Nou, hier in regio Drenthe kunnen we sinds 10 minuten geen radio meer luisteren in de auto. De plaatselijke steunzender in Smilde stond in de fik, op 80 meter hoogte en nu is de halve toren naar beneden gekomen.
Ik rijd dagelijks in de buurt en die mast was echt wel een baken in de omgeving.
Ik kan me voorstellen dat de inwoners dit toch best schokkend vinden.
Zo'n immense mast van 300 meter, daar ben je dan mee 'verbonden'.
Helaas is die verbinding nu (letterlijk en figuurlijk ) nu even weg.
ik had een vraagje aan ieder van jullie die verstand hebben van tuning:P
ik heb mijn Grandprix omgebouwd naar een 2.0 en nou heb ik een totaal van voor naar achter rvs uitlaat systeem. wat is jullie idee van een spruitstuk wat ik het beste kan monteren.. een 4-2-1, of een 4-1 ?
waar krijg ik het meeste plezier van? (Vermogen uiteraard:P)
en wat kan ik het beste doen qua koude lucht toevoeren ? iemand iedeeen?
Er wil een persoon mijn auto kopen.
Nu heeft de persoon een franse nationaliteit en frans paspoort maar wonend in nederland.
Kan ik mijn auto aan deze persoon verkopen zonder dat ik hier problemen mee ervaar?
En kan ik mijn auto gewoon bij een tnt punt overschrijven?
Ik hoor het graag even anders moet ik de afspraak verzetten.
Groetjes peter
JIj gaat gewoon naar RDW en dan voer je m uit?
De rest is zijn probeem, als jij maar een vrijwaringsbewijs hebt.
Hij moet een nederlands adres hebben en een uittreksel om hem om te kunnen schrijven op zijn naam, maar daar moet je echt zijn eigen probleem van laten
Er wil een persoon mijn auto kopen.
Nu heeft de persoon een franse nationaliteit en frans paspoort maar wonend in nederland.
Kan ik mijn auto aan deze persoon verkopen zonder dat ik hier problemen mee ervaar?
En kan ik mijn auto gewoon bij een tnt punt overschrijven?
Ik hoor het graag even anders moet ik de afspraak verzetten.
Groetjes peter
JIj gaat gewoon naar RDW en dan voer je m uit?
De rest is zijn probeem, als jij maar een vrijwaringsbewijs hebt.
Hij moet een nederlands adres hebben en een uittreksel om hem om te kunnen schrijven op zijn naam, maar daar moet je echt zijn eigen probleem van laten
De auto blijft in nederland, hierdoor vroeg ik me af of ik dan nogsteeds mijn auto daar kon overschrijven.
Maar als hij een uitreksel heeft is het dus goed. Dan ga ik dat morgen nog even informeren want wil wel zeker zijn dat hij hem direct kan overschrijven anders neemt hij hem niet mee
Nogmaals, drijfstanglagers van F7P 1.8 16V's, vervang die dingen preventief als je er een beetje mee doorrijd. ik schrik iedere keer weer van die dingen. en heb er zelf ook al helaas 3 stuk gereden.
Deze trok ik van de week uit een Clio 1.8 16V Grandprix met 160.000 km.
De 2.0's hebben er schijnbaar wat minder last van, die zijn niet zo "rev-happy" als een 1.8. ik heb nog nooit redelijk frisse lagers uit een 1.8 16V getrokken boven de 150.000 km. gewoon preventief vervangen, setje lagers 5 tientjes en setje lagerkapbouten 2 tientjes. bespaard je een hoop ellende.
Jean-Paul-S schreef:Hij moet een nl paspoort of rijbewijs hebben, anders moet hij hem op frans kenteken hebben.
Het is volgens mij niet mogelijk om hier officieel te wonen zonder nl paspoort, in ieder geval niet voor eeuwig?!
Hij moet ook een NL Burger Service nummer anders kan hij hem niet in NL op naam zetten. Ik weet dit van al mijn Engelse collega's die in NL wonen en al dan niet een BSN hebben.
Ronald1916V schreef:Nogmaals, drijfstanglagers van F7P 1.8 16V's, vervang die dingen preventief als je er een beetje mee doorrijd. ik schrik iedere keer weer van die dingen. en heb er zelf ook al helaas 3 stuk gereden.
Deze trok ik van de week uit een Clio 1.8 16V Grandprix met 160.000 km.
De 2.0's hebben er schijnbaar wat minder last van, die zijn niet zo "rev-happy" als een 1.8. ik heb nog nooit redelijk frisse lagers uit een 1.8 16V getrokken boven de 150.000 km. gewoon preventief vervangen, setje lagers 5 tientjes en setje lagerkapbouten 2 tientjes. bespaard je een hoop ellende.