ACT: Renault 21 Turbo/Quadra
-
- Berichten: 4222
- Lid geworden op: do 26 jul 2001 0:00
- Locatie: Hilvarenbeek
Tja, wat is prijzig. 20 euro per stuk kan, maar heb ook wel eens kleinere keerringen 30 euro betaald, van Reno bak. Maar met 30 euro houdt het wel op.
Goede kans dat je ook universele keerringen had kunnen gebruiken, van een technische groothandel.
Goede kans dat je ook universele keerringen had kunnen gebruiken, van een technische groothandel.
-
- Berichten: 4222
- Lid geworden op: do 26 jul 2001 0:00
- Locatie: Hilvarenbeek
Tja, zoals ik al zei. Het IS ook veel geld voor een dom keerinkje. Goede kans dat je m universeel voor een 10tje het stuk had gehad, als het een courante maat is.
Bij Mercedes kost een flinke keerring vaak ook maar een 10 euro. Laat dat een tip zijn
Bij Mercedes kost een flinke keerring vaak ook maar een 10 euro. Laat dat een tip zijn
-
- Berichten: 4222
- Lid geworden op: do 26 jul 2001 0:00
- Locatie: Hilvarenbeek
Gewoon naar de MB dealer gaan, en zeggen tegen Mr. Magazijn dat je 2 keerringen wilt voor een Reno UN1 bak, dan pakt ie ze zo uit het rek.Martijn schreef:Hebben ze daar deze keerringen ook dan? Dank!
Ik ben op zoek naar de volgende plaatwerkdelen van de renault 21 TQ. 1 afbeelding is van renault dialogys en de andere heb ik uit een boek van renault wat ik heb. (is wel in het duits)
[img]http://img20.imageshack.us/img20/7720/achterstedeelbodemplaatb.jpg[/img]
[img]http://img21.imageshack.us/img21/1785/1cci2011200900000.jpg[/img]
Het gaat in de dialogys om nummer 1. Dit zou onderdeel 77 51 641 635 van renault moeten zijn. Dit onderdeel is in mijn boek weer in 3 lossen delen verdeeld.
Ik heb hier nummer 13 van nodig.
1. Heeft iemand hier misschien een onderdeel nummer van?
2. Is dit onderdeel nog te krijgen?
3. Wat zijn ong. de kosten?
Heb deze zowel links als rechts nodig
Alle info is welkom.
[img]http://img20.imageshack.us/img20/7720/achterstedeelbodemplaatb.jpg[/img]
[img]http://img21.imageshack.us/img21/1785/1cci2011200900000.jpg[/img]
Het gaat in de dialogys om nummer 1. Dit zou onderdeel 77 51 641 635 van renault moeten zijn. Dit onderdeel is in mijn boek weer in 3 lossen delen verdeeld.
Ik heb hier nummer 13 van nodig.
1. Heeft iemand hier misschien een onderdeel nummer van?
2. Is dit onderdeel nog te krijgen?
3. Wat zijn ong. de kosten?
Heb deze zowel links als rechts nodig
Alle info is welkom.
Merijn schreef:Renault al gebeld? Ik heb geen idee of het nog te krijgen is, maar als het er nog is, dan zal het waarschijnlijk niet goedkoop zijn.
Effe bellen met de dealert en je weet het...
mmm ja moet ik weer tot maandag wachten... Dacht trouwens, hebben ze vast niet.
Aaah jo de griep, niet fijn. Ik dacht vraag f hier meestal weet jo wel iets her en der te vinden.Merijn schreef:Die kans bestaat wel, ja... Maar ik denk niet dat er hier veel mensen rondlopen die het hebben liggen voor je.
Misschien dat Jo een idee heeft, maar ik begrijp dat die op bed ligt met de griep.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18299
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Rob,
De delen met referentie 13 uit jouw boek zijn in Dialogys wel los op te zoeken, maar alleen bij een R21 4x2 en niet bij de 4x4.
Onderdeelnummer RECHTS : 77 50 753 730
Onderdeelnummer LINKS : 77 50 753 728
Prijzen staan er helaas niet bij in mijn Dialogys ....
Morgen dus toch maar ff bellen met de dealer of langs gaan.
** edit **
Net even de nummers van dat onderdeel met referentie 1 vergeleken met een versie 4x2, maar deze is anders .... Ben benieuwd of je uberhaupt dat artikeltje 13 uit het boek kan gebruiken voor jouw 4x4 terwijl het is bedoeld voor een 4x2.
De delen met referentie 13 uit jouw boek zijn in Dialogys wel los op te zoeken, maar alleen bij een R21 4x2 en niet bij de 4x4.
Onderdeelnummer RECHTS : 77 50 753 730
Onderdeelnummer LINKS : 77 50 753 728
Prijzen staan er helaas niet bij in mijn Dialogys ....
Morgen dus toch maar ff bellen met de dealer of langs gaan.
** edit **
Net even de nummers van dat onderdeel met referentie 1 vergeleken met een versie 4x2, maar deze is anders .... Ben benieuwd of je uberhaupt dat artikeltje 13 uit het boek kan gebruiken voor jouw 4x4 terwijl het is bedoeld voor een 4x2.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Arco.
In mijn dialogys doet de 4x2 het niet... weet ook niet waarom, maar ik heb mijn Quadra zover uit elkaar liggen en als ik van het plaatje uit kan gaan komt het heel goed overeen. Nu kan het zijn dat bij de 4x4 en de 4x2 dit onderdeel hetzelfde is.
