MartijnG; Renault 5 GT Turbo (5-2021)

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Lasklus Nederland
Berichten: 37
Lid geworden op: za 25 dec 2010 13:02
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Eindelijk kan hier hier reageren, het borrelt al een poosje :grin:

Nu alles maar meteen achter elkaar, allereerst, Hoi Martijn! :smoke:
Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:Inderdaad netjes gelast !
Daar kan men een voorbeeld aan nemen,
Vooral bij het glad slijpen van de las verlies ik meestal snel het geduld
(duurd lang duurd lang duurd lang grrr)

Moest je daarvoor de kas wegbrengen of die die dat op locatie?
Geduld is een schone zaak, bij het lassen maar inderdaad ook bij het afwerken, dat wordt nogal weleens vergeten maar is het is vrij belangrijk om het netjes te doen, het ziet er een stuk beter uit!

Het kan inderdaad op locatie maar in mijn eigen werkplaats (die daarvoor ingericht is) wordt het bijna altijd beter en gaat het sneller waardoor het weer goedkoper wordt.
Bovendien heb ik een brug, ook altijd handig! :p
Steven schreef:Je kan em ook in vaste dienst van RTC nemen :D
(Y)
MartijnG schreef:Had het al wel voorgesteld ja...wil hem eigenlijk ook wel op dit forum wijzen, maar ben bang dat ie dan moet gaan betalen als sponsor omdat ie natuurlijk zijn bedrijf wil promoten :p "
Dr is in elk geval genoeg werk te vinden hiero :lol:
Geen probleem, ik sponsor diverse forums waaronder een aantal hele grote zoals het volksforum.
Ondertussen dus ook dit forum.
Voor het overzicht kijk hier maar http://www.lasklus.nl/Sponsoring.htm
Jochem de Haas schreef:Als ik het zo zie hoe het gelast is dan doen Florus en ik er niet voor onder als 2 beunhazen :lol:
Ergens denk je altijd dat de profesionele lasser het meteen een stuk beter doet, maar nee .......het komt gewoon op het zelfde neer (Y)
Als je eenmaal kan lassen en weet wat je doet komt het inderdaad allemaal op hetzelfde neer, er zit natuurlijk geen patent op lassen.
Echter zijn er veel die het denken te kunnen, marktplaats staat er vol mee.
Mijn ervaring leert dat het écht kunnen pas komt met heel veel ervaring, ik leer ook nog daegelijks bij!
Maar als professionele lasser bent behaal je dat punt van ervaring nou eenmaal sneller als als hobby lasser dat is een feit.
Jochem de Haas schreef: Alleen zou ik denk ik de lassen weg hebben gehaald met een lamellen schijf ipv een afbraamschijf die je denk ik gebruikt hebt, omdat je best wel diepe sporen in het metaal ziet of lijkt dat maar zo ?
Verder suc6 je bent er bijna :lol:
Dat afwerken heb ik gedaan, niet Martijn.
Als je de foto's bekijkt zie je dat ik alleen een afbramer heb gebruikt op het chassis gedeelte, dit heeft een reden.
Dat deel mag namelijk eigenlijk niet gelast worden voor Apk/Rdw.
Om (veel) kosten te besparen zijn er echter wel trucjes om het zo onzichtbaar mogelijk te maken voor de volgende keuring.
Daar is het (grof) afbramen onderdeel van, hierna heet stoken en snel in de tectyl zodat het in de hete metaal poriën trekt (rookt lekker!).
Op die manier lijkt het (helemaal na even rijden met zand en regen) zo goed als origineel.
MartijnG schreef:Jullie laswerk ziet er ook echt niet slecht uit, dat is zeker waar (Y)

Ga hier alvast wat advies inwinnen;

* Ik wil alle huidige tectyl en bagger verwijderen. Wat is de slimste manier om hiermee om te gaan? Mij lijkt een boormachine met één of andere borstelkop erop het makkelijkst. Dacht eerst ook aan zo'n staalborstel voor op het boormachine maar daar krijg je ook meteen krassen in het metaal en die borstelharen vliegen ook altijd zo lekker in de rondte...tips?

* Zodra alle tectyl en bagger eraf is, wat is dan de verstandigste manier om het metaal te behandelen? Zinkspray meteen over het metaal en daarna gewoon tectyl er overheen smukken?

Tips zijn welkom :smile:
Ik zeg altijd bitumen, veel mensen zijn het daar niet mee eens maar de ervaring zegt dat dat het beste blijft zitten.
Ik krijg natuurlijk auto's waaraan ik jaren eerder gewerkt heb ook over de vloer (auto's blijven roesten), de bewerkte plekken met bitumen zijn bijna altijd ongeschonden terwijl plekken die de eigenaar zelf heeft behandeld het probleem zijn waardoor ze terug komen.
Wouter de Wit schreef:Bij die witte heb ik met een plastic achtige tol kit e.d. verwijderd. Ging erg makkelijk, maar goed dat lag daar voor handen bij dat schadebedrijf.
Dat is vast een perago schijf! Werkt inderdaad super en gewoon te koop!
Google maar eens, zijn wel duur maar dan heb je ook wat!
Wel voor zichting want hij vreet ook plaatstaal bij verkeert gebruik.
mark 5t schreef:buiten zetten als het vriest en dan met een kunstof hamer onder de bodem kloppen ter hoogte van de ontdreuningsplaten.

vliegt het er uit en geen rommel!!!!!!
tutuur schreef:Goeie tip om die dreunplaten te verwijderen maar geen tectyl toch? :p
mark 5t schreef:nee helaas, sorry niet goed gelezen.
Nou,je zegt wel sorry maar het werkt wel degelijk, een hamer is wat omslachtig maar i.c.m. die perago bijvoorbeeld uitstekend!

Zo lang verhaal, blij i.i.g. dat jullie het laswerk mooi en goed vinden.
Overigens, de laatste foto van Martijn, dat ziet er niet echt netjes uit, heb ik ook niet gelast, dit zat er al in en zijn (door iemand anders) ingelast platen voor een rolkooi.
Foto had ik Martijn alleen gestuurd voor info, ging om deze:

[img]http://i170.photobucket.com/albums/u257 ... 201019.jpg[/img]
Florus
Berichten: 6727
Lid geworden op: zo 20 jul 2003 11:16

Martijn; Is 't een bewuste keus om dat roestige randje erachter te laten zitten? toch jammer, gezien 't toch al zo ver open lag :)

Onderaan de chassis balk zie je ook nog wat roest tussen de 2 plaatdelen in...

Ik zou toch nog ff proberen om 't eruit te halen :wink:
Lasklus Nederland
Berichten: 37
Lid geworden op: za 25 dec 2010 13:02
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Welk roestige randje? Kan je hem met behulp van Paint o.i.d. aanwijzen?
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Denk dat Florus het hoekje rechtsboven de "ovaal" bedoeld en onderste rand.

Nieuw wordt het nooit natuurlijk :wink:
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Florus
Berichten: 6727
Lid geworden op: zo 20 jul 2003 11:16

Bedoel het ovaal van de eerste foto idd! En de dubbele plaat in de chassis balk....
Lasklus Nederland
Berichten: 37
Lid geworden op: za 25 dec 2010 13:02
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Dat stukje ovaal heb ik expres laten zitten om het "origineel" te laten lijken.
Je mag namelijk eigenlijk helemaal niet aan een chassis balk "deel lassen" maar moet het complete lasdeel vervangen.

Dit kost echter een stuk meer en op deze manier bespaar je dat euvel voorlopig, handig als je met een budget zit.
Wel heb ik Martijn verteld dat vroeg of laat de balk slecht wordt en vervangen moet worden.
Aangezien die onder de auto zit en er niets voor "gesloopt" hoeft te worden kan dit altijd later nog.

Zelfde geld eigenlijk voor de dubbele plaat die origineel in de balk zit, als ik deze wilde weghalen werd het een stuk groter en dan gaat het opvallen bij de Apk

:D
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Volgens mij is zo'n balk niet eens een afkeurpunt...
Martijn Kool
Berichten: 6440
Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
Locatie: Nijverdal

nee tuurlijk neit tuut :lol:
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18298
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

tutuur schreef:Volgens mij is zo'n balk niet eens een afkeurpunt...
Leer eerst het APK RDW boek eens en dan pas antwoorden ...

