ACT: Algemeen Chat Topic

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

Als particulier betaal je gewoon btw hoor. Als jij in UK iets koopt betaal je daar als particulier de btw, als een ondernemer het koopt betaalt ie de btw in NL per kwartaal bijvoorbeeld.
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

De btw is natuurlijk betaald ja. Ik bedoel meer dat er nu niks meer bovenop komt.
Stuur hem eens een mailtje (Y)
Willeon de Zoete
Berichten: 7023
Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
Locatie: Ruinerwold

ff hier een berichtje vanuit de organisatie spammen.... :D


Aanstaande zondag MIVW event op het vliegveld Valkenburg (bij Leiden).


Wist je dat.....

-zondag 75 man vrijwilligers hun stinkende best gaan doen om alles voor jullie en jullie auto’s in goede banen te leiden?

-er aanstaande vrijdag en zaterdag in totaal meer dan 50 vrijwilligers en professionals zullen gaan zorgen voor de opbouw van het event?

-we er dit jaar voor hebben gezorgd dat er een alternatieve route naar de entree is zodat niet iedereen heel lang in de file vóór het vliegveld staat?

-er een MIVW-village is met daarin the best of the best?

-er een Club-terrein is waar voldoende ruimte is voor clubs? ( laat zien wie jullie zijn! )

-er 9 verkoop-punten zullen zijn van de catering?

-de show and shine wederom volledig digitaal is door de samenwerking met onze vrienden van VW Fanatics?

-er een speciale “niet-vw” parkeerplaats op het event is? ( het is absoluut verboden en tevens onverstandig om buiten het vliegkamp te parkeren )

-er speciale shirts gemaakt zijn die worden verkocht in gelimiteerde oplages?

-er naast de reguliere awards een aantal hele speciale awards zullen zijn?

-dat bijna alle jongens en meiden van Low Familia Oostenrijk en Duitsland dit weekend naar Nederland komen? ( en dat zijn er veel )

-er een speciale AirMighty aircooled area zal zijn met de beste aircooled cars?

-dat het event weer door verschillende ( jullie vast wel bekende ) crews gefilmd zal worden

-dat er verschillende standhoudersaanwezig zijn, loop even bij ze langs voor een gezellig praatje!

-er bijna geen ferry-overtocht vanuit Engeland naar Nederland meer te boeken is?

-we van jullie verwachten dat jullie een zonne-dansje doen? ;-)

-dat er ontzettend veel nieuwe projecten vanuit heel Europa tijdens MIVW hun premiere hebben?

-dat jullie de beste auto’s uit héél Europa kunnen verwachten, zo is het zeker dat er auto’s ( nee: héél veel auto’s ) komen uit:

Laten we beginnen met Nederland ;-),
Duitsland,
België,
Luxemburg,
Frankrijk,
Spanje,
Italie,
Servie,
Oostenrijk,
Zwitserland,
Denemarken,
Noorwegen,
Zweden,
Lapland,
Polen,
Hongarije,
Engeland,
Schotland,
Ierland
En Friesland

Zorgen jullie dat jullie voorbereid zijn op zowel goed als slecht weer? Neem een stoel mee en neem je paraplu mee zodat ALS het regent je niet eerder naar huis toe hoeft te gaan. Je zult het namelijk echt niet willen gaan missen.
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

staat ook zeker op mijn verlanglijstje maar tis even afwachten of 1 van mijn maten heen gaat :~
Lex
Über-Spammer
Berichten: 13324
Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Een niet VW-parkeerplaats.....misschien toch maar even de GTT een laagje wax geven
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Willeon de Zoete
Berichten: 7023
Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
Locatie: Ruinerwold

Gewoon komen Lex!

Ik zou ook met de GTT gaan, ware het niet dat de apk verlopen is en de startmotor kaduuk is.
Gebruikersavatar
Willem-Jan
Bestuurslid
Berichten: 5611
Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
Car: Megane RS Grand Tour
Locatie: Opeinde

Ik kan er helaas niet bij zijn dit jaar. Ben op verkansie (D)
Hessel
Über-Spammer
Berichten: 12383
Lid geworden op: do 29 jul 2004 13:52
Car: renault 5gt turbo
Locatie: Zevenbergen
Contacteer:

vufailend :)
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Lex
Über-Spammer
Berichten: 13324
Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Willeon de Zoete schreef:Gewoon komen Lex!

