Mégane III RS coupe

Vertel hier alles over je project.
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14792
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

Niels V Dijk schreef:Gaaf dat je hem weer terug hebt! Mooie combi voor de deur :)
Zeker. Maar uiteindelijk is die niet om te houden. Hij was van een kennis van mij. Hij had geen zin om te leuren. Ik heb hem dus samen met mijn zwager voor een eerlijk bedrag overgenomen. We geven hem nu wat liefde die hij verdiend. Uiteindelijk zal die de verkoop in gaan. Een eerlijke auto waar de volledige geschiedenis van bekend is 8) Al zal dat wel moeilijk zijn want wat is dit toch een gaaf model. Meer aanspraak bij de wasbox als met die grijze :lol:
Gebruikersavatar
NicoK
Bestuurslid
Berichten: 546
Lid geworden op: zo 21 feb 2016 17:27
Car: Megane RS175/Clio1.2
Locatie: Echt

Je kunt hem ook erbij houden. :beer:

Ze zijn zo leuk samen met zijn twee. (L)
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14792
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

Een update mbt de F1. Sommige hebben hem misschien op de meeting in Kampen gezien. Hij ziet er in mijn beleving top uit. We hebben de laatste maanden allemaal kleine dingetjes gedaan om de auto beter en mooier te maken.
En de auto is inmiddels (helaas) zo goed als verkocht. Morgen gaat de F1 naar een echte liefhebber die hopelijk deze auto lang gaat koesteren (wat wel zijn plan is). En mooi nieuws dus, deze blijft in NL. Aangezien de 1 naar de ander naar het buitenland emigreert (U)

Het doet best een beetje pijn om voor de 2e keer afscheid te nemen van deze vette F1. Maar goed ik heb helaas niet de mogelijk om er twee te houden. En als ik dan toch moet kiezen.. tsja dan is de Coupe the one to stay :D
Niels V Dijk
Berichten: 1298
Lid geworden op: zo 11 mar 2007 20:53
Car: Clio III RS Lux 2008
Locatie: Berghem

Hij ziet er echt super uit Patrick, gelukkig kun je hem nog wel blijven volgen nu ie in NL blijft (Y)
Gebruikersavatar
Jonh
Berichten: 530
Lid geworden op: vr 15 mar 2013 20:09
Car: Twingo RS Gordini,R8
Locatie: Voorburg

Hij is echt mooi Patrick. (Y)
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14792
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

Niels V Dijk schreef:Hij ziet er echt super uit Patrick, gelukkig kun je hem nog wel blijven volgen nu ie in NL blijft (Y)
Ja dat is wel zo leuk. Alleen gaat hij naar binnen. Dus weet niet of hij nog vaak gespot zal worden.. Maar we zullen zien. Hij is vanochtend opgehaald dus hij is definitief verkocht :bye:
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14792
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

Ivm de verkoop van mijn geliefde coupe gaat dit topic dicht. Er is een nieuwere variant aangeschaft :bang:
Gesloten