http://www.rdw.nl/nl/voertuigbranche/ap ... eving.aspx

Lid 5.2.3
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Haas
Berichten: 26590
Lid geworden op: wo 27 mar 2002 0:00
Car: Megane RS
Locatie: Nijmegen

elk dragend carrosseriedeel is in principe afkeur als dit rot is...
(rot = richtlijnen apk regeling)
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

okey, dan zijn er iig keurmeesters die niet erg goed opletten :lol:
Ronald1916V
Berichten: 5548
Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
Car: Renault 19 2.0 16V
Locatie: Zwolle

Haas schreef:elk dragend carrosseriedeel is in principe afkeur als dit rot is...
(rot = richtlijnen apk regeling)
Meer dan 50% dikteafname is afkeur bij een chassisbalk. :)
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

duidelijk (Y) hoe ze dit willen meten is nog wel de vraag :p
Lasklus Nederland
Berichten: 37
Lid geworden op: za 25 dec 2010 13:02
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Ronald1916V schreef:
Haas schreef:elk dragend carrosseriedeel is in principe afkeur als dit rot is...
(rot = richtlijnen apk regeling)
Meer dan 50% dikteafname is afkeur bij een chassisbalk. :)
Dat is niet zo makkelijk te zeggen, ligt eraan of het hoofd of sub chassis is en op welke plek het zit.
In een hoek is de sterkte veel groter dan op een lang stuk en daar mag dan ook meer dikteafname zijn.
tutuur schreef:duidelijk (Y) hoe ze dit willen meten is nog wel de vraag :p
Met een Ultrasoon Diktemeter, ik heb er ook één en bij het Rdw vind je ze ook.
Maar bij een standaard Apk garage hoef je meestal niet bang te zijn voor zo'n meting, die keuren bijna altijd op alleen visuele inspectie



:wink:
Tim
Berichten: 7604
Lid geworden op: wo 24 jan 2007 0:05
Car: E36 M3

Ben je ook APK keurmeester?
Lasklus Nederland
Berichten: 37
Lid geworden op: za 25 dec 2010 13:02
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Nee, gelukkig niet :grin:

Maar vind het wel belangrijk me erin te verdiepen zodat me werk i.i.g. altijd door de Apk en Rdw goedgekeurd word :wink:
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

Ik heb er zelf inderdaad niet voor gekozen om het zo te doen. Ik heb alleen aangegeven dat ik de hardnekkige roest weg wilde hebben. Dat is tot op heden gelukt. Complete chassisbalk is dan misschien iets waar ik in de toekomst rekening moet gaan houden.
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

Aangezien ik toch alvast moet gaan rondkijken voor onderdelen, kwam ik uit bij een rolkooi-dilemma...

Dr zitten al lasplaten in de cas toen ik hem gekocht, alleen weet ik nu ff niet welke kooi daarbij hoort.

Fotootje van de voorste platen;

Afbeelding

Lijkt erg veel op de kooi die DennisT nu heeft;

[img]http://img139.imageshack.us/img139/5291 ... ing249.jpg[/img]

[img]http://img208.imageshack.us/img208/4884 ... ing248.jpg[/img]

[img]http://img12.imageshack.us/img12/9595/afbeelding250.jpg[/img]


Maar de Sparco ziet er eigenlijk qua vorm op het eerste oog hetzelfde uit;

[img]http://img219.imageshack.us/img219/4971 ... medium.jpg[/img]

[img]http://img520.imageshack.us/img520/3374 ... medium.jpg[/img]

Hebben die ook hetzelfde boutpatroon vooraan? (twee gaten achterkant van de buis, één aan de voorkant). Dat kan ik even niet uit de foto's halen...

Wiechers kooi staat bij de B-stijl volgens mij verder naar binnen en een Matter is compleet anders.

Met andere woorden, het lijkt het meest op een OMP maar is een Sparco bijvoorbeeld identiek? Scheelt wel iets in prijs ook...
Laatst gewijzigd door MartijnG op zo 13 mar 2011 18:46, 1 keer totaal gewijzigd.
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

De kooi van martijn kool is beschikbaar (Y)
Florus
Berichten: 6727
Lid geworden op: zo 20 jul 2003 11:16

MartijnG schreef: Hebben die ook hetzelfde boutpatroon vooraan? (twee gaten achterkant van de buis, één aan de voorkant). Dat kan ik even niet uit de foto's halen...