Ik zou ook met de GTT gaan, ware het niet dat de apk verlopen is en de startmotor kaduuk is.
Zit Rene in de organisatie of zo???
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Rob en ik komen ook even koekeloeren :smile:
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Willeon de Zoete
Berichten: 7023
Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
Locatie: Ruinerwold

Lex schreef:
Willeon de Zoete schreef:Gewoon komen Lex!

Ik zou ook met de GTT gaan, ware het niet dat de apk verlopen is en de startmotor kaduuk is.
Zit Rene in de organisatie of zo???
Haha, nee dat niet.
We gaan lekker kijken en genieten! Koelbox staat klaar, de vulling voor de koelbox is gekocht en de stoeltjes staan klaar! :)

Vergeet je je meetingbordje niet mee te nemen Rob? :D

[img]http://img233.imageshack.us/img233/8829 ... 705med.jpg[/img]
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Rob draagt tegenwoordig bretels. :p
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
NappelpapRS
Berichten: 99
Lid geworden op: za 2 mei 2009 17:06
Locatie: Nijverdal

Ik dacht dat ik in een rustig dorp woonde, zit ik in de achtertuin, word er achter m'n huis een fietser 20 meter ver gelanceerd door een auto.

[img]http://i234.photobucket.com/albums/ee6/ ... 010637.jpg[/img]
Martijn Kool
Berichten: 6440
Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
Locatie: Nijverdal

NappelpapRS schreef:Ik dacht dat ik in een rustig dorp woonde, zit ik in de achtertuin, word er achter m'n huis een fietser 20 meter ver gelanceerd door een auto.

[img]http://i234.photobucket.com/albums/ee6/ ... 010637.jpg[/img]

ik zag het afgezet staan ja, moest er omheen, vanmiddag bij de oversteekplek bij de klokkendijk-boomcateweg een gepimpte clio2 de neus eraf gereden, ook al afgezet, ik denk een bekende van de clioclub, een zwarte clio 2, leek wel wat op dat ding wat Peter ooit flink gepimpt had met airride, weet alleen niet of dit hem was overigens...
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
NappelpapRS
Berichten: 99
Lid geworden op: za 2 mei 2009 17:06
Locatie: Nijverdal

het was wel feest vandaag dus... Ik zag je inderdaad nog voorbij komen op de Mozartlaan op het moment dat ik de foto maakte
Ronald1916V
Berichten: 5548
Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
Car: Renault 19 2.0 16V
Locatie: Zwolle

Martijn Kool schreef:
NappelpapRS schreef:Ik dacht dat ik in een rustig dorp woonde, zit ik in de achtertuin, word er achter m'n huis een fietser 20 meter ver gelanceerd door een auto.

[img]http://i234.photobucket.com/albums/ee6/ ... 010637.jpg[/img]

ik zag het afgezet staan ja, moest er omheen, vanmiddag bij de oversteekplek bij de klokkendijk-boomcateweg een gepimpte clio2 de neus eraf gereden, ook al afgezet, ik denk een bekende van de clioclub, een zwarte clio 2, leek wel wat op dat ding wat Peter ooit flink gepimpt had met airride, weet alleen niet of dit hem was overigens...
Volgens mij had dat ding een ander kenteken. zat wel flink in de poeier overigens.
Roald
Berichten: 1810
Lid geworden op: wo 17 jul 2002 17:28
Car: 19 16v PhII 2.0T
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Ronald1916V schreef:
Martijn Kool schreef:
NappelpapRS schreef:Ik dacht dat ik in een rustig dorp woonde, zit ik in de achtertuin, word er achter m'n huis een fietser 20 meter ver gelanceerd door een auto.

