Ah... Bij de 5 zitten ze op de grond en aan de zijkant kas vast ja. Een Clio kan dat niet. Ff niet goed gelezen
Wat Geert zegt of anders toch 2x een oog erin lassen met zo'n plaatje ?
MartijnG: Renault Clio 1.8 16v (update: 24-3) Lassert?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18299
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Ik had bij mijn Williams 1 gordel met zo'n lasplaat+moer in de middentunnel gelast en aan de dorpelzijde gewoon het originele bevestigingsgat gepakt met een oogbout erin.
Voor de bijrijdersgordel had ik op de middentunnel gewoon een origineel (verticaal) boutgat gepakt van het stoelframe, wat minder mooi, maar vond 't nog wel kunnen
Voor de bijrijdersgordel had ik op de middentunnel gewoon een origineel (verticaal) boutgat gepakt van het stoelframe, wat minder mooi, maar vond 't nog wel kunnen