Met andere woorden, het lijkt het meest op een OMP maar is een Sparco bijvoorbeeld identiek? Scheelt wel iets in prijs ook...
Een Sparco kooi (zoals MartijnKool) heeft a/d voorkant een voetplaat met 4 gaten rondom, zoals je ziet op de foto bij de kooi van DennisT bij de B-stijl.

Zo te zien heeft er bij jou een OMP kooi ingezeten,1tje zoals StevenStk 'm nu heeft(misschien verkoopt ie 'm wel :p ) 't nieuwe type OMP kooi is zoiezo gewijzigd dus die past niet zo makkelijk meer....
Maar volgens mij zitten die lasplaten op dezelfde plek als de platen voor een Sparco kooi,en hoef je hooguit nieuwe gaten te boren (Y) , dus zou je ook gewoon de kooi van MartijnKool op kunnen laden (Y)
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

Hmm, OMP kooi gewijzigd dus zeg je? Dus ook de montagepunten waarschijnlijk? Of is er wat anders gewijzigd dat jij weet?

Iemand nog een fotootje van het voorste montagepunt bij een Sparco kooi? Ter vergelijking met de huidige positie van de lasplaten.

Kooi van Kool is nog een grote twijfel trouwens...vindt persoonlijk die zelfgelaste balk bij de achterste diagonaal niet echt om over naar huis te schrijven.
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

Zitten er verder geen lasplaten in als vergelijking?
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Martijn Kool
Berichten: 6440
Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
Locatie: Nijverdal

MartijnG schreef:Hmm, OMP kooi gewijzigd dus zeg je? Dus ook de montagepunten waarschijnlijk? Of is er wat anders gewijzigd dat jij weet?

Iemand nog een fotootje van het voorste montagepunt bij een Sparco kooi? Ter vergelijking met de huidige positie van de lasplaten.

Kooi van Kool is nog een grote twijfel trouwens...vindt persoonlijk die zelfgelaste balk bij de achterste diagonaal niet echt om over naar huis te schrijven.
slijp je die er toch weer uit? als je veilig wilt zitten bij een aanrijding is die buis wel zo prettig.

wat is er mis mee dan?

edit- scheelt je toch mooi 250 euro
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
DennisT
Moderator
Berichten: 4576
Lid geworden op: za 3 sep 2005 16:54
Locatie: Baarn

Die voorste plaat zit op exact dezelfde plek als bij mij. 2 gaten aan de achterkant en 1 aan de voorkant klopt ook. Ik heb nog een oud type OPM kooi (uit 2002 geloof ik). Maak anders eens foto's van de andere bevestigingspunten?
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

DennisT schreef:Die voorste plaat zit op exact dezelfde plek als bij mij. 2 gaten aan de achterkant en 1 aan de voorkant klopt ook. Ik heb nog een oud type OPM kooi (uit 2002 geloof ik). Maak anders eens foto's van de andere bevestigingspunten?
Late reactie maar goed...

De kooi die jij nu hebt Dennis, dat is dus PRECIES de kooi die bij deze GTT hoort :smile: De GTT is toen in onderdelen verkocht waarvan onder andere jij nu de kooi hebt en Roy de motor.

Ik ga dus ook voor de OMP kooi :wink:

Verder heb ik voor mezelf eigenlijk besloten om de auto dit jaar nog zeker te laten spuiten, alleen je raadt het al...welke kleur? Ik zit eigenlijk aan iets in de richting van donkergrijs/antractiet te denken maar kan nog niet echt een keus maken :( Misschien wel origineel Tungsten Grey met een wat meer glans?

Of zoiets;

[img]http://lib.store.yahoo.net/lib/mustangt ... llitts.jpg[/img]

[img]http://221616.com/corism/articles/00000 ... 000000.jpg[/img]

Afbeelding

Afbeelding

Dacht dat velgenkeus lastig was, maar een kleur is ook niet makkelijk. Gelukkig heb ik nog wat tijd om erover na te denken :p
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Andrews (supercinq)
Berichten: 1556
Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
Locatie: Bergen op Zoom

tja
kleur kiezen blijft lastig
mijn rode gtt word nog gespoten voordat we naar de fcs gaan.
zit ook nog te dubben
origineel of iets totaal anders..
*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
DennisT
Moderator
Berichten: 4576
Lid geworden op: za 3 sep 2005 16:54
Locatie: Baarn

Ik wil donkerbruin metallic nog wel eens op een gtt zien :smoke:


Ik heb de kooi van Joris gekocht, geloof dat hij deze nieuw gekocht heeft ooit, maar nog nooit gemonteerd iig.
Gerald
Über-Spammer
Berichten: 11128
Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
Car: 2x twingo2 +5GTT
Locatie: Du I Ven
Contacteer:

Mijn kleur wordt iets simpels, gewoon blauw.... Velgen ben ik ook uit, maar dan alleen de kleur van de velgen nog. :lol:

succes met kiezen martijn. Tipje kom op een zaterdag eens langs en praat er over met martin. :D
Gerald
Über-Spammer
Berichten: 11128
Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
Car: 2x twingo2 +5GTT
Locatie: Du I Ven
Contacteer:

DennisT schreef:Ik wil donkerbruin metallic nog wel eens op een gtt zien :smoke:
Jappe had toch een koffiebruine GT? Iemand uit bodegraven weet het kenteken+foto's nog wel te vinden.

edit:
[img]http://www.5gt.nl/images/4e3b85f9e83369 ... 4-2417.jpg[/img]
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

DennisT schreef: Ik heb de kooi van Joris gekocht, geloof dat hij deze nieuw gekocht heeft ooit, maar nog nooit gemonteerd iig.
Dat klopt, want deze GT komt ook van Joris. Die heeft de kooi inderdaad aan jou verkocht. Naja, nu is het in elk geval bekend welke kooi erin hoort :wink:
Gerald schreef: Mijn kleur wordt iets simpels, gewoon blauw.... Velgen ben ik ook uit, maar dan alleen de kleur van de velgen nog. :lol:

succes met kiezen martijn. Tipje kom op een zaterdag eens langs en praat er over met martin. :D
Ben je er aanstaande zaterdag ook? :p Kan ik meteen een setje achterpanelen voor je meenemen :wink:
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Gerald
Über-Spammer
Berichten: 11128
Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
Car: 2x twingo2 +5GTT
Locatie: Du I Ven
Contacteer:

MartijnG schreef:
Gerald schreef: Mijn kleur wordt iets simpels, gewoon blauw.... Velgen ben ik ook uit, maar dan alleen de kleur van de velgen nog. :lol:

succes met kiezen martijn. Tipje kom op een zaterdag eens langs en praat er over met martin. :D
Ben je er aanstaande zaterdag ook? :p Kan ik meteen een setje achterpanelen voor je meenemen :wink:
Als het goed is wel, maar ik weet niet of martin er is. We houden van de week nog wel even contact. :)
DennisT
Moderator
Berichten: 4576
Lid geworden op: za 3 sep 2005 16:54
Locatie: Baarn

Gerald schreef:
DennisT schreef:Ik wil donkerbruin metallic nog wel eens op een gtt zien :smoke:
Jappe had toch een koffiebruine GT? Iemand uit bodegraven weet het kenteken+foto's nog wel te vinden.

edit:
[img]http://www.5gt.nl/images/4e3b85f9e83369 ... 4-2417.jpg[/img]
Ik vind 'm er niet heel erg bruin uitzien. Die kleur bruin van een Twingo vind ik erg apart, samen met een setje glimmende velgen een erg vette combinatie denk ik!
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Vond dat best een mooie kleur GTT (Y)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Hmm... Niet mijn smaak. Dan zou ik 'm liever in de kleur van de Clio van Niels van Dijk spuiten. Dat is wel erg strak!

Maar let wel: het is een modekleur, die absoluut niet 'blijvend' is. Wil je je GT lang blijven rijden en niet uitgekeken raken op de kleur, dan zou ik geen modekleur kiezen. Maar van de andere kant: doe vooral wat je leuk vindt. Denk er alleen goed over na. Hetzelfde met de styling dingetjes van 10 jaar geleden. Dat vond je toen mooi (ik spreek even voor mezelf) en nu zou ik me kapot schamen met ingelaste booskijkers, een gladgemaakte achterklep en een R19-style grille. :p
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

Ik zou voor een mooie grijstint kiezen.

Als je een of andere flipflop-kleur neemt ben je die vast over een paar jaar weer zat
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Plaats reactie