[img]http://i234.photobucket.com/albums/ee6/ ... 010637.jpg[/img]

ik zag het afgezet staan ja, moest er omheen, vanmiddag bij de oversteekplek bij de klokkendijk-boomcateweg een gepimpte clio2 de neus eraf gereden, ook al afgezet, ik denk een bekende van de clioclub, een zwarte clio 2, leek wel wat op dat ding wat Peter ooit flink gepimpt had met airride, weet alleen niet of dit hem was overigens...
Volgens mij had dat ding een ander kenteken. zat wel flink in de poeier overigens.
Was Druk vandaag in Nijverdal met RTC'ers :beer:
Maar dat met die Clio zag er inderdaad niet best uit nee.
Anything worth doing is worth doing right!.
Robke
Berichten: 6061
Lid geworden op: za 12 jan 2002 0:00
Car: Lexus IS250
Locatie: d'n Berg

Willeon de Zoete schreef:Haha, nee dat niet.
We gaan lekker kijken en genieten! Koelbox staat klaar, de vulling voor de koelbox is gekocht en de stoeltjes staan klaar! :)

Vergeet je je meetingbordje niet mee te nemen Rob? :D

[img]http://img233.imageshack.us/img233/8829 ... 705med.jpg[/img]
Nee, ik heb mezelf een nieuwe outfit aangemeten, dat scoort veel beter bij de vrouwen. (0) :lol:

[img]http://94.100.118.171/1375850001-137590 ... _EZ-R.jpeg[/img]
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

volgende keer de riem even afdoen he! :lol:
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

Je lijkt zo wel een stuk jonger Rob :p

Beetje de blanke Steve Urkel :p

[img]http://www.geekscribes.net/blog/wp-cont ... el29ww.jpg[/img]
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Martijn Kool
Berichten: 6440
Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
Locatie: Nijverdal

Iemand die nog een R5 gtt 1.6 wil? Of een Clio RS 2.2 ??? Of Maxi zuigers/krukas?? :P

http://www.barinagamotorsport.com/stroker_kits.htm

Hier te koop, zal wel duur zijn, maar het kan dus wel :P
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
antoine
Berichten: 7739
Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
Car: Renault Clio III RS
Locatie: mont chêne

Die 1.6 is al langer bekend.. Renault heeft die al vanaf de Renault 5 alpine..
Hessel
Über-Spammer
Berichten: 12383
Lid geworden op: do 29 jul 2004 13:52
Car: renault 5gt turbo
Locatie: Zevenbergen
Contacteer:

Robkeeeee :worship: :lol:
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

Uiteindelijk nog mensen naar MIVW geweest? Kwam een hoop dikke VWtjes tegen onderweg vandaag (Y)
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Ronald1916V
Berichten: 5548
Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
Car: Renault 19 2.0 16V
Locatie: Zwolle

MartijnG schreef:Uiteindelijk nog mensen naar MIVW geweest? Kwam een hoop dikke VWtjes tegen onderweg vandaag (Y)
Ik kwam er ook wat tegen ja. :)
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Rob en ik zijn er geweest. Ronnie (Bodegraven) nog gezien en Willeon.

Vond dat er veel dikke auto's stonden maar vond "het geheel er omheen" wat mager. Had er meer van verwacht. Iets te eten was gewoon dikke knudde. Enorme rijen en betalen met muntjes (N) (N) . We hebben daarom ook maar elders gegeten. Als je dan ziet dat je voor een auto en 2 man 20 euro entree betaald! En er kan niet eens een stickertje ofzo vanaf. Veel te duur voor hetgeen je krijgt!
Dan zeg ik echt dikke pluspunten voor de openingsmeetings zoals wij afgelopen twee jaar gehad hebben :worship:
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Willeon de Zoete
Berichten: 7023
Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
Locatie: Ruinerwold

Jaaaaaaah, was een super daggie!
Om 11.30 u waren René en ik binnen en om 16.45 u gingen we weer weg.
Ik heb m'n kop rood verbrand! Man man, wat een mensen en wat een auto's!
Engelsen, Duitsers, Polen, Belgen, Hongaren, Zweden met een racetrailer vol met dikke Golfjes, Italianen, Fransen, noem maar op.
En wat een kwaliteit! Gekkigheid! Heb m'n ogen weer uit gekeken!
R.C.G60
Berichten: 83
Lid geworden op: wo 7 mei 2008 15:41
Contacteer:

Tom schreef:Rob en ik zijn er geweest. Ronnie (Bodegraven) nog gezien en Willeon.