Bedankt voor de nummers, hier kan ik weer verder mee.
In mijn dialogys doet de 4x2 het niet... weet ook niet waarom, maar ik heb mijn Quadra zover uit elkaar liggen en als ik van het plaatje uit kan gaan komt het heel goed overeen. Nu kan het zijn dat bij de 4x4 en de 4x2 dit onderdeel hetzelfde is.
Bedankt voor de nummers, hier kan ik weer verder mee.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18299
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Succes.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Sorry Merijn, heb Jacco ook moeten afzeggen. Iedereen had het hier al gehad dus nu is het mijn beurt.Merijn schreef:Die kans bestaat wel, ja... Maar ik denk niet dat er hier veel mensen rondlopen die het hebben liggen voor je.
Misschien dat Jo een idee heeft, maar ik begrijp dat die op bed ligt met de griep.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Arco Straver schreef:Rob,
De delen met referentie 13 uit jouw boek zijn in Dialogys wel los op te zoeken, maar alleen bij een R21 4x2 en niet bij de 4x4.
Net even de nummers van dat onderdeel met referentie 1 vergeleken met een versie 4x2, maar deze is anders .... Ben benieuwd of je uberhaupt dat artikeltje 13 uit het boek kan gebruiken voor jouw 4x4 terwijl het is bedoeld voor een 4x2.
dat onderdeel is COMPLEET anders. Bij een 4x4 zit de toren voor de ophanging mee ingewerkt op dit onderdeel. Bij een 4x2 helemaal niet omdat deze met torsie werkt en een schokdemper met hulpveer die op de koets zelf zit. De 4x4 werkt met een losse veer die tussen het achtersub zit en de koets. Daarbij heb je dan ook nog een demper die vanop het sub naar het onderdeel gaat dat jij nodig hebt. Het nummer uit je dialogisch is trouwens het juiste. Voor de TQ is het 1 nummer, geen 3.robscheenen schreef:Arco.
In mijn dialogys doet de 4x2 het niet... weet ook niet waarom, maar ik heb mijn Quadra zover uit elkaar liggen en als ik van het plaatje uit kan gaan komt het heel goed overeen. Nu kan het zijn dat bij de 4x4 en de 4x2 dit onderdeel hetzelfde is.
Bedankt voor de nummers, hier kan ik weer verder mee.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
[img]http://i224.photobucket.com/albums/dd11/joke222/th_Scannen0003.jpg[/img]
[img]http://i224.photobucket.com/albums/dd11/joke222/th_Scannen0004.jpg[/img]
[img]http://i224.photobucket.com/albums/dd11/joke222/th_Scannen0005.jpg[/img]
[img]http://i224.photobucket.com/albums/dd11/joke222/th_Scannen0006.jpg[/img]
De 635 is de enige juiste voor jou.
[img]http://i224.photobucket.com/albums/dd11/joke222/th_Scannen0004.jpg[/img]
[img]http://i224.photobucket.com/albums/dd11/joke222/th_Scannen0005.jpg[/img]
[img]http://i224.photobucket.com/albums/dd11/joke222/th_Scannen0006.jpg[/img]
De 635 is de enige juiste voor jou.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
He jo, ja daar heb je wel een punt. Ik vroeg me al of of dat ene plaatje: 77 50 753 728 ook los te krijgen was voor de 4x4. Maar dat is dus alleen compleet met de hele achter chasis balk te krijgen: 77 51 642 637.
Maar het enige verschil wat ik zo zie is dat dat plaatje bij de 4x2 gewoon verder naar binnen doorloopt en bij de 4x4 niet.
Maar het enige verschil wat ik zo zie is dat dat plaatje bij de 4x2 gewoon verder naar binnen doorloopt en bij de 4x4 niet.
Hoe krijg ik de tussenas van de oliepomp uit het onderblok? Alles is los, as draait maar kan hem er niet uittrekken!
Zit hier een lagering en moet het blok gedeeltelijk verhit worden om de as met eventueel lager eruit te krijgen?
Dank u!
Zit hier een lagering en moet het blok gedeeltelijk verhit worden om de as met eventueel lager eruit te krijgen?
Dank u!
helemaal niet,
die tussenas zit mee op de distributieriem. Onder het inlaatspruitstuk zit een afdekplaatje waar de vertanding naar de oliepomp opzit. Dat kan je er gewoon uittrekken als je even met de pouly draaid (kleine pouly)
die tussenas zit mee op de distributieriem. Onder het inlaatspruitstuk zit een afdekplaatje waar de vertanding naar de oliepomp opzit. Dat kan je er gewoon uittrekken als je even met de pouly draaid (kleine pouly)
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
graag gedaan,
let wel, sla er niet te hard op of de kans bestaat dat je de tandoverbrenging beschadigd.
Ik raad je aan van de oliepompstang erin te steken, duwen en tegelijktijd draaien aan de kleine pouly.
let wel, sla er niet te hard op of de kans bestaat dat je de tandoverbrenging beschadigd.
Ik raad je aan van de oliepompstang erin te steken, duwen en tegelijktijd draaien aan de kleine pouly.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
die vork zit achter de kleine pouly, maar die hoeft er echt niet af en die as hoeft er niet uit om dat kleine tandwieltje eruit te halen hoor. Die kan je gewoon langs het dekseltje eruit trekken. Mooi dat het gelukt
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !