waste gate is; heel precies af te stellen en werkt ook heel zuiver.
en dat het uitlaatgas dat normaal bij je huidige uitlaat stroom in komt ,nu apart word afgevoerd.de gassen botsen niet meer.
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

heb je marcel tromp al gesproken?
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

:worship:
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Plaats reactie