Vond dat er veel dikke auto's stonden maar vond "het geheel er omheen" wat mager. Had er meer van verwacht. Iets te eten was gewoon dikke knudde. Enorme rijen en betalen met muntjes (N) (N) . We hebben daarom ook maar elders gegeten. Als je dan ziet dat je voor een auto en 2 man 20 euro entree betaald! En er kan niet eens een stickertje ofzo vanaf. Veel te duur voor hetgeen je krijgt!
Dan zeg ik echt dikke pluspunten voor de openingsmeetings zoals wij afgelopen twee jaar gehad hebben :worship:
Wij betaalden 15 euro voor 2 man :D<geen geld voor een Mega evenement als MIVW ..Jaaaaa beetje entree betalen voor een Evenement dat kennen de Renault mannen niet hé. :smile: Entree betalen is Normaal in de wereld,hoop dat de renault mannen zich daar is over heen kunnen zetten,en je zult zien dat er ook in de Renault meer georganiseert kan worden op grote schaal..Alles kost mega veel geld tegenwoordig...
Je kan toch niet verwachten dat je overal voor Nop heen kunt,beetje kortzichtig..Maarja ieder zijn eigen..!!!
Openings meeting vergelijkbaar met DIT,laat me niet lachen :D ,oja dat doe ik nu wel hahahaahaaa..Wel op het goede evenement geweest gister??? :D :D Openings meetings is zeker een mooi evenement,heb ik ook erg van genoten genoten,maar 3000 auto's of 350 op een openingsmeeting is tot echt niet vergelijkbaar..Laat staan bv Ferrari Remmen en Velgen op een NIET Ferrari..waar zie je dat nou...
Laat staan wat voor ander gekkigheid ik gezien heb,sommige auto's die ik heb zien staan,is voor zeker dik 70 a 80.000 euro in geinvesteerd.Dat ga je toch echt niet mee maken ergens anders.. (Y) (Y)
Amen :) :p

[img]http://farm7.static.flickr.com/6007/601 ... 764d_b.jpg[/img]

[img]http://farm7.static.flickr.com/6144/601 ... a1a8_b.jpg[/img]

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-Z4LMATL6.jpg[/img]

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-QK3UQEEG.jpg[/img]

[img]http://i284.photobucket.com/albums/ll32 ... 4kopie.jpg[/img]

[img]http://i284.photobucket.com/albums/ll32 ... 5kopie.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door R.C.G60 op ma 8 aug 2011 11:22, 4 keer totaal gewijzigd.
antoine
Berichten: 7739
Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
Car: Renault Clio III RS
Locatie: mont chêne

Martijn Kool schreef:
NappelpapRS schreef:Ik dacht dat ik in een rustig dorp woonde, zit ik in de achtertuin, word er achter m'n huis een fietser 20 meter ver gelanceerd door een auto.

[img]http://i234.photobucket.com/albums/ee6/ ... 010637.jpg[/img]

ik zag het afgezet staan ja, moest er omheen, vanmiddag bij de oversteekplek bij de klokkendijk-boomcateweg een gepimpte clio2 de neus eraf gereden, ook al afgezet, ik denk een bekende van de clioclub, een zwarte clio 2, leek wel wat op dat ding wat Peter ooit flink gepimpt had met airride, weet alleen niet of dit hem was overigens...
http://www.clioclub.nl/viewtopic.php?f=123&t=11809

Deze?
Tim
Berichten: 7604
Lid geworden op: wo 24 jan 2007 0:05
Car: E36 M3

Ja die Clio...
Robke
Berichten: 6061
Lid geworden op: za 12 jan 2002 0:00
Car: Lexus IS250
Locatie: d'n Berg

R.C.G60 schreef:Wij betaalden 15 euro voor 2 man :D<geen geld voor een Mega evenement als MIVW ..Jaaaaa beetje entree betalen voor een Evenement dat kennen de Renault mannen niet hé. :smile: Entree betalen is Normaal in de wereld,hoop dat de renault mannen zich daar is over heen kunnen zetten,en je zult zien dat er ook in de Renault meer georganiseert kan worden op grote schaal..Alles kost mega veel geld tegenwoordig...
Je kan toch niet verwachten dat je overal voor Nop heen kunt,beetje kortzichtig..Maarja ieder zijn eigen..!!!
In de Renault wereld wordt er doorgaans geen entree geheven vanwege de kleinschalige opzet vergeleken met MIVW. Ook zou er op zo'n groot evenement voor Renault lang niet zoveel wagens afkomen alleen al vanwege de grotere populariteit van VAG wagens.
Openings meeting vergelijkbaar met DIT,laat me niet lachen :D ,oja dat doe ik nu wel hahahaahaaa..Wel op het goede evenement geweest gister??? :D :D Openings meetings is zeker een mooi evenement,heb ik ook erg van genoten genoten,maar 3000 auto's of 350 op een openingsmeeting is tot echt niet vergelijkbaar..Laat staan bv Ferrari Remmen en Velgen op een NIET Ferrari..waar zie je dat nou...
Laat staan wat voor ander gekkigheid ik gezien heb,sommige auto's die ik heb zien staan,is voor zeker dik 70 a 80.000 euro in geinvesteerd.Dat ga je toch echt niet mee maken ergens anders.. (Y) (Y)
Amen :) :p
Wanneer je in een VAG product rijdt moet je er ook wel veel meer geld in steken om net even anders dan de anderen te zijn, op iedere hoek van de straat zie je namelijk al een VAG product staan...
Dit alles neemt niet weg dat er technische hoogstandjes tussen stonden, maar aan de andere kant waren er ook veel halve hokken te bewonderen.
Overigens vond ik de MIVW meeting ook minder dan verwacht, zeker als je ziet dat je inderdaad 2 tientjes mag lappen om het terrein op te komen met een auto en 2 personen.
Wat dat betreft zijn de RTC meetings beter georganiseerd, daar krijg je sowieso altijd nog een sticker als aandenken, nu heb ik alleen een zere keel van de harde wind als aandenken over gehouden....
Maarten-Jan
Berichten: 4640
Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
Car: R19.R
Locatie: Assen

Daarnaast zegt de hoeveelheid auto's natuurlijk niets over de kwaliteit van de meeting. Nou ben ik er zelf niet geweest dus zal er geen oordeel over vellen ;-)

Maar 80.000 euro in een golf investeren? Naar mijn mening spoor je dan niet, daar kun je echt leuk speelgoed voor kopen.
Robke
Berichten: 6061
Lid geworden op: za 12 jan 2002 0:00
Car: Lexus IS250
Locatie: d'n Berg

:agree:
R.C.G60
Berichten: 83
Lid geworden op: wo 7 mei 2008 15:41
Contacteer:

Natuurlijk zullen er auto's staan (de halve hokken zoals Rob verwoord)maar niet iedereen heeft een mega Budget in hun portemonnee,maar die jongens nemen nog wel de moeite om hun auto te wassen :D ..Als ik dan na de openings meeting kijk,staat er 40 procent standaard gezins auto ongewassen met modder tot aan hun dak,dan denk ik ook van,was je auto of zet hem buiten het evenement terrein...Ook op mivw zie je dat wel,maar voormezelf zeg ik,parkeer ergens anders...
Over het investeren van grote bedragen: Ieder zijn hobby hé..
In de vw wereld is het wel van..Step and think out of the box..there's no Limit (Y)
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Beetje vreemde vergelijking tussen de openingsmeeting en MIVW. :)

Ieder zijn ding, lekker laten gaan, als je er niks aan vindt moet je vooral thuis blijven. :)
Plaats reactie